KTM Duke 690

Data: 2009-02-24 10:28:32
Autor: p.krezlewicz
KTM Duke 690
Hej,
Czy ktos moze testowal lub posiada KTM Duke 690? Prosze o opinie
dotyczace porecznosci, wygody w miescie. Rozwazam zakup tego moto
glownie do jazdy po miescie i dojazdow do pracy. CHodzi mi o sprawne
objezdzanie miejskich korkow stad wazna jest masa sprzeta.

Pozdrawiam
Krezi

Data: 2009-02-24 21:17:15
Autor: Karambol
KTM Duke 690

Uzytkownik <p.krezlewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:8aefcd0e-74bb-4601-acd8-00dac79b4a6db16g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

 W koncu jakis konkretny wybor:)

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-02-24 21:30:56
Autor: Lovtza
KTM Duke 690
[...]

Ja jeździłem: http://www.scigacz.pl/KTM,Duke,690,4629.html Motocykl jest tak zajebisty, że nie chce się z niego zsiadać. Sam się zastanawiam nad jego kupnem. Jeśli chodzi o zastosowania o których piszesz, to chyba niewiele jest na rynku lepszych ofert. Pozdrawiam,
Lovtza

Data: 2009-02-24 22:40:14
Autor: marek konik
KTM Duke 690
Polecam konstrukcję. Mój wybór jednak padł na 690 supermoto R, krótkie Leo, zmiana mapy zapłonu, lampa przednia od Duke 690.
Nie miałem jeszcze większego fanu w mieście, od kiedy jeżdżę na moto.
Pozdrawiam.

Data: 2009-02-24 22:08:27
Autor: Lovtza
KTM Duke 690
marek_konik@poczta.onet.plnapisal

[...]

Dokładnie tak jak mówisz, zabawa świetna. Generalnie ta seria napędów LC4 (690) to bardzo fajna konstrukcja do codziennego użytku. Bardzo dobre osiągi i jak na singla bardzo dobra kultura pracy. Ponadto rozmawiałem z inżynierem, który to projektował i gość zarzekał się, że te silniki wprowadzą nowy standard jeśli chodzi o trwałość jednocylindrowców. Pozdrawiam,
Lovtza

Data: 2009-02-25 00:47:28
Autor: de Fresz
KTM Duke 690
On 2009-02-24 23:08:27 +0100, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:

Generalnie ta seria napędów LC4 (690)

Tak gwoli ścisłości - to już nie jest "LC4" - po prostu "690".
I ja też bym wolał wersję SM - z nowszymi nie miałem przyjemności, w starszych 640 i 625 SM miało znacznie fajniejsze zawiasy i geometria. Kasa zdaje się podobna. Ale może to lekkie zboczenie offroadowe... Najlepiej wziąć na jazdę testową oba i samemu się przekonać, co komu bardziej pasuje.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-02-25 00:08:43
Autor: Lovtza
KTM Duke 690
de Fresznapisal

Tak gwoli ścisłości - to już nie jest "LC4" - po prostu "690".

Yhm. Czyli w Mattighoffen się pomylili?
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli/KTM_LC4_jednocylindrowce_to_potega/KTM_690_Duke/LC4_KTM_690_Duke.jpg.html

I ja też bym wolał wersję SM - z nowszymi nie miałem przyjemności, w
starszych 640 i 625 SM miało znacznie fajniejsze zawiasy i geometria.

Skąd wiesz, przecież nie jeździłeś nowszymi ?:)

Kasa zdaje się podobna. Ale może to lekkie zboczenie offroadowe...
Najlepiej wziąć na jazdę testową oba i samemu się przekonać, co komu
bardziej pasuje.

Nowy Duke 690 to motocykl stricte drogowy.690 SMC i 690 Supermoto R de facto też przeznaczone są asfalt. --

Data: 2009-02-25 01:14:35
Autor: de Fresz
KTM Duke 690
On 2009-02-25 01:08:43 +0100, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:

[...]

oki, masz rację. Kiedyś LC4 nazywał się model (i od tego faktycznie odeszli), tera to już tylko oznaczenie silnika.

