Data: 2009-02-24 10:28:32 | |
Autor: p.krezlewicz | |
KTM Duke 690 | |
Hej,
Czy ktos moze testowal lub posiada KTM Duke 690? Prosze o opinie dotyczace porecznosci, wygody w miescie. Rozwazam zakup tego moto glownie do jazdy po miescie i dojazdow do pracy. CHodzi mi o sprawne objezdzanie miejskich korkow stad wazna jest masa sprzeta. Pozdrawiam Krezi |
|
Data: 2009-02-24 21:17:15 | |
Autor: Karambol | |
KTM Duke 690 | |
Uzytkownik <p.krezlewicz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:8aefcd0e-74bb-4601-acd8-00dac79b4a6db16g2000yqb.googlegroups.com... Hej, W koncu jakis konkretny wybor:) -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2009-02-24 21:30:56 | |
Autor: Lovtza | |
KTM Duke 690 | |
p.krezlewicz@gmail.comnapisal
Hej, Pozdrawiam Ja jeździłem: http://www.scigacz.pl/KTM,Duke,690,4629.html Motocykl jest tak zajebisty, że nie chce się z niego zsiadać. Sam się zastanawiam nad jego kupnem. Jeśli chodzi o zastosowania o których piszesz, to chyba niewiele jest na rynku lepszych ofert. Pozdrawiam, Lovtza -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2009-02-24 22:40:14 | |
Autor: marek konik | |
KTM Duke 690 | |
Polecam konstrukcję. Mój wybór jednak padł na 690 supermoto R, krótkie Leo, zmiana mapy zapłonu, lampa przednia od Duke 690.
Nie miałem jeszcze większego fanu w mieście, od kiedy jeżdżę na moto. Pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-02-24 22:08:27 | |
Autor: Lovtza | |
KTM Duke 690 | |
marek_konik@poczta.onet.plnapisal
Polecam konstrukcję. Mój wybór jednak padł na 690 supermoto R, krótkie Leo, Dokładnie tak jak mówisz, zabawa świetna. Generalnie ta seria napędów LC4 (690) to bardzo fajna konstrukcja do codziennego użytku. Bardzo dobre osiągi i jak na singla bardzo dobra kultura pracy. Ponadto rozmawiałem z inżynierem, który to projektował i gość zarzekał się, że te silniki wprowadzą nowy standard jeśli chodzi o trwałość jednocylindrowców. Pozdrawiam, Lovtza -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2009-02-25 00:47:28 | |
Autor: de Fresz | |
KTM Duke 690 | |
On 2009-02-24 23:08:27 +0100, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:
Generalnie ta seria napędów LC4 (690) Tak gwoli ścisłości - to już nie jest "LC4" - po prostu "690". I ja też bym wolał wersję SM - z nowszymi nie miałem przyjemności, w starszych 640 i 625 SM miało znacznie fajniejsze zawiasy i geometria. Kasa zdaje się podobna. Ale może to lekkie zboczenie offroadowe... Najlepiej wziąć na jazdę testową oba i samemu się przekonać, co komu bardziej pasuje. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-02-25 00:08:43 | |
Autor: Lovtza | |
KTM Duke 690 | |
de Fresznapisal
Tak gwoli ścisłości - to już nie jest "LC4" - po prostu "690". Yhm. Czyli w Mattighoffen się pomylili? http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli/KTM_LC4_jednocylindrowce_to_potega/KTM_690_Duke/LC4_KTM_690_Duke.jpg.html I ja też bym wolał wersję SM - z nowszymi nie miałem przyjemności, w Skąd wiesz, przecież nie jeździłeś nowszymi ?:) Kasa zdaje się podobna. Ale może to lekkie zboczenie offroadowe... Nowy Duke 690 to motocykl stricte drogowy.690 SMC i 690 Supermoto R de facto też przeznaczone są asfalt. -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2009-02-25 01:14:35 | |
Autor: de Fresz | |
KTM Duke 690 | |
