KRYZYS !!!

Data: 2009-03-04 19:15:28
Autor: Polok_prawdziwy
KRYZYS !!!
cyc wrote:

Nic nie pomogly liczne zabiegi !!
Zbankrutowalem synkowie !!.
Jak znam zycie , wielu sie tu ucieszy !. A !! niech tam ! miejcie swoja
radosc , choc tyle !.
Na cale szczescie nie popadlem w dlugi uniemozliwiajace normalne
funkcjonowanie i mam z czego zyc ! , szkoda mi tylko tych ktrzy straciili
u mnie prace z uwagi na zamkniecie firmy !.
Szczerze mi ich zal .
Znowu wyjezdzam , tym razem zakonczyc dzialalnosc przedstawiielstwa !.
Trzymajcie sie cieplo ! zryjcie dalej zajadle starajac sie jednak nie
robic wzajemnie krzywdy bo zycie jest wystarczajaco okrutne aby jeszcze ci
co szukaja tu blizniego mieli byc przez niego poniewierani !.
Wkrotce znowu dolacze .

A wjakij branzy działołeś...?

- jak w łoscypkach, to miołbym cosik do ciebie...

KRYZYS !!!