I ja też bym wolał wersję SM - z nowszymi nie miałem przyjemności, w
starszych 640 i 625 SM miało znacznie fajniejsze zawiasy i geometria.

Skąd wiesz, przecież nie jeździłeś nowszymi ?:)

Aproksymuję ;-)

Data: 2009-02-25 03:36:37
Autor: Zefir
KTM Duke 690
de Fresz pisze:
On 2009-02-25 01:08:43 +0100, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:

[...]

LC4 to od zawsze oznaczenie silnika, oznacza chłodzony cieczą czterosuw,
w odróżnieniu od LC2, czyli chłodzonego cieczą dwutakta.

--
Pzdr.
Zefir

Data: 2009-02-25 10:12:42
Autor: de Fresz
KTM Duke 690
On 2009-02-25 03:36:37 +0100, Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> said:

oki, masz rację. Kiedyś LC4 nazywał się model (i od tego faktycznie odeszli), tera to już tylko oznaczenie silnika.

LC4 to od zawsze oznaczenie silnika, oznacza chłodzony cieczą czterosuw,

I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest.

Data: 2009-02-25 10:03:35
Autor: Jasio
KTM Duke 690

On 2009-02-25 03:36:37 +0100, Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> said:

LC4 to od zawsze oznaczenie silnika, oznacza chłodzony cieczą czterosuw,

I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest.

To co, zmieniasz sygnaturkę?

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2009-02-25 11:10:55
Autor: de Fresz
KTM Duke 690
On 2009-02-25 11:03:35 +0100, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest.

To co, zmieniasz sygnaturkę?

No jakbym kupił 690. to byłaby nieaktualna. Się na razie nie zanosi.

Data: 2009-02-25 11:57:52
Autor: szmergiel
KTM Duke 690

On 2009-02-25 03:36:37 +0100, Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> said:

[...]

Wcale nie byl nazwa modelu. To nazwa potoczna bardziej, bo oznaczenia modeli no SXC, GS RD, EGS itd a lc4 to ze ma silnik 4t chlodzony ciecza.

pozdro
KTM 640 Enduro
Krosno Odrzańskie/Szczecin
http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/

Data: 2009-02-25 12:07:18
Autor: de Fresz
KTM Duke 690
On 2009-02-25 11:57:52 +0100, "szmergiel" <saad@o2.pl> said:

I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest.

Wcale nie byl nazwa modelu. To nazwa potoczna bardziej, bo oznaczenia modeli no SXC, GS RD, EGS itd a lc4 to ze ma silnik 4t chlodzony ciecza.

To popatrz choćby na okleiny plastików. Bo z tego co piszesz wychodzi, że takie EXC450 to też LC4 ;-)

Data: 2009-02-25 12:46:01
Autor: szmergiel
KTM Duke 690

Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:go38p6$113$1inews.gazeta.pl...
On 2009-02-25 11:57:52 +0100, "szmergiel" <saad@o2.pl> said:

[...]

Ale ja nie pilsalem o exc:) tylko sxc najwyzej, bo kozysta z silnika oznaczonego LC4, ja na okleinch tez mam LC4 ale na tabliczce jest EGS:)

Data: 2009-02-25 12:51:42
Autor: szmergiel
KTM Duke 690

On 2009-02-25 11:57:52 +0100, "szmergiel" <saad@o2.pl> said:

[...]

Zreszta wystarczy looknac na fotke silnika 960 gdzie jest czerwono na czarnym LC4:) a to nie oznaczenie  modelu bo model to 690 enduro , SM , Duke. To oznaczenie silnika.