On 2009-02-25 01:08:43 +0100, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:
Tak gwoli ścisłości - to już nie jest "LC4" - po prostu "690". A oki, masz rację. Kiedyś LC4 nazywał się model (i od tego faktycznie odeszli), tera to już tylko oznaczenie silnika. I ja też bym wolał wersję SM - z nowszymi nie miałem przyjemności, w Aproksymuję ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-02-25 03:36:37 | |
Autor: Zefir | |
KTM Duke 690 | |
de Fresz pisze:
On 2009-02-25 01:08:43 +0100, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said: LC4 to od zawsze oznaczenie silnika, oznacza chłodzony cieczą czterosuw, w odróżnieniu od LC2, czyli chłodzonego cieczą dwutakta. -- Pzdr. Zefir |
|
Data: 2009-02-25 10:12:42 | |
Autor: de Fresz | |
KTM Duke 690 | |
On 2009-02-25 03:36:37 +0100, Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> said:
oki, masz rację. Kiedyś LC4 nazywał się model (i od tego faktycznie odeszli), tera to już tylko oznaczenie silnika. I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-02-25 10:03:35 | |
Autor: Jasio | |
KTM Duke 690 | |
Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:go322a$1gv$1inews.gazeta.pl... On 2009-02-25 03:36:37 +0100, Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> said: LC4 to od zawsze oznaczenie silnika, oznacza chłodzony cieczą czterosuw, To co, zmieniasz sygnaturkę? -- Jasio vfr vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. |
|
Data: 2009-02-25 11:10:55 | |
Autor: de Fresz | |
KTM Duke 690 | |
On 2009-02-25 11:03:35 +0100, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:
I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest. No jakbym kupił 690. to byłaby nieaktualna. Się na razie nie zanosi. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-02-25 11:57:52 | |
Autor: szmergiel | |
KTM Duke 690 | |
Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:go322a$1gv$1inews.gazeta.pl... On 2009-02-25 03:36:37 +0100, Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> said: Wcale nie byl nazwa modelu. To nazwa potoczna bardziej, bo oznaczenia modeli no SXC, GS RD, EGS itd a lc4 to ze ma silnik 4t chlodzony ciecza. -- -- pozdro KTM 640 Enduro Krosno Odrzańskie/Szczecin http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/ http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat |
|
Data: 2009-02-25 12:07:18 | |
Autor: de Fresz | |
KTM Duke 690 | |
On 2009-02-25 11:57:52 +0100, "szmergiel" <saad@o2.pl> said:
I przez dłuższy czas było oficjalną nazwą modelu. A już nie jest. To popatrz choćby na okleiny plastików. Bo z tego co piszesz wychodzi, że takie EXC450 to też LC4 ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-02-25 12:46:01 | |
Autor: szmergiel | |
KTM Duke 690 | |
Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:go38p6$113$1inews.gazeta.pl... On 2009-02-25 11:57:52 +0100, "szmergiel" <saad@o2.pl> said: Ale ja nie pilsalem o exc:) tylko sxc najwyzej, bo kozysta z silnika oznaczonego LC4, ja na okleinch tez mam LC4 ale na tabliczce jest EGS:) -- -- pozdro KTM 640 Enduro Krosno Odrzańskie/Szczecin http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/ http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat |
|
Data: 2009-02-25 12:51:42 | |
Autor: szmergiel | |
KTM Duke 690 | |
Użytkownik "szmergiel" <saad@o2.pl> napisał w wiadomości news:go3b0s$atf$1inews.gazeta.pl...
