KRYZYS !!!

Data: 2009-03-04 18:56:51
Autor: cyc
KRYZYS !!!
Nic nie pomogly liczne zabiegi !!
Zbankrutowalem synkowie !!.
Jak znam zycie , wielu sie tu ucieszy !. A !! niech tam ! miejcie swoja radosc , choc tyle !.
Na cale szczescie nie popadlem w dlugi uniemozliwiajace normalne funkcjonowanie i mam z czego zyc ! , szkoda mi tylko tych ktrzy straciili u mnie prace z uwagi na zamkniecie firmy !.
Szczerze mi ich zal .
Znowu wyjezdzam , tym razem zakonczyc dzialalnosc przedstawiielstwa !.
Trzymajcie sie cieplo ! zryjcie dalej zajadle starajac sie jednak nie robic wzajemnie krzywdy bo zycie jest wystarczajaco okrutne aby jeszcze ci co szukaja tu blizniego mieli byc przez niego poniewierani !.
Wkrotce znowu dolacze .

cy

Data: 2009-03-04 19:00:34
Autor: Wrog Ludu Pracujacego
KRYZYS !!!
On Wed, 4 Mar 2009 18:56:51 +0100, "cyc" <herskurw.@buziaczek.pl>
wrote:

 [...]

Znowu wyjezdzam , tym razem zakonczyc dzialalnosc przedstawiielstwa !.

 komu chcesz wciskac kit, draniu!  ziemia ci sie pali pod tylkiem wiec pryskasz z psp.

--

 HeSk

Data: 2009-03-04 19:34:48
Autor: rAzor
KRYZYS !!!
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki Wrog Ludu Pracujacego < hecymbałsk >! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "Wrog Ludu Pracujacego < heosiołsk >" <głupi_kutas_hesk__brednie@interia.pl> nabazgrał::
On Wed, 4 Mar 2009 18:56:51 +0100, "cyc" <herskurw.@buziaczek.pl>
wrote:

 [...]

Znowu wyjezdzam , tym razem zakonczyc dzialalnosc przedstawiielstwa !.

 komu chcesz wciskac kit, draniu!  ziemia ci sie pali pod tylkiem wiec pryskasz z psp.

Jesteś żałosny z tym pierdoleniem od rzeczy. Czego lub kogo niby miałby się cycek bać na psp? Ciebie? :-P Ty idioto.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-04 21:32:05
Autor: ColgatesBilly
KRYZYS !!!

"rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > wrote in message news:gomhk6$vg4$1news.onet.pl...
[...]
wrote:

 [...]

[...]

Boji sie jego...kodowania, co zabojcze jest ;)

Kol

Data: 2009-03-04 21:27:34
Autor: Piotr
KRYZYS !!!
Dnia Wed, 4 Mar 2009 21:32:05 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Boji sie jego...kodowania, co zabojcze jest ;)

To ja też się boję, heskowego szatkowania postów. :-)
Słowem facet sieje zgrozę.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-05 18:39:31
Autor: Wrog Ludu Pracujacego
KRYZYS !!!
On Thu, 5 Mar 2009 13:59:52 +0100, "cyc" <komuszygniot@uziaczek.pl>
wrote:

> Jeste???sny z tym pierdoleniem od rzeczy. Czego lub kogo niby mia?y > si?ycek ba?a psp? Ciebie? :-P Ty idioto.

 dobraliscie sie w korcu maku, grupowy przyglup i komuszy kameleon.

--

 HeSk

Data: 2009-03-05 14:09:04
Autor: cyc
KRYZYS !!!

[...]
wrote:

 [...]

[...]

Daj mu spokoj . Wiekszego durnia grupa nie widziala .
Niech sobie pagada , tyle jego co na tej grupie sie wyzyje !.

cyc

Data: 2009-03-05 18:39:31
Autor: Wrog Ludu Pracujacego
KRYZYS !!!
On Thu, 5 Mar 2009 14:09:04 +0100, "cyc" <herskurw.@buziaczek.pl>
wrote:
 [...]

Daj mu spokoj . Wiekszego durnia grupa nie widziala .

 bigusiu, od ciebie na pewno nie. znalazles sobie  niezlego kolesia: rAzora, grupowego niedojde.

Niech sobie pagada , tyle jego co na tej grupie sie wyzyje !.

 podwijasz draniu ogon ?  ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-03-04 19:04:08
Autor: matador
KRYZYS !!!
cyc pisze:
Nic nie pomogly liczne zabiegi !!
Zbankrutowalem synkowie !!.

Kolejny co posłuchał Balcerowicza.

matador.

Data: 2009-03-04 20:35:01
Autor: cirrus
KRYZYS !!!
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gomfu0$ec4$1atlantis.news.neostrada.pl...
cyc pisze:
Nic nie pomogly liczne zabiegi !!
Zbankrutowalem synkowie !!.
Kolejny co posłuchał Balcerowicza.
matador.

A Ty modlisz sie do Mroku Słowacji kretynie?