Data: 2009-03-05 10:16:33
Autor: Watson
KTM Duke 690
de Fresz wrote:

Skąd wiesz, przecież nie jeździłeś nowszymi ?:)

Aproksymuję ;-)

Jak filozujesz zbyt otwarcie to sie robi smiesznie.
Zamierzone dzialanie ? :)

--
FJR 1300
Wyscigowa licencja A

Data: 2009-03-05 11:11:25
Autor: de Fresz
KTM Duke 690
On 2009-03-05 10:16:33 +0100, "Watson" <pkrzemin@gmail.com> said:

Skąd wiesz, przecież nie jeździłeś nowszymi ?:)

Aproksymuję ;-)

Jak filozujesz zbyt otwarcie to sie robi smiesznie.
Zamierzone dzialanie ? :)

No ba! ;-)
A serio - dłuższe skoki zawiasów, większy prześwit - dla mnie to zalety, nawet w miejskim motocyklu. Ale może mam inną koncepcję używania SM.

Data: 2009-02-25 10:33:26
Autor: Ireneusz Dyła
KTM Duke 690

Użytkownik "Lovtza"  napisał w wiadomości
Nowy Duke 690 to motocykl stricte drogowy.690 SMC i 690 Supermoto R de facto też przeznaczone są asfalt.

Djuk i SM(R) są na asfalt i w zasadzie poza układem
wydechowych i lampą mało jest różnic.

SMC to jednak już sport.

Mam też wielkie watpliwości co do bezproblemowo
osiąganych 190 km/h, a nawet >200km/h przez Djuka.
Moj SMR na pełnym akrapovicu ledwo przekracza 180km/h,
a gdybym powiedział, że się da utrzymać bezproblemowo
to bym zgrzeszył. Djuk ma taką samą moc i masę...

Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej
jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia.
Minimalna zmiana napięcia na zamokniętej instalacji w normalnych
warunkach jest bez znaczenia w tym przypadku komputer mówi
GAME OVER. W moim skrajnym przypadku: w nocy, w deszczu,
na winklu, wysokim biegu i 90 km/h na budziku. Tylne koło zablokowane
i całe zycie przez oczami :-( Styl supermoto w wydaniu rosyjskim.
Walczę z tym w ordynarny sposób już od jesieni, a fabryka
nie uznaje tego za wadę!

Gówniana sprawa potrafi zepsuć cały urok tego motocykla.

Pozdrawiam
Irek i ktm-y

Data: 2009-02-25 19:10:48
Autor: marek konik
KTM Duke 690
Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej
jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia.

Napisz który to rocznik '07 czy '08. Kto zmieniał mapy zapłonu pod te akrapy. Czy masz KN.
Ja jeżdżę w deszczu bardzo często i nie spotkałem sie z takim objawem. Natomiast spotkałem sie z gaśnięciem sprzęta przy źle zestrojonych Akrapach. Kupiłem Leo, własnie dlatego. Lata do 190 bez problemu. Pozdrawiam.

Data: 2009-02-26 12:06:14
Autor: marek konik
KTM Duke 690
> Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej
> jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia.

Jeszcze jedna sprawa, przypomniało mi się. Czy odblokowałeś moto na złączce od modułu. Blokada jest ustawiona na 2 i 3 bieg, normy euro. Trzeba to zrobić przy zmianie map zapłonu na puste wydechy.
Pozdrawiam.

Data: 2009-02-26 12:56:37
Autor: Ireneusz Dyła
KTM Duke 690

Użytkownik  napisał w wiadomości
> [...]

modułu. Blokada jest ustawiona na 2 i 3 bieg, normy euro. Trzeba to zrobić przy

Mam rocznik 2008, kupiłem w Łodzi na fabrycznym wydechu.
Po 1 kkm panowie założyli akrapa wraz z wgraniem map.
Układ jest rejsigowy bez katalizatora. Po wymianie oprócz
fajnego soundu nie wiele się zmieniło. Na samej górze czuję wiecej
mocy ale to by się zgadzało z ichnimi wykresami. Na gumę idzie
z takim nieprzyjemnym kopnięciem, pod tym względem adwenczer
jest o wiele bardziej kulturalny (gaźnik)
Co do blokady 2,3 nie wiem czy jest czy jej nie ma, zakładam, że
serwis wiedział co trzeba zrobić...ale przy okazji dopytam.
Trochę się jeszcze pomartwię tym zamakaniem instalacji i poczekam
na stanowisko fabryki bo ponoć została o tym poinfomowana, póki co
nie uznano tego za naprawę gwarancyjną.
Moje pytanie natomiast jest takie: czy Vmax to on ma osiągać na
5 czy 6 biegu, bo tego jakość nie zdążyłem ustalić ;-)
Inna sprawa, że po busie to mam raczej skrzywione odczuwanie
mocy i w zasadzie to nic mi nie jedzie, ale SM jest wyborem
świadomym i w tym przypadku interesuje mnie tylko zgodność
z informacjami fabryki.

