KRZYŻ PRZENIESIONY DO KOŚCIOŁA

Data: 2010-11-10 12:15:15
Autor: Bogdan Idzikowski
KRZYŻ PRZENIESIONY DO KOŚCIOŁA
Krzyż Prezydencki został dzisiaj przeniesiony do kościoła świętej Anny - dowiedziało się TVP Info.

Informację oficjalnie potwierdziła Kancelaria Prezydenta.

Na razie nie wiadomo w jaki sposób, Krzyż Prezydencki został przeniesiony do kościoła świętej Anny. Nie podano również kiedy wierni będą mogli go zobaczyć.

16 września Krzyż Prezydencki, postawiony przez harcerzy w hołdzie Ofiarom katastrofy smoleńskiej, został usunięty z Krakowskiego Przedmieścia i umieszczony w kaplicy Pałacu Prezydenckiego.

http://niezalezna.pl/artykul/krzyz_przeniesiony_do_kosciola/41158/1

Pisiaków krew zaleje. Jeszcze jedna okazja do zadymy przeszła koło nosa!

Data: 2010-11-10 12:21:14
Autor: Neko_apolityczny
KRZYŻ PRZENIESIONY DO KOŚCIOŁA
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Pisiaków krew zaleje. Jeszcze jedna okazja do zadymy przeszła koło nosa!

Chyba jestes zboczony. Operujesz nieustannie krzyzem. Czerpiesz
jakas onanistyczna przyjemnosc obcowania z tym przedmiotem.

To niemalze twoj 'hobby-horse'. Niepokoje sie o twoj stan.

Data: 2010-11-10 12:35:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko_apolityczny" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:ibdv7o$c4$1news.onet.pl...
[...]

To chyba ty coś nie kontaktujesz!
Wskaż mi inny mój post w którym zajmowałem się krzyżem. To jedno.

Drugie. Odnieś się do meritum, a nie do autora postu. Zostaw pisiackie zwyczaje.

Data: 2010-11-10 17:02:41
Autor: cirrus
[...]

A sam dobrze się czujesz?

--
stevep

Data: 2010-11-10 19:37:41
Autor:
KRZYŝ PRZENIESIONY DO KOŒCIOŁA
On Wed, 10 Nov 2010 12:15:15 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

Krzyż Prezydencki został dzisiaj przeniesiony do kościoła świętej Anny - dowiedziało się TVP Info.
 [...]
Pisiaków krew zaleje. Jeszcze jedna okazja do zadymy przeszła koło nosa!

 dzis zlosliwie skladali kwiatki pod palacem prezydenckim jakby to tam
 rozpierdzielil sie tu-154. kiedy ostatni raz prezes byl z gozdzikiem  na grobie brata i bratowej na wawelu? tylko jatrzyc potrafi. ohyda.

Data: 2010-11-10 19:46:58
Autor: Grzegorz Z.
KRZYŻ PRZENIESIONY DO KOŚCIOŁA
Gdzie jest kszysz? Gdzie jest kszysz? Gdzie jest kszysz? Zabrali! Hańba! Precz z komunom!

Ale na szczęście jest już nowy:

http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-10 20:12:49
Autor:
KRZYŻ PRZENIESIONY DO KOŚCIOŁA
On Wed, 10 Nov 2010 19:46:58 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Gdzie jest kszysz? Gdzie jest kszysz? Gdzie jest kszysz? Zabrali! Hańba! Precz z komunom!

Ale na szczęście jest już nowy:

http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

 wojewodzki to oszolom tyle, ze pod 2-giej stronie sciany.

 dzis prezes i jego wierni sludzy paletali sie otumanieni
 po krakowskim przedmiesciu z wiencami wznoszac okrzyki:
 "zwyciezymy! zwyciezymy!". do czego potrzebne byly im  wience i z kim chca wygrac? --

Data: 2010-11-10 20:23:25
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Pewnie z kułakiem i obszarnikiem.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-11 10:47:22
Autor:
KRZYŻ PRZENIESIONY DO KOŚCIOŁA
On Wed, 10 Nov 2010 20:23:25 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]
>  po krakowskim przedmiesciu z wiencami wznoszac okrzyki:
>  "zwyciezymy! zwyciezymy!". do czego potrzebne byly im >  wience i z kim chca wygrac?

 zenujace widowisko. prezes w otoczeniu wiernych przytargal
 wieniec pod palac. biedaczek nie moze przebolec, ze tam nie
 zostal zakwaterowany. uprzykrza wiec zycie komorowskiemu.
 maly czlowieczek. zalosny. wyobrazcie sobie teraz, ze to  prezes zostaje prezydentem. ciekaw jestesm, czy postawilby
 pomnik swemu bratu na krakowskim przedmiesciu ?

Data: 2010-11-11 18:11:22
Autor: D. J. MC Donald Musk
KRZYŻ PRZENIESIONY noca...DO KOŚCIOŁA

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4cda7ede$1news.home.net.pl...
[...]

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

KRZYŻ PRZENIESIONY DO KOŚCIOŁA