Zreszta wystarczy looknac na fotke silnika 960 gdzie jest czerwono na czarnym LC4:) a to nie oznaczenie modelu bo model to 690 enduro , SM , Duke. To oznaczenie silnika. -- -- pozdro KTM 640 Enduro Krosno Odrzańskie/Szczecin http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/ http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat |
|
Data: 2009-03-05 10:16:33 | |
Autor: Watson | |
KTM Duke 690 | |
de Fresz wrote:
Skąd wiesz, przecież nie jeździłeś nowszymi ?:) Jak filozujesz zbyt otwarcie to sie robi smiesznie. Zamierzone dzialanie ? :) -- FJR 1300 Wyscigowa licencja A Złoty Felkowski Braincap '06 |
|
Data: 2009-03-05 11:11:25 | |
Autor: de Fresz | |
KTM Duke 690 | |
On 2009-03-05 10:16:33 +0100, "Watson" <pkrzemin@gmail.com> said:
Skąd wiesz, przecież nie jeździłeś nowszymi ?:) No ba! ;-) A serio - dłuższe skoki zawiasów, większy prześwit - dla mnie to zalety, nawet w miejskim motocyklu. Ale może mam inną koncepcję używania SM. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-02-25 10:33:26 | |
Autor: Ireneusz Dyła | |
KTM Duke 690 | |
Użytkownik "Lovtza" napisał w wiadomości Nowy Duke 690 to motocykl stricte drogowy.690 SMC i 690 Supermoto R de facto też przeznaczone są asfalt. Djuk i SM(R) są na asfalt i w zasadzie poza układem wydechowych i lampą mało jest różnic. SMC to jednak już sport. Mam też wielkie watpliwości co do bezproblemowo osiąganych 190 km/h, a nawet >200km/h przez Djuka. Moj SMR na pełnym akrapovicu ledwo przekracza 180km/h, a gdybym powiedział, że się da utrzymać bezproblemowo to bym zgrzeszył. Djuk ma taką samą moc i masę... Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej jest DO DUPY. Motocykl gaśnie w deszczu bez ostrzeżenia. Minimalna zmiana napięcia na zamokniętej instalacji w normalnych warunkach jest bez znaczenia w tym przypadku komputer mówi GAME OVER. W moim skrajnym przypadku: w nocy, w deszczu, na winklu, wysokim biegu i 90 km/h na budziku. Tylne koło zablokowane i całe zycie przez oczami :-( Styl supermoto w wydaniu rosyjskim. Walczę z tym w ordynarny sposób już od jesieni, a fabryka nie uznaje tego za wadę! Gówniana sprawa potrafi zepsuć cały urok tego motocykla. Pozdrawiam Irek i ktm-y |
|
Data: 2009-02-25 19:10:48 | |
Autor: marek konik | |
KTM Duke 690 | |
Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej Napisz który to rocznik '07 czy '08. Kto zmieniał mapy zapłonu pod te akrapy. Czy masz KN. Ja jeżdżę w deszczu bardzo często i nie spotkałem sie z takim objawem. Natomiast spotkałem sie z gaśnięciem sprzęta przy źle zestrojonych Akrapach. Kupiłem Leo, własnie dlatego. Lata do 190 bez problemu. Pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-02-26 12:06:14 | |
Autor: marek konik | |
KTM Duke 690 | |
> Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznejJeszcze jedna sprawa, przypomniało mi się. Czy odblokowałeś moto na złączce od modułu. Blokada jest ustawiona na 2 i 3 bieg, normy euro. Trzeba to zrobić przy zmianie map zapłonu na puste wydechy. Pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-02-26 12:56:37 | |
Autor: Ireneusz Dyła | |
KTM Duke 690 | |