Pozdrawiam
Irek i ktm-y

Data: 2009-02-27 01:25:23
Autor: marek konik
KTM Duke 690
Czyli kupowałeś u Stola na ul. Włókniarzy. Jak będziesz przypadkiem w Warszawie, daj mi znak. Umówimy się i zrobie Ci to moto. Na pewno nie odblokowali Ci jednego bloka, są dealerem i nie mogą tego robić. Zrobię Ci to tak, że szybko bedziesz mógł wrócić do oryginału. 190 osiąga się na 6 biegu podkręcając go wysoko na 2 i 3. Tak jak to powinno jeździć się singielkiem.
Pozdrawiam.

Data: 2009-02-25 19:10:57
Autor: Lovtza
KTM Duke 690
Ireneusz Dyłanapisal

Mam też wielkie watpliwości co do bezproblemowo
osiąganych 190 km/h, a nawet >200km/h przez Djuka.

Lecialem tym własnoręcznie ponad (licznikowo) 190...

Moj SMR na pełnym akrapovicu ledwo przekracza 180km/h,
a gdybym powiedział, że się da utrzymać bezproblemowo
to bym zgrzeszył. Djuk ma taką samą moc i masę...

Silnik Duka jest o 3 km mocniejszy, inne są też przełożenia. Możliwe, że Akrap więcej szkodzi, niż pomaga (historia wojen zna takie przypadki).

[...]

Pierwszy raz o czymś takim słyszę. Zawsze można zapytać producenta, czy to normalne. Dealer to wiadomo, że Cie spławi...

Gówniana sprawa potrafi zepsuć cały urok tego motocykla.

Tak nie powinno być i ja bym tego tak nie zostawiał.

Pozdrawiam,

Data: 2009-02-25 22:20:05
Autor: zbigi
KTM Duke 690
Lovtza napisał(a):
Ireneusz Dyłanapisal
Mam też wielkie watpliwości co do bezproblemowo
osiąganych 190 km/h, a nawet >200km/h przez Djuka.
[...] Silnik Duka jest o 3 km mocniejszy, inne są też przełożenia.

Ojacie... O cale 3 kilometry? Mocniejszy?! Fiu, fiu... :)
Odleglosc mierzysz w latach? ;)

Data: 2009-02-25 22:06:36
Autor: Lovtza
KTM Duke 690
zbiginapisal

Lovtza napisał(a):
Ireneusz Dyłanapisal
Mam też wielkie watpliwości co do bezproblemowo
osiąganych 190 km/h, a nawet >200km/h przez Djuka.
[...]
Silnik Duka jest o 3 km mocniejszy, inne są też przełożenia.

Ojacie... O cale 3 kilometry? Mocniejszy?! Fiu, fiu... :)
Odleglosc mierzysz w latach? ;)

Jakbyś Ty napisał posta _poprawną polszczyzną_ to pewnie sam bym się uśmiał ;)

Pozdrawiam,
Lovtza

Data: 2009-02-25 23:22:17
Autor: zbigi
KTM Duke 690
Lovtza napisał(a):
zbiginapisal
Lovtza napisał(a):
[...]
[...]

A w ktorym miejscu, twoim zdaniem, jest niepoprawna?

Data: 2009-02-26 11:13:05
Autor: Marek Borowski
KTM Duke 690
Lovtza wrote:
zbiginapisal

Lovtza napisał(a):
Ireneusz Dyłanapisal
[...]

