KRRiT - Power OFF

Data: 2010-06-11 16:35:27
Autor: ToTylkoJa
KRRiT - Power OFF
adresss@poczta.pl wrote:

za Polsat News - z bannera u dolu ekranu, Komorowski nie przyjmie
jutro sprawozdania KRRiT, wiec Rade idzie na bruk.

Nie wiem czy sie cieszyc, czy martwic w kontekscie uruchamiania NTC.
No bo jak zaczna wybierac.... to i do jesieni sie nie wybiora. A moze
to znowu jakies kolejne celowe dzialanie? Moj tok: dluzej juz sie nie
dawalo opozniac (w ramach KRRiT), wiec odwolajmy rade (nie przyjmujac

Przepraszam, ale wydaje mi się że to przez politykę a nie opóźnienie
6-rzędna.

pozdrawim MArek

Data: 2010-06-11 20:00:09
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
KRRiT - Power OFF
ToTylkoJa wrote:

adresss@poczta.pl wrote:

[...]

to sprawa 5 czy nawet 6-rzędna.

To że odwołano m.in. przez politykę to jedno. Ale to że
merytorycznie rada na to zasługiwała (m.in. konflikt z
UKE, rażąco stronnicze reakcje na skargi) to drugie.
I jest to moim zdaniem powód do zadowolenia.

Co ciekawe, nastąpił interesujący zbieg okoliczności w
postaci: http://satkurier.pl/news/56087/testy-mux-3-z-rtcn-srem-z-tvp-hd.html

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2010-06-11 20:15:30
Autor: Cavallino
KRRiT - Power OFF
Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <noenunz2x@cbpmgn.barg.cy> napisał w wiadomości news:

Co ciekawe, nastąpił interesujący zbieg okoliczności w
postaci: http://satkurier.pl/news/56087/testy-mux-3-z-rtcn-srem-z-tvp-hd.html

Shit.
No to wtopiłem 8 zł na Cyfrze. :-(

Data: 2010-06-13 11:08:56
Autor: adresss
KRRiT - Power OFF
On Fri, 11 Jun 2010 20:00:09 +0200, "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
<noenunz2x@cbpmgn.barg.cy> wrote:

ToTylkoJa wrote:

adresss@poczta.pl wrote:

[...]

Przepraszam, ale wydaje mi siê ¿e to przez politykê a nie
opó¼nienie odwo³ano radê.  Jakie¶ tam 'po¶lizgi' i opó¿nienia
to sprawa 5 czy nawet 6-rzêdna.

To ¿e odwo³ano m.in. przez politykê to jedno. Ale to ¿e
merytorycznie rada na to zas³ugiwa³a (m.in. konflikt z
UKE, ra¿±co stronnicze reakcje na skargi) to drugie.
I jest to moim zdaniem powód do zadowolenia.

Co ciekawe, nast±pi³ interesuj±cy zbieg okoliczno¶ci w
postaci: http://satkurier.pl/news/56087/testy-mux-3-z-rtcn-srem-z-tvp-hd.html

no i mistrzowstwa jeszcze sie na to zlozyly

--
ThinkXtra

KRRiT - Power OFF