KRRiT chce abonamentu za komputery!! ROTFL

Data: 2011-12-05 16:02:17
Autor: Tomaszek
KRRiT chce abonamentu za komputery!! ROTFL
http://www.dobreprogramy.pl/KRRiT-chce-abonamentu-za-komputer-w-domu,Aktualnosc,29152.html

Ja nic nie piłem, nic nie paliłem. Czy to mi się śni w takim razie? ;)

Data: 2011-12-06 15:05:49
Autor: SW3
Dnia 05-12-2011 o 16:02:17 Tomaszek <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisał(a):

http://www.dobreprogramy.pl/KRRiT-chce-abonamentu-za-komputer-w-domu,Aktualnosc,29152.html

Przecież już teraz abonament nie jest za dostęp do oferty TVP ani za jej  oglądanie. Jest to po prostu podatek na rzecz TVP. Więc co za różnica czy  będzie za telewizor, komputer, odkurzacz, akwarium z rybkami... No, może  nie za akwarium bo zbyt mało ludzi ma akwarium.

--
SW3
-- --

Data: 2011-12-06 15:13:46
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-06 15:05, SW3 pisze:
[...]

No tak, ale ja się czepiam semantycznie;) Krajowa Rada __Radiofonii i __Telewizji__ . Tu nic nie ma o urządzeniach teleinformatycznych;)

Data: 2011-12-06 19:03:13
Autor: crazy bejbi
W dniu 2011-12-06 15:13, Tomaszek pisze:
[...]

słusznie od teleinformatyki jest Urząd Komunikacji Elektronicznej - nie wywołuj wilka z lasu ...

Wojtek

--
polecam stronę: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

Data: 2011-12-06 19:25:45
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Tomaszek napisał:
No tak, ale ja się czepiam semantycznie;) Krajowa Rada __Radiofonii i
__Telewizji__ . Tu nic nie ma o urządzeniach teleinformatycznych;)

A jeśli takowe mogą też odbierać stacje TV (np. za pomocą tunera podłączonego przez USB lub np. przez sieć lokalną)?

Data: 2011-12-07 10:07:01
Autor: Robert_J
KRRiT chce abonamentu za komputery!! ROTFL
A jeśli takowe mogą też odbierać stacje TV (np. za pomocą tunera podłączonego przez USB lub np. przez sieć lokalną)?

Ale zdajesz sobie sprawę że były też zakusy (na szczęście nikt na poważnie się tym nie zajął) żeby abonament płacili także posiadacze niektórych modeli telefonów komórkowych? Bo też umożliwiają oglądanie TV, a przynajmniej potencjalnie mogą :-). Tylko chyba w porę jakiś trochę mądrzejszy urzędas zakumał, że nie byłoby jak weryfikować kto ma jaki telefon :-).

Data: 2011-12-07 10:10:19
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-07 10:07, Robert_J pisze:
[...]

Tego nie wiedziałem. Kurwa, oni nawet nie są idiotami, może nawet nie są ludźmi?!?

Data: 2011-12-06 19:02:11
Autor: Paweł

napisał(a):

[...]

ale maja wode, czyli moga miec akwarium :)

Data: 2011-12-06 19:04:09
Autor: crazy bejbi
W dniu 2011-12-06 19:02, Paweł pisze:

[...]

zawsze mi się podobało takie porównanie w zakresie "możliwości". Generalnie wszystkich facetów do pierdla, bo mają możliwość zostać gwałcicielem !

Wojtek

Data: 2011-12-06 19:23:53
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik SW3 napisał:
może nie za akwarium bo zbyt mało ludzi ma akwarium.

Ale za to mogą oglądać rybki zamiast TV, czyli poprzez zmniejszenie oglądalności przyczynią się do wymiernych strat stacji TV. Ergo, należy ich opodatkować stawką co najmniej dwukrotną! ;-)

Data: 2011-12-06 20:03:03
Autor: z
Bartłomiej Zieliński pisze:
  > Ale za to mogą oglądać rybki zamiast TV, czyli poprzez zmniejszenie
oglądalności przyczynią się do wymiernych strat stacji TV. Ergo, należy ich opodatkować stawką co najmniej dwukrotną! ;-)

I jeszcze bykowe! A co!

