KRYZYS !!!

Data: 2009-03-05 17:56:14
Autor: raff
KRYZYS !!!
cyc pisze:
Nic nie pomogly liczne zabiegi !!
Zbankrutowalem synkowie !!.
Jak znam zycie , wielu sie tu ucieszy !. A !! niech tam ! miejcie swoja radosc , choc tyle !.

Uspokoj sie. Nikt tu nie ma z tego radochy.

Mozna sie czasem z ciebie ponapierdzielac, i tylko tyle.

R.

Data: 2009-03-06 12:29:12
Autor: cyc
KRYZYS !!!

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gop07g$mko$2news.onet.pl...
cyc pisze:
[...]

Jak kazden z kazdego na tej grupie !.
Na pocieszenie tych , ktorzy wspolczuja i na zgryzote tych , ktorzy zle mi zycza , jak niejaki  hesk - polglowek - informuje ,ze udalo mi sie zalapac na kontrakt , ktory umozliwi mi utrzymanie firmy i miejsc pracy dla 68 zatrudnianych przezemnie ludzi , na kolejne 8 miesiecy . To pryszcz wobec masowosci wczesniejszch ofert w ktorych to oferenci czekali na kolejke i na moja akceptacje  ale zawsze cos , tymbardziej , ze kroi sie nadzieja na rychle zakonczenie kryzysu . O tej  ostatniej  opcji , poki co cicho ale w kolach wiekszego biznesu jest o tym ostroznie glosno !.

cyc

Data: 2009-03-06 12:57:35
Autor: jadrys
KRYZYS !!!
cyc pisze:
[...]

Toś Ty kapitalista całą gębą.. Wykorzystujesz 68-miu ludzi..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-03-06 13:40:44
Autor: raff
KRYZYS !!!
[...]

Oj, jadrys, jadrys, nie ma to jak zywe skamieliny...

Na Rolling Stones tez chodzisz ?

R.

Data: 2009-03-06 14:37:12
Autor: jadrys
KRYZYS !!!
raff pisze:
[...]

Jasne, "Sympathy for the devils" wciąż mnie kręci..
 http://www.youtube.com/watch?v=JpNoniDH6IY

Data: 2009-03-06 13:57:40
Autor: cyc
KRYZYS !!!

cyc pisze:
[...]

Cywilizowany "kapitalista " !!!.
Od lat o swoim kapitalizmie pisze . Moje sumienie jednak jest o tyle czyste , ze ludzie , ktorych zatrudniam nie wywoluja strajkow bo rozumieja sytuacje , ufaja mi  i wiedza , ze moje dzialania nigdy ale to nigdy nie byly skierowane na moje maksymalne zyski ich kosztem !.

cyc

Data: 2009-03-06 14:08:56
Autor: Trybun Ludowy =heÂŽsk=
KRYZYS !!!
On Fri, 6 Mar 2009 13:57:40 +0100, "cyc" <chandlarz.@buziaczek.pl>
wrote:

 [...]

Cywilizowany "kapitalista " !!!.
Od lat o swoim kapitalizmie pisze . Moje sumienie jednak jest o tyle czyste

 ty draniu! wstretny, podly kapusiu! jak smiesz!
, ze ludzie , ktorych zatrudniam nie wywoluja strajkow bo rozumieja sytuacje , ufaja mi  i wiedza , ze moje dzialania nigdy ale to nigdy nie byly skierowane na moje maksymalne zyski ich kosztem !.

 przestan pierdzielic chory czlowieku!  --

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet by³ ziemiš niczyjš

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-03-06 14:44:53
Autor: jadrys
KRYZYS !!!

cyc pisze:

[...]

Rozumiem, każdy kapitalista tak mówi.. "Cywilizowany kapitalista" to mit..
A swoją drogą to Ciebie podziwiam - jak możesz zapanować nad takim tłumem.. Ja w swoim czasie zatrudniałem 3 osoby i nie było to łatwe życie - parę razy się otarłem o stan przedzawałowy..

Data: 2009-03-06 15:30:31
Autor: jadrys
KRYZYS !!!
cirrus pisze:

O kurde, jeszcze nigdy nie widziałem kapitalisty, chyba że za czasów stalinowskich w TL. :)

Bo nie chcesz widzieć.. Ale trzeba przyznać że tych najbardziej drapieżnych w Polsce nie ma za dużo..

Data: 2009-03-06 19:02:50
Autor: jadrys
KRYZYS !!!
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gorc2s$40t$1news.onet.pl...
cirrus pisze:
O kurde, jeszcze nigdy nie widziałem kapitalisty, chyba że za czasów stalinowskich w TL. :)
Bo nie chcesz widzieć.. Ale trzeba przyznać że tych najbardziej drapieżnych w Polsce nie ma za dużo..

To może wymień choć paru i uzasadnij dlaczego to kapitaliści.

Nie mogę wymienić nazwisk tych szubrawców.. W sądzie napewno z nimi nie wygram.. A uzasadnienia ich ciągot kapitalistycznych to raczej oczekuj od nich.. Ja zupełnie nie rozumiem ich postępowania..

Data: 2009-03-06 14:05:25
Autor: Trybun Ludowy =heÂŽsk=
KRYZYS !!!
On Fri, 6 Mar 2009 12:29:12 +0100, "cyc" <komuszalajza.@buziaczek.pl>
wrote:

Na pocieszenie tych , ktorzy wspolczuja i na zgryzote tych , ktorzy zle mi zycza , jak niejaki  hesk - polglowek

 nie przenos na innych swoich rodzinnych problemow ;o)))

- informuje ,ze udalo mi sie zalapac na kontrakt ,

 OBUDZ SIE BIGUSIU... popros pielegniarza by ci rozwiazal rekawy

ktory umozliwi mi utrzymanie firmy i miejsc pracy dla 68 zatrudnianych przezemnie ludzi , na kolejne 8 miesiecy .

 jakich ludzi emerycie? ;o)))))))))))))))))))

Data: 2009-03-06 12:30:54
Autor: cyc
KRYZYS !!!

cyc pisze:
[...]

Dodam , ze nowa sytuacja nie kaze mi wyjezdzac i bedqa dalej jakis czas aktywny na grupie , choc zmienic sie to moze w kazdej chwili !.

cyc

Data: 2009-03-06 14:05:36
Autor: Trybun Ludowy =heÂŽsk=
KRYZYS !!!
On Fri, 6 Mar 2009 12:30:54 +0100, "cyc" <lajzakomusza.@buziaczek.pl>
wrote:

Dodam , ze nowa sytuacja nie kaze mi wyjezdzac i bedqa dalej jakis czas aktywny na grupie , choc zmienic sie to moze w kazdej chwili !.

 bede na ciebie czekal ty draniu! --

Data: 2009-03-06 14:40:41
Autor: Andrzej Kokakolski
KRYZYS !!!
wrote:

> Dodam , ze nowa sytuacja nie kaze mi wyjezdzac i bedqa dalej jakis czas > aktywny na grupie , choc zmienic sie to moze w kazdej chwili !.

 bede na ciebie czekal ty draniu!

"I'll wait for you the whole night through..." Nie wiem czy z Pana jest kawal chlopa
Ale napewno... Penelopa

:)

AK

--