Użytkownik napisał w wiadomości > Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznejJeszcze jedna sprawa, przypomniało mi się. Czy odblokowałeś moto na złączce od Mam rocznik 2008, kupiłem w Łodzi na fabrycznym wydechu. Po 1 kkm panowie założyli akrapa wraz z wgraniem map. Układ jest rejsigowy bez katalizatora. Po wymianie oprócz fajnego soundu nie wiele się zmieniło. Na samej górze czuję wiecej mocy ale to by się zgadzało z ichnimi wykresami. Na gumę idzie z takim nieprzyjemnym kopnięciem, pod tym względem adwenczer jest o wiele bardziej kulturalny (gaźnik) Co do blokady 2,3 nie wiem czy jest czy jej nie ma, zakładam, że serwis wiedział co trzeba zrobić...ale przy okazji dopytam. Trochę się jeszcze pomartwię tym zamakaniem instalacji i poczekam na stanowisko fabryki bo ponoć została o tym poinfomowana, póki co nie uznano tego za naprawę gwarancyjną. Moje pytanie natomiast jest takie: czy Vmax to on ma osiągać na 5 czy 6 biegu, bo tego jakość nie zdążyłem ustalić ;-) Inna sprawa, że po busie to mam raczej skrzywione odczuwanie mocy i w zasadzie to nic mi nie jedzie, ale SM jest wyborem świadomym i w tym przypadku interesuje mnie tylko zgodność z informacjami fabryki. Pozdrawiam Irek i ktm-y |
|
Data: 2009-02-27 01:25:23 | |
Autor: marek konik | |
KTM Duke 690 | |
Czyli kupowałeś u Stola na ul. Włókniarzy. Jak będziesz przypadkiem w Warszawie, daj mi znak. Umówimy się i zrobie Ci to moto. Na pewno nie odblokowali Ci jednego bloka, są dealerem i nie mogą tego robić. Zrobię Ci to tak, że szybko bedziesz mógł wrócić do oryginału. 190 osiąga się na 6 biegu podkręcając go wysoko na 2 i 3. Tak jak to powinno jeździć się singielkiem.
Pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-02-25 19:10:57 | |
Autor: Lovtza | |
KTM Duke 690 | |
Ireneusz Dyłanapisal
Mam też wielkie watpliwości co do bezproblemowo Lecialem tym własnoręcznie ponad (licznikowo) 190... Moj SMR na pełnym akrapovicu ledwo przekracza 180km/h, Silnik Duka jest o 3 km mocniejszy, inne są też przełożenia. Możliwe, że Akrap więcej szkodzi, niż pomaga (historia wojen zna takie przypadki). Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej Pierwszy raz o czymś takim słyszę. Zawsze można zapytać producenta, czy to normalne. Dealer to wiadomo, że Cie spławi... Gówniana sprawa potrafi zepsuć cały urok tego motocykla. Tak nie powinno być i ja bym tego tak nie zostawiał. Pozdrawiam, -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2009-02-25 22:20:05 | |
Autor: zbigi | |
KTM Duke 690 | |
Lovtza napisał(a):
Ireneusz Dyłanapisal Ojacie... O cale 3 kilometry? Mocniejszy?! Fiu, fiu... :) Odleglosc mierzysz w latach? ;) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-02-25 22:06:36 | |
Autor: Lovtza | |
KTM Duke 690 | |
zbiginapisal
Lovtza napisał(a): Ojacie... O cale 3 kilometry? Mocniejszy?! Fiu, fiu... :) Jakbyś Ty napisał posta _poprawną polszczyzną_ to pewnie sam bym się uśmiał ;) Pozdrawiam, Lovtza -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2009-02-25 23:22:17 | |
Autor: zbigi | |
KTM Duke 690 | |
Lovtza napisał(a):
zbiginapisalA w ktorym miejscu, twoim zdaniem, jest niepoprawna? -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-02-26 11:13:05 | |
Autor: Marek Borowski | |
KTM Duke 690 | |
Lovtza wrote:
