KRRiT znów będzie rżnąć głupa

Data: 2012-12-29 07:02:37
Autor: abc
KRRiT znów będzie rżnąć głupa
W ciągu kilku najbliższych miesięcy zostanie rozstrzygnięty konkurs,
rozpisany przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji, na zagospodarowanie
czterech kolejnych miejsc na pierwszym multipleksie cyfrowym.

Konkurs dotyczy między innymi kanału społeczno-religijnego.

Po raz kolejny do opinii publicznej docierają informację, że KRRiT znowu
kombinuje jak koń pod górę, staje na głowie, żeby tylko koncesji nie dostała
TV Trwam.

Świadczą o tym ustalane przez KRRiT zasady ubiegania się o koncesję. Mogą
się ubiegać o nią "telewizje", które jeszcze nie nadają, ani nigdy nie
nadawały. Nie mają żadnego dorobku programowego, ani zaplecza technicznego.

Takie określenie reguł przyznawania koncesji, doprowadzi do tego, że
koncesje mogą być przyznane tzw. firmom "krzak", nie posiadającym żadnego
doświadczenia w prowadzeniu działalności telewizyjnej, powstałym tylko na
użytek procesu koncesyjnego, przy pominięciu nadawców z długoletnim
doświadczeniem w nadawaniu programu telewizyjnego.

Takie określenie reguł przyznawania koncesji nosi znamiona przemyślanej
manipulacji urzędników KRRiT wypaczającej rzetelność i transparentność
procesu koncesyjnego.

Mówiąc wprost nosi to znamiona ustawiania procesu koncesyjnego, tak by
wyeliminować z niego Telewizję Trwam.

Więcej
http://wpolityce.pl/artykuly/43612-czy-zasady-przyznawania-koncesji-na-multipleksie-stworzono-pod-firme-krzak

Data: 2012-12-29 07:16:18
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 29 grudzień 2012 07:02:

[...]

Czy oni nie znają adresu NSA? Nosi to znamiona obywatelskiej głupoty.
Jak się ma podejrzenia to: a) prokuratura, b)sąd c) wywalenie obwinionych z roboty d) po ptokach.

Data: 2012-12-29 12:01:30
Autor: Trybun
KRRiT znów będzie rżnąć głupa
Czy oni nie znają adresu NSA? Nosi to znamiona obywatelskiej głupoty. Jak się ma podejrzenia to: a) prokuratura, b)sąd c) wywalenie obwinionych z roboty d) po ptokach.

NSA? A co Trwam miałaby wywalczyć w tym sądzie? Jak Ty sobie wyobrażasz procedurę weryfikację przetargu? Sąd odbiera koncesję np TV Polo i przyznaje ją TV Trwam?

Data: 2012-12-29 20:07:37
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 29 grudzień 2012 12:01:

[...]

Nie wiem jak sobie mam to wyobrażać. Pisanie tylko na łamach gazet o swych podejrzeniach na pewno nie jest skuteczną metodą.  Podaję właściwą metodę. Od nich tylko zależy czy zechcą z niej skorzystać. Ja po prostu mam podejrzenia, nie wiem czy uzasadnione że ludzie kościoła instytucjonalnego nauczyli się , że przez lata państwo, urzędnicy załatwiają wszystko dla nich obok normalnych w państwie prawa procedur. Tak było np z Komisją Majątkową zrobioną tylko dlatego, że od jej decyzji nie było instancji odwoławczej. Poza tym przyznawanie koncesji w tym wypadku tv, na warunkach innych niż pozostałych ubiegających się o nią, skończyło by się w Strasburgu gdzie każdy inny nadawca oprotestowałby ów specjalny sposób i wygrałby w cuglach. I tak polska przegrała mnóstwo spraw w Trybunale.

Data: 2012-12-30 14:42:13
Autor: Trybun
[...]

