KRYZYS !!!

Data: 2009-03-04 19:00:34
Autor: Wrog Ludu Pracujacego
KRYZYS !!!
On Wed, 4 Mar 2009 18:56:51 +0100, "cyc" <herskurw.@buziaczek.pl>
wrote:

 [...]

Znowu wyjezdzam , tym razem zakonczyc dzialalnosc przedstawiielstwa !.

 komu chcesz wciskac kit, draniu!  ziemia ci sie pali pod tylkiem wiec pryskasz z psp.

--

 HeSk

Data: 2009-03-04 19:34:48
Autor: rAzor
KRYZYS !!!
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki Wrog Ludu Pracujacego < hecymbałsk >! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "Wrog Ludu Pracujacego < heosiołsk >" <głupi_kutas_hesk__brednie@interia.pl> nabazgrał::
On Wed, 4 Mar 2009 18:56:51 +0100, "cyc" <herskurw.@buziaczek.pl>
wrote:

 [...]

Znowu wyjezdzam , tym razem zakonczyc dzialalnosc przedstawiielstwa !.

 komu chcesz wciskac kit, draniu!  ziemia ci sie pali pod tylkiem wiec pryskasz z psp.

Jesteś żałosny z tym pierdoleniem od rzeczy. Czego lub kogo niby miałby się cycek bać na psp? Ciebie? :-P Ty idioto.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-04 21:32:05
Autor: ColgatesBilly
KRYZYS !!!

"rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > wrote in message news:gomhk6$vg4$1news.onet.pl...
[...]
wrote:

 [...]

[...]

Boji sie jego...kodowania, co zabojcze jest ;)

Kol

Data: 2009-03-04 21:27:34
Autor: Piotr
KRYZYS !!!
Dnia Wed, 4 Mar 2009 21:32:05 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Boji sie jego...kodowania, co zabojcze jest ;)

To ja też się boję, heskowego szatkowania postów. :-)
Słowem facet sieje zgrozę.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-05 18:39:31
Autor: Wrog Ludu Pracujacego
KRYZYS !!!
On Thu, 5 Mar 2009 13:59:52 +0100, "cyc" <komuszygniot@uziaczek.pl>
wrote:

> Jeste???sny z tym pierdoleniem od rzeczy. Czego lub kogo niby mia?y > si?ycek ba?a psp? Ciebie? :-P Ty idioto.

 dobraliscie sie w korcu maku, grupowy przyglup i komuszy kameleon.

--

 HeSk

Data: 2009-03-05 14:09:04
Autor: cyc
KRYZYS !!!

[...]
wrote:

 [...]

[...]

Daj mu spokoj . Wiekszego durnia grupa nie widziala .
Niech sobie pagada , tyle jego co na tej grupie sie wyzyje !.

cyc

Data: 2009-03-05 18:39:31
Autor: Wrog Ludu Pracujacego
KRYZYS !!!
On Thu, 5 Mar 2009 14:09:04 +0100, "cyc" <herskurw.@buziaczek.pl>
wrote:
 [...]

Daj mu spokoj . Wiekszego durnia grupa nie widziala .

 bigusiu, od ciebie na pewno nie. znalazles sobie  niezlego kolesia: rAzora, grupowego niedojde.

Niech sobie pagada , tyle jego co na tej grupie sie wyzyje !.

 podwijasz draniu ogon ?  ;o)))

--

 HeSk

KRYZYS !!!