KRS został wadliwie wybrany?

Data: 2020-02-15 02:44:54
Autor: Bruno Brunowski
KRS został wadliwie wybrany?
W dniu sobota, 15 lutego 2020 08:27:08 UTC+1 użytkownik z napisał:
Skoro jeden Sędzia miał feler i nie posiadał wymaganych podpisów to czy cała KRS została nieprawnie wybrana gdyż głosowano nad całą listą a nie nad poszczególnymi sędziami?

Dokładnie.

--
Bruno

Data: 2020-02-15 04:29:55
Autor: Konopny
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> Skoro jeden Sędzia miał feler i nie posiadał wymaganych podpisów to czy > cała KRS została nieprawnie wybrana gdyż głosowano nad całą listą a nie > nad poszczególnymi sędziami?

Jest podpis, albo go nie ma.
Wcisnęło się guzik do głosowania, albo nie.

Data: 2020-02-15 04:46:21
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 15 lutego 2020 13:29:56 UTC+1 użytkownik Konopny napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Tak, jest, a za chwilę go nie ma: "O wycofaniu przez PiS kandydatury Jastrzębskiego jako pierwszy poinformował w środę portal Onet.pl. Dziennikarze informowali, że POSŁOWIE RZĄDZĄCEJ PARTII ROZMAWIAJĄ Z OSOBAMI, KTÓRE PODPISAŁY SIĘ POD WNIOSKIEM O ZGŁOSZENIE JASTRZĘBSKIEGO I NAMAWIAJĄ ICH, ABY WYCOFALI SWOJE POPARCIE

- Z tego, co wiem, to kandydatura Roberta Jastrzębskiego jest wycofana, ale dlaczego i jak, to nie wiem - potwierdził Polskiej Agencji Prasowej poseł Ast. Dodał, że w tej sytuacji pozostają dwie kandydatury "
https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103087,25428547,pis-znow-zmienia-zdanie-ws-kandydatow-do-tk-robert-jastrzebski.html

Jeszcze nie wciśnięto, trwają przygotowania do głosowania, czyli zgłaszanie i weryfikacja kandydatów. Patrz wyżej.

Wcisnęło się guzik do głosowania, albo nie.
I po wciśnięciu klamka zapada, głos w urnie, nic nie można wycofać.

--
Bruno

Data: 2020-02-15 13:28:18
Autor: z
W dniu 2020-02-15 o 11:44, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Hmmm.

A jak to jest w wyborem Trybunału Konstytucyjnego?

Jeśli dwóch z pięciu ma feler i nie powinni być wybrani to cała uchwała jest nieważna i trzeba ją cofnąć a nie tylko tych dwóch sędziów?

Data: 2020-02-15 07:52:23
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 15 lutego 2020 13:30:02 UTC+1 użytkownik z napisał:

A jak to jest w wyborem Trybunału Konstytucyjnego?

Jeśli dwóch z pięciu ma feler i nie powinni być wybrani to cała uchwała jest nieważna i trzeba ją cofnąć a nie tylko tych dwóch sędziów?

I tu jest ta drobna różnica, której nie ogarniasz. Sędziów TK wybiera się pojedynczo. Każde głosowanie to oddzielny dokument o wyborze.

W przypadku KRS głosowano hurtowo: "Za ustaloną w poniedziałek przez sejmową komisję sprawiedliwości i praw człowieka listą 15 kandydatów na członków KRS, głosowało 267 posłów, nikt nie głosował przeciw, dwóch posłów wstrzymało się od głosu."
https://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1109122,nowi-czlonkowie-krs.html

--
Bruno

Data: 2020-02-15 21:11:51
Autor: z
KRS został wadliwie wybrany?

Potrafisz to udowodnić. Pisiorstwo az tak NAKŁAMAŁO?

Data: 2020-02-15 12:25:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 15 lutego 2020 21:11:54 UTC+1 użytkownik z napisał:
W dniu 2020-02-15 o 16:52, Bruno Brunowski pisze:

Potrafisz to udowodnić. Pisiorstwo az tak NAKŁAMAŁO?

Przecież to jest powszechnie wiadoma rzecz. Wystarczy sięgnąć do archiwum Sejmu.

I umówmy się, ja nic nie muszę udowadniać, to ewentualnie ty możesz sobie potwierdzić w innym źródle.

--
Bruno

Data: 2020-02-15 16:34:06
Autor: z
KRS został wadliwie wybrany?
Nikt nie odpowie?

Data: 2020-02-15 16:50:20
Autor: boukun
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Zależy, jak zostali wybrani, jeśli razem jedną uchwałą, to cała uchwała nieważna, a co za tym idzie, wybór wszystkich.

boukun

KRS został wadliwie wybrany?