Wiesz, jak ktos napisse blednie slowo to przewaznie nie zmienia jego znaczenia. Zas nieznajomosc jednostek to kompromitacja.

pozdr

Marek

Data: 2009-03-03 13:34:01
Autor: Lovtza
KTM Duke 690

Wiesz, jak ktos napisse blednie slowo to przewaznie nie zmienia jego
znaczenia. Zas nieznajomosc jednostek to kompromitacja.

Ale ja tam napisałem KG, Jule, czy może kN? Bo jeśli napisałem małymi literami km (w domyśle konie mechaniczne), to chyba i tak jest lepiej, niż pisanie z błędami...

pozdr,
Lovtza

Data: 2009-03-03 14:44:37
Autor: Arni
KTM Duke 690
Lovtza pisze:

[...]

Słowo z błędem najczęsciej pozostaje tym samym słowem. KM a km ma zupelnie inne znaczenie

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-03-03 15:07:11
Autor: de Fresz
KTM Duke 690
On 2009-03-03 14:44:37 +0100, Arni <arni@no.spam> said:

[...]

Nie ma to jak merytoryczny post w temacie dyskusji, nie?

Data: 2009-03-03 16:42:47
Autor: Arni
KTM Duke 690
de Fresz pisze:
On 2009-03-03 14:44:37 +0100, Arni <arni@no.spam> said:

[...]

Primo: odpowiadam na pytanie Lovtzy
secundo: dyskusje o technicznych jednostkach miar mam prowadzic na pl.rec.filatelistyka?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-03-03 16:59:44
Autor: de Fresz
KTM Duke 690
On 2009-03-03 16:42:47 +0100, Arni <arni@no.spam> said:

Słowo z błędem najczęsciej pozostaje tym samym słowem. KM a km ma zupelnie inne znaczenie

Nie ma to jak merytoryczny post w temacie dyskusji, nie?

Primo: odpowiadam na pytanie Lovtzy

Nie, ciągniesz wraz z kolegami bezsensowne dopierdalactwo (IMHO), zupełnie nie związane z dyskusją i właściwie HGW po co. Ale spoko, nie żałujcie sobie, rozkręćcie jakże fascynującego i wszystkim potrzebnego flejma na osiemset postów. W końcu kwestia "km czy KM", to sprawa niezwykłego znaczenia dla wszystkich motocyklistów świata, warta choćby i przelania krwi. Nie można tak tego zostawić.

secundo: dyskusje o technicznych jednostkach miar mam prowadzic na pl.rec.filatelistyka?

Jak się ktoś pierdzielnie na znaczku i da "KM" małymi, to pewnie będzie to bardziej na miejscu.
EOT

Data: 2009-03-04 07:56:22
Autor: Kefir
KTM Duke 690
ELou!
"de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> wrote in message news:gojk5f$kn9$1inews.gazeta.pl...
On 2009-03-03 16:42:47 +0100, Arni <arni@no.spam> said:

[...]

Ty wiesz jaka bedzie mial wartosc znaczek z takim bykolcem za 50 lat! Fajnego KTM-a da sie kupic i jeszcze na ciuchy zostanie...

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

Data: 2009-03-04 10:33:35
Autor: de Fresz
KTM Duke 690
On 2009-03-04 07:56:22 +0100, "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> said:

Ty wiesz jaka bedzie mial wartosc znaczek z takim bykolcem za 50 lat! Fajnego KTM-a da sie kupic i jeszcze na ciuchy zostanie...

A ile Iksteków? ;-)
Gratsy!

Data: 2009-03-04 10:49:59
Autor: Kefir
KTM Duke 690
Elou!
On 2009-03-04 07:56:22 +0100, "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> said:

Ty wiesz jaka bedzie mial wartosc znaczek z takim bykolcem za 50 lat! Fajnego KTM-a da sie kupic i jeszcze na ciuchy zostanie...

A ile Iksteków? ;-)
Gratsy!

Atoniewiem bo balem sie nawet spytac ile taki KTM kosztuje. Chlopaki mowia ze duzo poleci i za mocny jak na pierszy ;)

Data: 2009-03-04 10:51:08
Autor: zbigi
KTM Duke 690
de Fresz napisał(a):
[...]