--
stevep

Data: 2009-03-04 19:15:28
Autor: Polok_prawdziwy
KRYZYS !!!
cyc wrote:

[...]

A wjakij branzy działołeś...?

- jak w łoscypkach, to miołbym cosik do ciebie...

Data: 2009-03-04 19:35:33
Autor: rAzor
KRYZYS !!!
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki cyc! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> nabazgrał::
Nic nie pomogly liczne zabiegi !!
Zbankrutowalem synkowie !!.

Tombakowe medaliki nie chodzą?

Data: 2009-03-04 21:31:24
Autor: ColgatesBilly
KRYZYS !!!

"rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > wrote in message news:gomhlj$vg4$2news.onet.pl...
[...]

Zwl. te Maryjne, wiec sie Bigus spienia ;)

Kol

Data: 2009-03-04 20:00:59
Autor: ColgatesBilly
KRYZYS !!!

"cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> wrote in message news:gomfd2$puj$1news.onet.pl...
[...]

To najmniejszy Twoj klopot...
Dzis juz mowia, ze CALY SWIAT moze upasc...

Czekam spokojnie wiec na wirusa, co powybija 90%, a reszte zamieni wampiry!

PS zgaDUJ ZGADULA...

Jakie fimy (nieprzypadkowo robione od kilju lat ) widzialem ?
( mozna sie pomylic o...5 )

Kol

Data: 2009-03-04 21:32:41
Autor: Piotr
KRYZYS !!!
Dnia Wed, 4 Mar 2009 18:56:51 +0100, cyc napisał(a):

Nic nie pomogly liczne zabiegi !!
Zbankrutowalem synkowie !!.
Jak znam zycie , wielu sie tu ucieszy !. A !! niech tam ! miejcie swoja radosc , choc tyle !.

Hm, już nam tu Pan oddelegował bezrobotnego kolgatesa, teraz dołączysz
ty...
To razem z kupą i Kaweckim powstanie niezdrowy trzonek psp, he,he.
Tym bardziej będę się usilnie modlił, żebym i ja nie plajtnął, ani firmy,
które mi dają pojeść.
pz
Piotr
PS. Nie czuję zadowolenia z twojego bankructwa.

Data: 2009-03-05 05:42:50
Autor: kefirh
KRYZYS !!!
Użytkownik cyc napisał:

[...]

Jak bedziesz w Meksyku to przywiez mi prosze koszulke (czarna) z Matka Boska z Gwadelupe. Z gory dzieki.

k.

Data: 2009-03-05 17:56:14
Autor: raff
KRYZYS !!!
cyc pisze:
Nic nie pomogly liczne zabiegi !!
Zbankrutowalem synkowie !!.
Jak znam zycie , wielu sie tu ucieszy !. A !! niech tam ! miejcie swoja radosc , choc tyle !.

Uspokoj sie. Nikt tu nie ma z tego radochy.

Mozna sie czasem z ciebie ponapierdzielac, i tylko tyle.

R.

Data: 2009-03-06 12:29:12
Autor: cyc
KRYZYS !!!

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gop07g$mko$2news.onet.pl...
cyc pisze:
[...]

Jak kazden z kazdego na tej grupie !.
Na pocieszenie tych , ktorzy wspolczuja i na zgryzote tych , ktorzy zle mi zycza , jak niejaki  hesk - polglowek - informuje ,ze udalo mi sie zalapac na kontrakt , ktory umozliwi mi utrzymanie firmy i miejsc pracy dla 68 zatrudnianych przezemnie ludzi , na kolejne 8 miesiecy . To pryszcz wobec masowosci wczesniejszch ofert w ktorych to oferenci czekali na kolejke i na moja akceptacje  ale zawsze cos , tymbardziej , ze kroi sie nadzieja na rychle zakonczenie kryzysu . O tej  ostatniej  opcji , poki co cicho ale w kolach wiekszego biznesu jest o tym ostroznie glosno !.

cyc

Data: 2009-03-06 12:57:35
Autor: jadrys
KRYZYS !!!
cyc pisze:
[...]

Toś Ty kapitalista całą gębą.. Wykorzystujesz 68-miu ludzi..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-03-06 13:40:44
Autor: raff
KRYZYS !!!
[...]

Oj, jadrys, jadrys, nie ma to jak zywe skamieliny...

Na Rolling Stones tez chodzisz ?

R.

Data: 2009-03-06 14:37:12
Autor: jadrys
KRYZYS !!!
raff pisze:
[...]

Jasne, "Sympathy for the devils" wciąż mnie kręci..
 http://www.youtube.com/watch?v=JpNoniDH6IY

Data: 2009-03-06 13:57:40
Autor: cyc
KRYZYS !!!

cyc pisze:
[...]

Cywilizowany "kapitalista " !!!.
Od lat o swoim kapitalizmie pisze . Moje sumienie jednak jest o tyle czyste , ze ludzie , ktorych zatrudniam nie wywoluja strajkow bo rozumieja sytuacje , ufaja mi  i wiedza , ze moje dzialania nigdy ale to nigdy nie byly skierowane na moje maksymalne zyski ich kosztem !.

cyc

Data: 2009-03-06 14:08:56
Autor: Trybun Ludowy =heÂŽsk=
KRYZYS !!!
On Fri, 6 Mar 2009 13:57:40 +0100, "cyc" <chandlarz.@buziaczek.pl>
wrote:

 [...]