zbiginapisalWiesz, jak ktos napisse blednie slowo to przewaznie nie zmienia jego znaczenia. Zas nieznajomosc jednostek to kompromitacja. pozdr Marek |
|
Data: 2009-03-03 13:34:01 | |
Autor: Lovtza | |
KTM Duke 690 | |
Wiesz, jak ktos napisse blednie slowo to przewaznie nie zmienia jego Ale ja tam napisałem KG, Jule, czy może kN? Bo jeśli napisałem małymi literami km (w domyśle konie mechaniczne), to chyba i tak jest lepiej, niż pisanie z błędami... pozdr, Lovtza -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2009-03-03 14:44:37 | |
Autor: Arni | |
KTM Duke 690 | |
Lovtza pisze:
Słowo z błędem najczęsciej pozostaje tym samym słowem. KM a km ma zupelnie inne znaczenie -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia '91 Honda Prelude 2,0 EX |
|
Data: 2009-03-03 15:07:11 | |
Autor: de Fresz | |
KTM Duke 690 | |
On 2009-03-03 14:44:37 +0100, Arni <arni@no.spam> said:
Ale ja tam napisałem KG, Jule, czy może kN? Bo jeśli napisałem małymi literami km (w domyśle konie mechaniczne), to chyba i tak jest lepiej, niż pisanie z błędami... Nie ma to jak merytoryczny post w temacie dyskusji, nie? -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-03-03 16:42:47 | |
Autor: Arni | |
KTM Duke 690 | |
de Fresz pisze:
On 2009-03-03 14:44:37 +0100, Arni <arni@no.spam> said: Primo: odpowiadam na pytanie Lovtzy secundo: dyskusje o technicznych jednostkach miar mam prowadzic na pl.rec.filatelistyka? -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia '91 Honda Prelude 2,0 EX |
|
Data: 2009-03-03 16:59:44 | |
Autor: de Fresz | |
KTM Duke 690 | |
On 2009-03-03 16:42:47 +0100, Arni <arni@no.spam> said:
Słowo z błędem najczęsciej pozostaje tym samym słowem. KM a km ma zupelnie inne znaczenie Nie, ciągniesz wraz z kolegami bezsensowne dopierdalactwo (IMHO), zupełnie nie związane z dyskusją i właściwie HGW po co. Ale spoko, nie żałujcie sobie, rozkręćcie jakże fascynującego i wszystkim potrzebnego flejma na osiemset postów. W końcu kwestia "km czy KM", to sprawa niezwykłego znaczenia dla wszystkich motocyklistów świata, warta choćby i przelania krwi. Nie można tak tego zostawić. secundo: dyskusje o technicznych jednostkach miar mam prowadzic na pl.rec.filatelistyka? Jak się ktoś pierdzielnie na znaczku i da "KM" małymi, to pewnie będzie to bardziej na miejscu. EOT -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-03-04 07:56:22 | |
Autor: Kefir | |
KTM Duke 690 | |
ELou!
"de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> wrote in message news:gojk5f$kn9$1inews.gazeta.pl... On 2009-03-03 16:42:47 +0100, Arni <arni@no.spam> said: Ty wiesz jaka bedzie mial wartosc znaczek z takim bykolcem za 50 lat! Fajnego KTM-a da sie kupic i jeszcze na ciuchy zostanie... -- Pozdrawiam, Artu / Kef STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli? |
|
Data: 2009-03-04 10:33:35 | |
Autor: de Fresz | |
KTM Duke 690 | |
On 2009-03-04 07:56:22 +0100, "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> said:
Ty wiesz jaka bedzie mial wartosc znaczek z takim bykolcem za 50 lat! Fajnego KTM-a da sie kupic i jeszcze na ciuchy zostanie... A ile Iksteków? ;-) Gratsy! -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-03-04 10:49:59 | |
Autor: Kefir | |
KTM Duke 690 | |
Elou!
