KROSS LEVEL F7 za 3300zł - warto?

Data: 2011-09-07 18:24:55
Autor: Kosu
KROSS LEVEL F7 za 3300zł - warto?
On 2011-09-06 22:04, tHe mRuWa wrote:
Co sądzicie o http://goo.gl/1ChnG, warto któryś przygarnąć - na rebie
czy reconie? :)

Przerażająca konstrukcja ramy. Te dolne rurki węglowe są na pewno
wypełnione metalem (ciekawe jakim... obawiam się że stalą :)). Na
złączach są wsunięte w alu i przykręcone śrubami... Dziwnie też wygląda
ta płaska blacha między damperem i rurą podsiodłową...

Poza tym hamulce tarczowe i 24 szprychy...

Ogólnie rower złożony z super części, ale w wątpliwy sposób
przymocowanych do wątpliwej ramy. No i piszą coś o 12.6kg. Chyba bez kół :)

Nie mogę znaleźć w internecie ofert sprzedaży używanych F7. Albo są
takie genialne, że nikt się nie pozbywa, albo żaden nie przetrwał od
zakończenia produkcji (2009?).

Poza tym na RebÄ™ nie licz. Wszystkie trzy sÄ… na Reconie :)

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-09-07 18:49:13
Autor: tHe mRuWa
W dniu 2011-09-07 18:24, Kosu pisze:
On 2011-09-06 22:04, tHe mRuWa wrote:
[...]

wydaje mi się że wagi nie przekłamują - tu koleś opisuje że zszedł z wagą do 10,5kg

Nie mogę znaleźć w internecie ofert sprzedaży używanych F7. Albo są
takie genialne, że nikt się nie pozbywa, albo żaden nie przetrwał od
zakończenia produkcji (2009?).

2010, ale chyba wtedy przynajmniej kilka opisów połamania tej ramy by się znalazło :)

Poza tym na RebÄ™ nie licz. Wszystkie trzy sÄ… na Reconie :)

Jeden jest na rebie ten z dualcontrolami - rocznik 2009,
pozostałe (z 2010) i masz rację - recon i raczej w ten model będę celował. Zbliżonego roweru tylko innej firmy + "pewniejsze" rozwiązanie wahacza nie kupię w tej cenie :( a więcej na prawdę nie chcę wydawać...

tHe mRuWa

Data: 2011-09-07 19:05:45
Autor: Kosu
On 2011-09-07 18:49, tHe mRuWa wrote:
2010, ale chyba wtedy przynajmniej kilka opisów połamania tej ramy by
się znalazło :)

Może wszyscy użytkownicy zginęli w trakcie jazdy :P.
Nie no poważnie - nie wiem jak solidna jest ta rama, ale na oko jest
dość oryginalna. Jak na moje ostrożne usposobienie - zbyt oryginalna :].
No i osobiście 24 szprych to nawet bym do Vek nie przeznaczył (ważę 78 kg).

Jeden jest na rebie ten z dualcontrolami - rocznik 2009,

Na zdjęciu owszem. Jeśli wierzysz, że to ten rower kupisz :). Opis jest
zdecydowanie niezwiązany z modelem na fotce :). Jest też trochę...
amatorski ("Korba: Truvativ Vectrax D2 Disc").

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-09-07 10:30:03
Autor: Kuba Abuk
KROSS LEVEL F7 za 3300z³ - warto?
On 2011-09-07 18:49, tHe mRuWa wrote:

> 2010, ale chyba wtedy przynajmniej kilka opisów po³amania tej ramy by
> siê znalaz³o :)

Mo¿e wszyscy u¿ytkownicy zginêli w trakcie jazdy :P.

Etam. Spotka³em ostatnio na maratonie jednego i nie móg³ siê
nachwaliæ:)

Zdravim,
Kuba

Data: 2011-09-07 19:46:57
Autor: tHe mRuWa
W dniu 2011-09-07 19:05, Kosu pisze:
On 2011-09-07 18:49, tHe mRuWa wrote:
[...]

rozmawiałem + dostałem potwierdzenie na maila błędu w opisie,
bo rzeczywiście opis jakby to ktoś zupełnie nie zorientowany pisał

tHe mRuWa

Data: 2011-09-08 10:30:26
Autor: AlbertStonoga
KROSS LEVEL F7 za 3300z³ - warto?
Kosu <665@epf.pl> napisa³(a):
Mo¿e wszyscy u¿ytkownicy zginêli w trakcie jazdy :P.
Nie no powa¿nie - nie wiem jak solidna jest ta rama, ale na oko jest
do¶æ oryginalna. Jak na moje ostro¿ne usposobienie - zbyt oryginalna :].
No i osobi¶cie 24 szprych to nawet bym do Vek nie przeznaczy³ (wa¿ê 78 kg).

Moje 90 kilo wozi siê trzeci sezon na 24 szprychach per ko³o. Dotychczas nie
stwierdzi³em problemów wynikaj±cych z ma³ej liczby szprych.
Dodatkowo, jakiego¶ czas temu, ko³a dosta³y tarcze (185).
 Mo¿e to tylko szczê¶liwy zbieg okoliczno¶ci, ale przy zderzeniu z klocem
betonowym wygi±³ siê stalowy widelec, wygiê³a siê o¶ piasty a felga zderzenia
specjalnie nie odczu³a.

Albert Stonoga

Data: 2011-09-08 12:51:57
Autor: ...::QRT::...
KROSS LEVEL F7 za 3300z³ - warto?
Dnia Thu, 8 Sep 2011 10:30:26 +0000 (UTC), AlbertStonoga napisa³(a):

Kosu <665@epf.pl> napisa³(a):

wygi±³e¶ o¶ przedniej piasty? szcun :D

KROSS LEVEL F7 za 3300zł - warto?