KROSS LEVEL F7 za 3300zł - warto?

Data: 2011-09-08 10:26:31
Autor: BoE74
KROSS LEVEL F7 za 3300zł - warto?
Jeżdżę XC i szukam czegoś do ok. 3tys zł, ten Kross tj. max na ile chcę sobie cenowo pozwolić.

Poniewaz widze troche teorii nt. tej ramy postanowilem cos od siebie skrobnac.. z praktyki. O osprzecie sie nie wypowiem.. :-)

Przejezdzilem na tej ramie 1,5 sezonu - nascie wyscigow Mazvia, Grabek, Golonko.. wiec troche doswiadczen z nia mam..
Wazy przyzwoicie (ok 2500g z firmowym damperem i zdalna blokada), zawsze ustawialem cisnienie (wymaga malego z racji sprezynujacej blachy w zawieszniu i widelek) tak aby pracowal jako softtail - wiec o pracy jako full nie wypowiem sie.
Jak dla mnie - wlasnie na wyscigi jest super.. sztywna bocznie i czuje sie znacznie wiekszy komfort. Przez caly okres uzywania nic z nia sie nie stalo. Zmienilem teraz na sztywna weglowke bo lzejsza i 'scigancka' i nie wiem czy w przyszlym sezonie nie wroce do F7.

Aby nie bylo tak rozowo - przy grubej oponie i kleistym blocie, ma wieksza tendencje do zapychania sie tylny 'wachacz'.

boe

KROSS LEVEL F7 za 3300zł - warto?