KROSS LEVEL F7 za 3300zł - warto?

Data: 2011-09-07 19:34:01
Autor: Hokan Ashir
KROSS LEVEL F7 za 3300zł - warto?

Użytkownik "tHe mRuWa" <ggrzes1WYTNIJ@TOgmail.com> napisał w wiadomości news:j45ucu$foa$1news.onet.pl...
Co sądzicie o http://goo.gl/1ChnG, warto któryś przygarnąć - na rebie czy reconie? :)

Nie warto. Cóż ci po Rebie czy Reconie jak masz wątpliwej jakości zawieszenie, do tego wahacz zlożony jak z klocków LEGO?
Sercem fulla jest zawsze rama, dużo bardziej niż w HT. Naprawdę poszukaj fajnego sztywniaka w tej cenie, bo słaby full irytuje dużo bardziej niż słaby HT.

Pozdrawiam
HA

Data: 2011-09-07 19:59:12
Autor: ...::QRT::...
KROSS LEVEL F7 za 3300z³ - warto?
Dnia Wed, 7 Sep 2011 19:34:01 +0200, Hokan Ashir napisa³(a):

U¿ytkownik "tHe mRuWa" <ggrzes1WYTNIJ@TOgmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:j45ucu$foa$1news.onet.pl...
Co s±dzicie o http://goo.gl/1ChnG, warto który¶ przygarn±æ - na rebie czy reconie? :)

Nie warto. Có¿ ci po Rebie czy Reconie jak masz w±tpliwej jako¶ci zawieszenie, do tego wahacz zlo¿ony jak z klocków LEGO?
Sercem fulla jest zawsze rama, du¿o bardziej ni¿ w HT. Naprawdê poszukaj fajnego sztywniaka w tej cenie, bo s³aby full irytuje du¿o bardziej ni¿ s³aby HT.

ale to nie jest full :)

Data: 2011-09-07 22:02:05
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Hokan Ashir" <hokan.ashir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4e67ab1c$0$2438$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Rama ma gwarę i jak pęknie to będą wymieniać to raz. Dwa:określenie "klocki lego" odnosi sie do każdej ramy FS de facto. Trzy to wydaje mi się, że widziałem ten rower na żywo i o ile nie mogę mu odmówić dziwności to poza tym był raczej ok.

Generalnie gdybym mnie interesowało xc to bym to kupił bo sztywną ramę przejściową zawsze można tanio kupić a potem złożyć graty na docelowej ramie FS

Bez względu na wszystko nie można zaprzeczyć, że za te cenę dostaje się sporo fajnych gratów.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

KROSS LEVEL F7 za 3300zł - warto?