Okres masz? Glebe zaliczyles? Jakas srube ukreciles/gwint zerwales? ;)
Bo ja ukrecilem jedna i jakos sie nie wyzywam na otoczeniu :P

Data: 2009-03-05 10:24:29
Autor: Watson
KTM Duke 690
de Fresz wrote:
Jak się ktoś pierdzielnie na znaczku i da "KM" małymi, to pewnie
będzie to bardziej na miejscu.
EOT

Zgadzam sie z Toba!  EOT.
Czcza dyskusja.

A 3 konie z tego samego silnika (SINGLA !) i to fabrycznie - DAJA DO MYSLENIA.

Dlatego Irkowe Akrapy to pewnie istotna zmiana.
Mniam.

Data: 2009-03-04 10:49:49
Autor: zbigi
KTM Duke 690
On 2009-03-03 14:44:37 +0100, Arni <arni@no.spam> said:

Słowo z błędem najczęsciej pozostaje tym samym słowem. KM a km ma zupelnie inne znaczenie

Nie ma to jak merytoryczny post w temacie dyskusji, nie?

A nie jest merytoryczny? Dyskusja jest o motocyklu i jego osiagach. Jeden z dyskutantow chce powiedziec cos o mocy, powinien wiec chyba uzywac zrozumialych jednostek? Akurat w tej dziedzinie roznica pomiedzy KM i km jest duza, a obie jednostki maja prawo byc uzyte w dyskusji i jej kontekscie. Czyz nie?
Uwazam wiec, ze nie masz racji.

Data: 2009-03-04 11:00:19
Autor: Kefir
KTM Duke 690 [OT]
Elou!
de Fresz napisał(a):
On 2009-03-03 14:44:37 +0100, Arni <arni@no.spam> said:

[...]

A ja uwazam ze nie zawsze racja jest najwazniejsza. Sebastianek jest milosierny gdy inni kopia lezacego ;)

Data: 2009-03-05 10:26:21
Autor: Watson
KTM Duke 690 [OT]
de Fresz napisał(a):
On 2009-03-03 14:44:37 +0100, Arni <arni@no.spam> said:

[...]

Zbysiu, zdaje sie ze umknął Ci sens dyskusji.
A wystarczy trzymac sie tematu.

Data: 2009-02-25 22:21:16
Autor: Arni
KTM Duke 690
zbigi pisze:
Lovtza napisał(a):
Ireneusz Dyłanapisal
[...]

swietlnych :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-02-25 22:18:38
Autor: zbigi
KTM Duke 690
Ireneusz Dyła napisał(a):
[...]
Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej
jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia.

Dziekuje za kontruktywne podejscie do dyskucji o dupach na liscie motocyklowej ;)

Data: 2009-03-05 10:28:16
Autor: Watson
KTM Duke 690
zbigi wrote:
Ireneusz Dyła napisał(a):
[...]
Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej
jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia.

Dziekuje za kontruktywne podejscie do dyskucji o dupach na liscie
motocyklowej ;)

A ja uwazam ze jest to jedna z wazniejszych informacji przekazana w tym watku.

I dobrze wiesz ze motocykle i dupy w roznym kontekscie sa  tematem nierozerwalnym ;P

Data: 2009-02-27 14:15:41
Autor: Zyga
KTM Duke 690
Powitać
podepnę się
Ile to to pali? w mieście.

pzdr

Data: 2009-02-28 12:30:31
Autor: BlueTWIN
KTM Duke 690
Salut,

Zyga pisze:
Powitać
podepnę się
Ile to to pali? w mieście.

Tyle, ile kaĹźdy motocykl tj. ile wlejesz.

p.s. nie ukrywam, że 69(0) też mi chodzi po głowie.

Zdrav,
--
BlueTWIN
no-moto, no-fun

Data: 2009-03-04 11:44:00
Autor: Zyga
KTM Duke 690
BlueTWIN pisze:
Salut,

Zyga pisze:
Powitać
podepnę się
Ile to to pali? w mieście.

