KRYZYS ?? - Nie rozumiem ...

Data: 2009-05-29 00:20:30
Autor: Vic
KRYZYS ?? - Nie rozumiem ...
MH wrote:
O co tu do Wuja chodzi ??

Ano, kryzys jest, ale glownie w mediach i przemowieniach prezesa i jego prezydenta :) Ludzie jak sie budowali, tak sie buduja.

--
Vic

Data: 2009-05-28 17:22:57
Autor: pistacjusz
KRYZYS ?? - Nie rozumiem ...
On 29 Maj, 00:20, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
MH wrote:
> [...]

Ano, kryzys jest, ale glownie w mediach i przemowieniach prezesa i jego
prezydenta :) Ludzie jak sie budowali, tak sie buduja.

Mam bardzo ambiwalentne uczucia kiedy czytam coś takiego.
Z jednej strony ci współczuje ale z drugiej się raduję bo dzięki takim
jak ty
.... no mniejsza z tym.

Data: 2009-05-29 02:23:28
Autor: MH
KRYZYS ?? - Nie rozumiem ...
MH wrote:
> O co tu do Wuja chodzi ??

Ano, kryzys jest, ale glownie w mediach i przemowieniach prezesa i jego prezydenta :) Ludzie jak sie budowali, tak sie buduja.

--

Potwierdziłeś moje przypuszcenia .. Najlepszym sposobem na wyciągnięcie kasy
jest globalna histeria... Ja histeryzuję tylko o puszkę pindolonej farby. A inni

Hmm .. , smutne ..

MH

Data: 2009-05-28 17:48:44
Autor: mrdevilyn
KRYZYS ?? - Nie rozumiem ...
On 29 Maj, 02:23, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:

Hmm .. , smutne ..

"Za pieniądze ksiądz się modli
Za pieniądze lud się podli
Czas to pieniądz więc za ile
Drobną warto przeżyć chwilę
Aha ile kosztuje pani ta
A szacunek tego pana za ile kupić się da"
J-23

KRYZYS ?? - Nie rozumiem ...