Ups. To niepoprawne politycznie. Kochający inaczej będą krzyczeć że znowu dyskryminowani.

Data: 2011-12-07 10:09:00
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-06 20:03, z pisze:
Ups. To niepoprawne politycznie. Kochający inaczej będą krzyczeć że
znowu dyskryminowani.

Ale się za przeproszeniem burdel zrobi. Za przeproszeniem burdeli, bo tam zazwyczaj jest porządek. Płacisz i dostajesz to za co zapłaciłeś. A tu płacisz ( teoretycznie oczywiście ) ten abonament i nie wiesz na co idą pieniądze.

Data: 2011-12-07 13:41:33
Autor: Bogdan
Użytkownik "Tomaszek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jbnaej$5q2$5@node2.news.atman.pl...

A tu płacisz ( teoretycznie oczywiście ) ten abonament i nie wiesz na co
idą pieniądze.<

A ja  wiem: na wynagrodzenie  50 000 PLN dla Pani Iwony itp. "szeregowych pracowników"

BJ

Data: 2011-12-07 13:54:38
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-07 13:41, Bogdan pisze:
A ja wiem: na wynagrodzenie 50 000 PLN dla Pani Iwony itp. "szeregowych
pracowników"

Ja też wiem, ale to przecież nie jest oficjalna informacja;) Oficjalnie kasa z abonamentu idzie na cele misyjne;)

BTW: Ciekawe czy ktokolwiek ( chociaż jedna osoba ) wierzy jeszcze w misję TVP;)

Data: 2011-12-07 14:22:14
Autor: Robert_J
KRRiT chce abonamentu za komputery!! ROTFL
Oficjalnie kasa z abonamentu idzie na cele misyjne;)

Np. na transmisje obrad sejmu tudzież niedzielnej mszy ;-)))

Data: 2011-12-07 14:55:23
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-07 14:22, Robert_J pisze:
Np. na transmisje obrad sejmu tudzież niedzielnej mszy ;-)))

Transmisje obrad sejmu należą do misji TVP, którą ta realizuje przez TVP Parlament ( podobno ) Ale to jest za darmo!! Za to nie ma ściągania abonamentu, tylko za durne telenowele i programy dla debili!!!

Co do mszy... no cóż, większość w tym kraju to podobno chrześcijańska większość. Poza tym Żydzi mają swój program w TVP2 rano (mają jeszcze?)

Data: 2011-12-07 14:36:17
Autor: Marek
KRRiT chce abonamentu za komputery!! ROTFL
Cześć  Tomaszek
Wed, 07 Dec 2011 14:55:23 +0100 w
<news:jbnr7j$nu9$1node2.news.atman.pl> napisałeś:

Co do mszy... no cóż, większość w tym kraju to podobno chrześcijańska większość.

to niech ta większość zap...la do kościoła a nie na kanapę przed tv.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2011-12-08 10:12:22
Autor: 4CX250
Użytkownik "Marek" <nie@podaje.adresu.mail> napisał w wiadomości news:k5elslhver3z$.dlgmikrosoft.kom...
to niech ta większość zap...la do kościoła a nie na kanapę przed tv.

Z Sofy przed TV sobie kurwa klęcznik zrobili.

Marek

Data: 2011-12-08 11:15:43
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-08 10:12, 4CX250 pisze:
Z Sofy przed TV sobie kurwa klęcznik zrobili.

Jeśli ktoś jeszcze płaci abonament, to są to ludzie starsi. Płacą i wymagają. Kapitalizm panie.

Data: 2011-12-11 18:18:21
Autor: the_foe
W dniu 2011-12-08 11:15, Tomaszek pisze:
W dniu 2011-12-08 10:12, 4CX250 pisze:
Z Sofy przed TV sobie kurwa klęcznik zrobili.

Jeśli ktoś jeszcze płaci abonament, to są to ludzie starsi. Płacą i
wymagają. Kapitalizm panie.

ale ci najstarsi (od 75 roku?) sa ustawowo zwolnieni z placenia abo

--
the_foe

Data: 2011-12-11 23:11:32
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-11 18:18, the_foe pisze:
ale ci najstarsi (od 75 roku?) sa ustawowo zwolnieni z placenia abo

Ale nie wszyscy o tym wiedzą;)

Data: 2011-12-07 15:26:09
Autor: 4CX250
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisał w wiadomości news:jbnr7j$nu9$1node2.news.atman.pl...
[...]