Tyle, ile kaĹźdy motocykl tj. ile wlejesz.

nie róbcie sobie jaj. ja wiem że to pytanie do łatwych nie należy, zwłaszcza jak się jest właścicielem takiego moto i śmiga nim na co dzień. Ale może przy odrobinie wysiłku jakieś choćby przybliżone spalanie uda się ustalić? I wyklepać na klawiaturze?

pzdr
Zyga

Data: 2009-03-04 11:58:23
Autor: Kefir
KTM Duke 690
Elou!
"Zyga" <zyga.dude@wp.pl> wrote in message news:golm5i$b37$1atlantis.news.neostrada.pl...
BlueTWIN pisze:
Salut,

Zyga pisze:
[...]

Tak. Da sie. Dotychczasowo ujezdzane przeze mnie motocykle, przy jezdzie miejskiej, na fabrycznych ustawieniach, spalaly w zaleznosci od pogody, temperamentu i fantazji jezdzca i gestosci ruchu od 5 do 9 l/100 km. Praktyczne info dla wspomnianego singielka:
 z racji pojemnosci, dolny punkt okreslajace przedzial mozna zmniejszyc o ok. litr. Zakladajac zas dlubanie w przelozeniach lub akcesoryjny "wyfuk", gorny mozna o litr podniesc, czyli wyjdzie 4-10 l/100 km.
To wlasnie usilowal uzmyslowic Ci Bluetwin. Jesli taka informacja nie spelnia oczekiwan, spojrzyj do danych katalogowych. Najszybszy portal tez Cie pewnie nie zawiedzie. Jesli masz zyczenie moge podac Ci stosowne linki? Uczynie to chetnie gdyz lubie pomagac ludziom.

Data: 2009-03-04 14:27:39
Autor: Norbi
KTM Duke 690
Kefir pisze:
Jesli masz zyczenie moge podac Ci stosowne linki? Uczynie to chetnie gdyz lubie pomagac ludziom.

Co to dzisiaj dzien dobroci ? :D

Norbi
KFazer'03

Data: 2009-03-04 14:40:03
Autor: Kefir
KTM Duke 690
Elou!
"Norbi" <norbisz1@o2.pl> wrote in message news:gom054$2qs$1nemesis.news.neostrada.pl...
Kefir pisze:
Jesli masz zyczenie moge podac Ci stosowne linki? Uczynie to chetnie gdyz lubie pomagac ludziom.

Co to dzisiaj dzien dobroci ? :D

Na zrozumiale postawione pytanie (pomijamy belkot/ filtrujemy sikacza) zawsze podaje odpowiedz. O ile umiem znalezc odpowiedz i czas, oczywiscie.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
To nie jest forum scigacza, trafiles na grupe dyskusyjna pl.rec.motocykle. Pomocne linki:

Data: 2009-03-04 14:36:36
Autor: Rafael
KTM Duke 690
Zyga <zyga.dude@wp.pl> napisał(a):
Ale może przy odrobinie wysiłku jakieś choćby przybliżone spalanie uda się ustalić? I wyklepać na klawiaturze?

odrobina wysiłku przy użyciu googla:
masz "Average fuel consumption" na:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/KTM/KTM-690-Duke-2008-current/
trzeba się wspomóc jeszcze tym:
http://www.convertworld.com/pl/spalanie-paliwa/

Pozdro
Rafael
Bandit650

Data: 2009-03-04 17:55:11
Autor: saj
KTM Duke 690
Zyga pisze:
pzdr
Zyga

joł,

nie mow, ze zakupic zamierzasz takiego sprzeta? kupuj, kupuj, wiosna idzie :)

pozdro,
saj

Data: 2009-03-05 12:04:14
Autor: Zyga
KTM Duke 690
saj pisze:

nie mow, ze zakupic zamierzasz takiego sprzeta? kupuj, kupuj, wiosna idzie :)

a bo ja wiem, ciasno na moim. Ale najpierw bym musiał swojego sprzedać. A troszkę go rozebrałem i czasami coś przy nim dłubię. Np wystrugałem sobie nową kierownicę, właśnie jedzie na lakier.

zdrowiejesz coś?

pzdr
Zyga

KTM Duke 690