KRZYŻ PRZENIESIONY DO KOŚCIOŁA

Data: 2010-11-10 12:21:14
Autor: Neko_apolityczny
KRZYŻ PRZENIESIONY DO KOŚCIOŁA
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Pisiaków krew zaleje. Jeszcze jedna okazja do zadymy przeszła koło nosa!

Chyba jestes zboczony. Operujesz nieustannie krzyzem. Czerpiesz
jakas onanistyczna przyjemnosc obcowania z tym przedmiotem.

To niemalze twoj 'hobby-horse'. Niepokoje sie o twoj stan.

Data: 2010-11-10 12:35:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko_apolityczny" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:ibdv7o$c4$1news.onet.pl...
[...]

To chyba ty coś nie kontaktujesz!
Wskaż mi inny mój post w którym zajmowałem się krzyżem. To jedno.

Drugie. Odnieś się do meritum, a nie do autora postu. Zostaw pisiackie zwyczaje.

Data: 2010-11-10 17:02:41
Autor: cirrus
[...]

A sam dobrze się czujesz?

--