KS-959 stery poszukiwane

Data: 2011-07-28 17:33:57
Autor: m4rkiz
KS-959 stery poszukiwane
identifikator: 20110701 wrote:
to jest TG tak przy okazji.

pytanie o sterowniki dla xp? ni chu chu... jak chcesz wiedziec jaki chip to rozbierz i zobacz

Data: 2011-07-28 19:17:23
Autor: identifikator: 20110701
KS-959 stery poszukiwane
pytanie o sterowniki dla xp? ni chu chu...

no to inaczej, która IRDA nie sprawia problemów i warto j± kupić? tyle jest chłamu aż ciężko wybrać co¶ warto¶ciowego...

Data: 2011-07-29 02:03:05
Autor: Animka
KS-959 stery poszukiwane
pytanie o sterowniki dla xp? ni chu chu...

no to inaczej, która IRDA nie sprawia problemów i warto ją kupić? tyle jest
chłamu aż ciężko wybrać coś wartościowego...

A poco Ci ten chłam IRDA. U mnie lezy w szufladzie. Bluetooth to jest cacko. Kupiłam za 2 zł na allegro tego maleńkiego dongla.

--
animka

KS-959 stery poszukiwane