KRYZYS ?? - Nie rozumiem ...

Data: 2009-05-28 23:44:20
Autor: MH
KRYZYS ?? - Nie rozumiem ...
Dwa tygodnie temu wzięłem się za remont płotu. Wypirdoliłem stare sztachety ,
kupiłem nowe , no i oczywiście odpowiednia ilość lakierobejcy. Pogoda trochę
wstrzymała robotę.. Dzisiaj było nieźle , więc jazda dalej. QRVA !! , zabrakło
jednej puchy lakierobejcy !! No to jazda do sklepu.. Nosz do Pani Nędzy , w
ponad dwustutysięcznej osadzie nie ma puchy paprochów , które są mi potrzebne.
Nawet w hiperkołchozach !!  W końcu znalazłem na obrzeżach mojej osady. Cena
puchy: 144PLN.
Dwa tygodnie temu buliłem 96PLN za puchę. No to qrva jak ?? Kryzys , ludziska
się nie budują , nie remontują , więc podaż powinna przewyższać popyt.. No i
ceny zgodnie z teorią cyklu koniunkturalnego powinny walić w dół...

O co tu do Wuja chodzi ??

MH

Data: 2009-05-29 00:20:30
Autor: Vic
KRYZYS ?? - Nie rozumiem ...
MH wrote:
O co tu do Wuja chodzi ??

Ano, kryzys jest, ale glownie w mediach i przemowieniach prezesa i jego prezydenta :) Ludzie jak sie budowali, tak sie buduja.

--
Vic

Data: 2009-05-28 17:22:57
Autor: pistacjusz
KRYZYS ?? - Nie rozumiem ...
On 29 Maj, 00:20, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
MH wrote:
> [...]

Ano, kryzys jest, ale glownie w mediach i przemowieniach prezesa i jego
prezydenta :) Ludzie jak sie budowali, tak sie buduja.

Mam bardzo ambiwalentne uczucia kiedy czytam coś takiego.
Z jednej strony ci współczuje ale z drugiej się raduję bo dzięki takim
jak ty
.... no mniejsza z tym.

Data: 2009-05-29 02:23:28
Autor: MH
KRYZYS ?? - Nie rozumiem ...
MH wrote:
> O co tu do Wuja chodzi ??

Ano, kryzys jest, ale glownie w mediach i przemowieniach prezesa i jego prezydenta :) Ludzie jak sie budowali, tak sie buduja.

--

Potwierdziłeś moje przypuszcenia .. Najlepszym sposobem na wyciągnięcie kasy
jest globalna histeria... Ja histeryzuję tylko o puszkę pindolonej farby. A inni

Hmm .. , smutne ..

MH

Data: 2009-05-28 17:48:44
Autor: mrdevilyn
KRYZYS ?? - Nie rozumiem ...
On 29 Maj, 02:23, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:

Hmm .. , smutne ..

"Za pieniądze ksiądz się modli
Za pieniądze lud się podli
Czas to pieniądz więc za ile
Drobną warto przeżyć chwilę
Aha ile kosztuje pani ta
A szacunek tego pana za ile kupić się da"
J-23

Data: 2009-05-29 09:35:34
Autor: konserwator
KRYZYS ?? - Nie rozumiem ...

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html

rzadzi Donalod od Eriki...

KRYZYS ?? - Nie rozumiem ...