A dlaczego, spawacze, elektrycy, hutnicy, murarze i ciesle nie mają?
Krótkowalowcy i harcerze też już nie mają. I elektronicy.

Marek

Data: 2011-12-07 15:32:23
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-07 15:26, 4CX250 pisze:
A dlaczego, spawacze, elektrycy, hutnicy, murarze i ciesle nie mają?
Krótkowalowcy i harcerze też już nie mają. I elektronicy.

Też bym chciał, żeby telewizja edukacyjna powróciła...

Data: 2011-12-08 09:23:08
Autor: Robert_J
KRRiT chce abonamentu za komputery!! ROTFL
A dlaczego, spawacze, elektrycy, hutnicy, murarze i ciesle nie mają?
Krótkowalowcy i harcerze też już nie mają. I elektronicy.

Pamiętam czasy kiedy jeszcze grono ludzi myślących miało swoje programy, np. "Sonda", "Pegaz"... Teleturnieje też wymagały wiedzy, np. "Wielka gra" :-). Teraz została tylko papka dla zidiociałych mas...

Data: 2011-12-08 11:58:16
Autor: Heraklit
KRRiT chce abonamentu za komputery!! ROTFL
Był sobie taki dzień: 8 grudzień (czwartek), gdy o godzinie 9:23
*Robert_J* naskrobał(a):

Teraz została tylko papka dla zidiociałych mas...

ale to już nie tylko problem TVP, ale naszego podejścia do życia. --
Pozdrawiam,

Post stworzono 2011-12-08 11:55:39

Data: 2011-12-07 17:53:53
Autor: Cavallino
[...]

No to niech soebie swoją chrześcijańskość finansują, ale za własne, a nie za wspólne.
Polska to nie Iran, tylko państwo teoretycznie neutralne światopoglądowo.

Data: 2011-12-07 18:14:38
Autor: z
Cavallino pisze:

No to niech soebie swoją chrześcijańskość finansują, ale za własne, a nie za wspólne.
Polska to nie Iran, tylko państwo teoretycznie neutralne światopoglądowo.

Zapisałeś się już do partii Palikota? Jak się już zapiszesz to działaj gorliwie żeby mieć większość. A jak już będziecie mieli większość to przegłosujcie to co trzeba. Mam tylko nadzieję że będzie gdzie głosować, będzie co dzielić i czy ktoś jakiegoś polaczka będzie chciał słuchać.

Data: 2011-12-08 11:17:54
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-07 18:14, z pisze:
[...]

Bo jak na razie to ta mała zgraja oszołomów robi duży szum wokół siebie. Mniej inteligenty człowiek może odnieść wrażenie, że jest ich dużo, bo głośno drą japy. A to tylko garstka.

Data: 2011-12-08 11:46:36
Autor: Heraklit
KRRiT chce abonamentu za komputery!! ROTFL
Był sobie taki dzień: 7 grudzień (środa), gdy o godzinie 17:53
*Cavallino* naskrobał(a):

No to niech soebie swoją chrześcijańskość finansują, ale za własne, a nie za wspólne.
Polska to nie Iran, tylko państwo teoretycznie neutralne światopoglądowo.
i dla "neutralnych światopoglądowo" też jest kącik programowy w TVP.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2011-12-08 11:43:20

Data: 2011-12-07 13:47:42
Autor: Chris
KRRiT chce abonamentu za komputery!! ROTFL
Tomaszek nabazgrał(a):

[...]

Na kibel za 20.000 i deskę klozetową za 5.000 ... jak byś nie wiedział ....

Data: 2011-12-11 18:17:08
Autor: the_foe
W dniu 2011-12-07 10:09, Tomaszek pisze:
W dniu 2011-12-06 20:03, z pisze:
[...]

dla mnie najwieksza wtopa jest to, ze TVP jest liderem w Polsce jesli chodzi o zadania usuniecia swoich produkcji (lub ich fragmentow) z YT. W USA, jesli dobro intelektualne jest tworzone za publiczne pieniadze, jest zaliczane do domeny publicznej.

--
the_foe

KRRiT chce abonamentu za komputery!! ROTFL