"KRS działa nielegalnie"

Data: 2020-02-15 04:33:08
Autor: Konopny
"KRS działa nielegalnie"
użytkownik boukun napisał:

- Ja mam 28 podpisów, to nie ulega najmniejszej wątpliwości - tak sędzia Maciej Nawacki, członek neo-KRS, jeszcze niedawno wyjaśniał opinii publicznej. Podpisów pod jego listą rzeczywiście jest dwadzieścia osiem, problem jednak w tym, że trójka sędziów swoje podpisy wycofała.

Są podpisy, guzik do głosowania na "Tak" został wciśnięty.
Koniec kropka. Wycofali srali, być może liczyli na jaki paraliż
a tu dupa.

Data: 2020-02-15 04:53:00
Autor: Bruno Brunowski
"KRS działa nielegalnie"
W dniu sobota, 15 lutego 2020 13:33:09 UTC+1 użytkownik Konopny napisał:
użytkownik boukun napisał:

> - Ja mam 28 podpisów, to nie ulega najmniejszej wątpliwości - tak sędzia > Maciej Nawacki, członek neo-KRS, jeszcze niedawno wyjaśniał opinii > publicznej. Podpisów pod jego listą rzeczywiście jest dwadzieścia osiem, > problem jednak w tym, że trójka sędziów swoje podpisy wycofała.

> [...]
Przed wciśnięciem guzika podpisów nie było.

guzik do głosowania na "Tak" został wciśnięty.

Głosowanie jest nie ważne z powodu nie spełnienia wymogów formalnych.

--
Bruno

"KRS działa nielegalnie"