Cywilizowany "kapitalista " !!!.
Od lat o swoim kapitalizmie pisze . Moje sumienie jednak jest o tyle czyste

 ty draniu! wstretny, podly kapusiu! jak smiesz!
, ze ludzie , ktorych zatrudniam nie wywoluja strajkow bo rozumieja sytuacje , ufaja mi  i wiedza , ze moje dzialania nigdy ale to nigdy nie byly skierowane na moje maksymalne zyski ich kosztem !.

 przestan pierdzielic chory czlowieku!  --

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet by³ ziemiš niczyjš

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-03-06 14:44:53
Autor: jadrys
KRYZYS !!!

cyc pisze:

[...]

Rozumiem, każdy kapitalista tak mówi.. "Cywilizowany kapitalista" to mit..
A swoją drogą to Ciebie podziwiam - jak możesz zapanować nad takim tłumem.. Ja w swoim czasie zatrudniałem 3 osoby i nie było to łatwe życie - parę razy się otarłem o stan przedzawałowy..

Data: 2009-03-06 15:30:31
Autor: jadrys
KRYZYS !!!
cirrus pisze:

O kurde, jeszcze nigdy nie widziałem kapitalisty, chyba że za czasów stalinowskich w TL. :)

Bo nie chcesz widzieć.. Ale trzeba przyznać że tych najbardziej drapieżnych w Polsce nie ma za dużo..

Data: 2009-03-06 19:02:50
Autor: jadrys
KRYZYS !!!
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gorc2s$40t$1news.onet.pl...
cirrus pisze:
O kurde, jeszcze nigdy nie widziałem kapitalisty, chyba że za czasów stalinowskich w TL. :)
Bo nie chcesz widzieć.. Ale trzeba przyznać że tych najbardziej drapieżnych w Polsce nie ma za dużo..

To może wymień choć paru i uzasadnij dlaczego to kapitaliści.

Nie mogę wymienić nazwisk tych szubrawców.. W sądzie napewno z nimi nie wygram.. A uzasadnienia ich ciągot kapitalistycznych to raczej oczekuj od nich.. Ja zupełnie nie rozumiem ich postępowania..

Data: 2009-03-06 14:05:25
Autor: Trybun Ludowy =heÂŽsk=
KRYZYS !!!
On Fri, 6 Mar 2009 12:29:12 +0100, "cyc" <komuszalajza.@buziaczek.pl>
wrote:

Na pocieszenie tych , ktorzy wspolczuja i na zgryzote tych , ktorzy zle mi zycza , jak niejaki  hesk - polglowek

 nie przenos na innych swoich rodzinnych problemow ;o)))

- informuje ,ze udalo mi sie zalapac na kontrakt ,

 OBUDZ SIE BIGUSIU... popros pielegniarza by ci rozwiazal rekawy

ktory umozliwi mi utrzymanie firmy i miejsc pracy dla 68 zatrudnianych przezemnie ludzi , na kolejne 8 miesiecy .

 jakich ludzi emerycie? ;o)))))))))))))))))))

Data: 2009-03-06 12:30:54
Autor: cyc
KRYZYS !!!

cyc pisze:
[...]

Dodam , ze nowa sytuacja nie kaze mi wyjezdzac i bedqa dalej jakis czas aktywny na grupie , choc zmienic sie to moze w kazdej chwili !.

cyc

Data: 2009-03-06 14:05:36
Autor: Trybun Ludowy =heÂŽsk=
KRYZYS !!!
On Fri, 6 Mar 2009 12:30:54 +0100, "cyc" <lajzakomusza.@buziaczek.pl>
wrote:

Dodam , ze nowa sytuacja nie kaze mi wyjezdzac i bedqa dalej jakis czas aktywny na grupie , choc zmienic sie to moze w kazdej chwili !.

 bede na ciebie czekal ty draniu! --

Data: 2009-03-06 14:40:41
Autor: Andrzej Kokakolski
KRYZYS !!!
wrote:

> Dodam , ze nowa sytuacja nie kaze mi wyjezdzac i bedqa dalej jakis czas > aktywny na grupie , choc zmienic sie to moze w kazdej chwili !.

 bede na ciebie czekal ty draniu!

"I'll wait for you the whole night through..." Nie wiem czy z Pana jest kawal chlopa
Ale napewno... Penelopa

:)

AK

Data: 2009-03-06 14:44:32
Autor: Andrzej Kokakolski
KRYZYS !!!
Larum graja!!!

A TY Wojciechu i TY Czeslawie spicie?
I WY, bogowie PRL-u na emeryturze!

Czekoladopodobnych wyrobow na rynek nie "rzucacie"?

("I w kryzysie nie damy sie")

AK

--

KRYZYS !!!