KRRiT

Data: 2010-06-11 21:16:11
Autor: Pomian
KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Tv, cialo konstytucyjne na rowni
z RPO i NIK. Przyznaje, nie wiedzialem, ze istnienie tej kupy
jest ujete w konstytucji RP. artyluly 213-215.
W ponidzialek pogromca kaczek, podpisze sie pod rozwiazaniem
kupy. Niestety nie na zawsze, stara kupe zastapi nowa.
Mam nadzieje, ze dzieki oddolnym naciskom da sie jednak
rozwiazac KRRIT na zwsze.
http://www.facebook.com/group.php?gid=253864591458#!/group.php?gid=129881080365196

tp

Data: 2010-06-12 02:52:57
Autor: Bobr
KRRiT

"Pomian" <tadeuaz_pomianowski@hotmail.com> wrote in message news:op.vd5g49t6zpfpo9bond.lan...

[...]

Zeby na stale przejela ja UBecja?

Data: 2010-06-12 08:12:59
Autor: 'heÂŽsk'
KRRiT
On Fri, 11 Jun 2010 21:16:11 +0200, Pomian
[...]

 witaj tadeusz, gdzie sie podziewales?  nie miales czasu by troche pobruzdzic na psp?
 rozumiem, wielki swiat, bruksela... ;o)

 co tam u ciebie. wciaz masz ciagoty lewicowe czy juz ci przeszlo?

 co do krrit - czas zlikwidowac "publiczna" TVPiS.  niech to towarzystwo zyje na wlasny koszt.
 to samo dotyczy urzedu prezydenta i senatu. sa zbedne.

--

 HeSk

KRRiT