Bo prawda jest taka że od wyroków KRRiT nie ma odwołania. Nawet gdyby z tym ktoś wygrał to może liczyć co najwyżej na odszkodowanie, ale decyzja o przyznaniu koncesji komuś innemu już jest nie do cofnięcia. A więc nie ma co sugerować adwersarzowi odwoływanie się od decyzji Rady do NSA.
Natomiast jeżeli chodzi o Komisję Majątkową, to przy odrobinie chęci i dobrej woli można by z tym fantem coś zrobić, w niektórych przypadkach pachnie to wręcz kryminałem, a takie rzeczy kryminalne zawsze można zweryfikować. Tylko kto miałby to zrobić - Tusk, Gowin? wolne żarty..

Data: 2012-12-30 16:17:49
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 30 grudzień 2012 14:42:

[...]

Prawda jest taka , że nie dyskutujemy o nie przyznaniu koncesji tylko o wątpliwościach jakiegoś dziennikarza o rozpisywaniu konkursu na koncesję na następną platformę cyfrowej tv. Cytuję:
[...]

Ja zaproponowałem skuteczną metodę na owe wątpliwości; drogę na ich rozstrzygnięcie. Po raz kolejny bowiem pisanie o wątpliwościach i organizowanie nowych marszy w państwie prawa nie jest skuteczną metodą. Ty domagasz się ode mnie werdyktu co by zrobiono, gdyby sąd uznał że tv trwam byłaby poszkodowana. Nie wiem co by zrobiono, nie jestem sędzią NSA, ani członkiem Krajowej Rady. Wiem, że wówczas O. Rydzyk mógłby domagać jakiejś formy zadośćuczynienia. Ale struktura tv Trwam jest taka, że jest to prywatne medium, a że przy okazji fama głosi, że jest to katolickie.
Kiedyś jedne zakon wygrał koncesję na nadawanie kanału tv, jest on w mojej kablówce i tylko zakon opylił koncesję za realne pieniądze jakiemuś nadawcy i on nadaje teraz w porach wieczornych i nocnych różne pornoski. Czy tak ma być ustawione nadawanie? Najpierw za friko zdobywamy koncesję, a potem zastanawiamy się co nam się bardziej opłaca, nadawanie, czy sprzedanie?

Data: 2012-12-29 07:42:50
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

Mówiąc wprost nosi to znamiona ustawiania procesu koncesyjnego, tak by
wyeliminować z niego Telewizję Trwam.

Trza tym z KRRRiT przeforwardować te "alleluja i do przodu" wyniki
słuchalności RM, że spadła z 3,0% do 2,9% przez ostatni rok.

#9: "Zostawcie kżyża mjastu."

Data: 2012-12-29 10:43:04
Autor: WW
W dniu 2012-12-29 07:42, Grzegorz Z. pisze:
abc napisał:

[...]

I  się okazało, ze telewizja "Trwam" jest prywatną własnością p. Rydzyka i jego wspĂłlnika.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-12-29 11:50:18
Autor: A. Filip
"Grzegorz Z." <szurszurszur@umarli.org> pisze:
abc napisał:

[...]

A jaki był błąd pomiaru? :-)

Bo mnie rozbawiają do łez długotrwałe rozwodzenia się medialnej
menaĹźerii nad zmianami poparcia w sondaĹźach "partyjnych" rzędu 1% przy _deklarowanym_ typowym  "błędzie pomiaru" _lepszych_ sondaĹźy na poziomie 3% :-)

Data: 2012-12-29 19:10:54
Autor: mkarwan
KRRiT znów będzie rżnąć głupa
Użytkownik "Grzegorz Z." <szurszurszur@umarli.org> napisał w wiadomości news:kbm3d7$cue$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Watykańskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

Data: 2012-12-29 10:49:43
Autor: pluton_
KRRiT znów będzie rżnąć głupa
Na kiedy przewidziany jest marsz protestacyjny który
ma wymusić zwolnienie z opłaty koncesyjnej ?

Czy marsze przeciwko corocznej oplacie za multipleks
beda co miesiac czy czesciej ?

[...]

Idz podpowiedz oszustowi, zeby zalozyl firme-krzak, albo najlepiej
10 takich firm. Zwiekszy szanse otrzymania koncesji.
Moze nawet dostanie 2 albo 3 koncesje ?

Nullification

KRRiT znów będzie rżnąć głupa