"de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> wrote in message news:golhte$gno$1inews.gazeta.pl... On 2009-03-04 07:56:22 +0100, "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> said: Atoniewiem bo balem sie nawet spytac ile taki KTM kosztuje. Chlopaki mowia ze duzo poleci i za mocny jak na pierszy ;) -- Pozdrawiam, Artu / Kef STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli? |
|
Data: 2009-03-04 10:51:08 | |
Autor: zbigi | |
KTM Duke 690 | |
de Fresz napisał(a):
Nie, ciągniesz wraz z kolegami bezsensowne dopierdalactwo (IMHO), zupełnie nie związane z dyskusją i właściwie HGW po co. Ale spoko, nie żałujcie sobie, rozkręćcie jakże fascynującego i wszystkim potrzebnego flejma na osiemset postów. W końcu kwestia "km czy KM", to sprawa niezwykłego znaczenia dla wszystkich motocyklistów świata, warta choćby i przelania krwi. Nie można tak tego zostawić. Okres masz? Glebe zaliczyles? Jakas srube ukreciles/gwint zerwales? ;) Bo ja ukrecilem jedna i jakos sie nie wyzywam na otoczeniu :P -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-03-05 10:24:29 | |
Autor: Watson | |
KTM Duke 690 | |
de Fresz wrote:
Jak się ktoś pierdzielnie na znaczku i da "KM" małymi, to pewnie Zgadzam sie z Toba! EOT. Czcza dyskusja. A 3 konie z tego samego silnika (SINGLA !) i to fabrycznie - DAJA DO MYSLENIA. Dlatego Irkowe Akrapy to pewnie istotna zmiana. Mniam. -- FJR 1300 Wyscigowa licencja A Złoty Felkowski Braincap '06 |
|
Data: 2009-03-04 10:49:49 | |
Autor: zbigi | |
KTM Duke 690 | |
de Fresz napisał(a):
On 2009-03-03 14:44:37 +0100, Arni <arni@no.spam> said:A nie jest merytoryczny? Dyskusja jest o motocyklu i jego osiagach. Jeden z dyskutantow chce powiedziec cos o mocy, powinien wiec chyba uzywac zrozumialych jednostek? Akurat w tej dziedzinie roznica pomiedzy KM i km jest duza, a obie jednostki maja prawo byc uzyte w dyskusji i jej kontekscie. Czyz nie? Uwazam wiec, ze nie masz racji. -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-03-04 11:00:19 | |
Autor: Kefir | |
KTM Duke 690 [OT] | |
Elou!
"zbigi" <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message news:golir3$5nu$2news.onet.pl... de Fresz napisał(a): A ja uwazam ze nie zawsze racja jest najwazniejsza. Sebastianek jest milosierny gdy inni kopia lezacego ;) -- Pozdrawiam, Artu / Kef STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli? |
|
Data: 2009-03-05 10:26:21 | |
Autor: Watson | |
KTM Duke 690 [OT] | |
Kefir wrote:
Elou! Zbysiu, zdaje sie ze umknął Ci sens dyskusji. A wystarczy trzymac sie tematu. -- FJR 1300 Wyscigowa licencja A Złoty Felkowski Braincap '06 |
|
Data: 2009-02-25 22:21:16 | |
Autor: Arni | |
KTM Duke 690 | |
zbigi pisze:
Lovtza napisał(a):swietlnych :) -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia '91 Honda Prelude 2,0 EX |
|
Data: 2009-02-25 22:18:38 | |
Autor: zbigi | |
KTM Duke 690 | |
Ireneusz Dyła napisał(a):
[...] Poza tym zabezpieczenie głównej kostki elektrycznej Dziekuje za kontruktywne podejscie do dyskucji o dupach na liscie motocyklowej ;) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-03-05 10:28:16 | |
Autor: Watson | |
KTM Duke 690 | |
zbigi wrote:
Ireneusz Dyła napisał(a): A ja uwazam ze jest to jedna z wazniejszych informacji przekazana w tym watku. I dobrze wiesz ze motocykle i dupy w roznym kontekscie sa tematem nierozerwalnym ;P -- FJR 1300 Wyscigowa licencja A Złoty Felkowski Braincap '06 |
|
Data: 2009-02-27 14:15:41 | |
Autor: Zyga | |
KTM Duke 690 | |
PowitaÄ
podepnÄ siÄ Ile to to pali? w mieĹcie. pzdr |
|
Data: 2009-02-28 12:30:31 | |
Autor: BlueTWIN | |
KTM Duke 690 | |
Salut,
Zyga pisze: PowitaÄ Tyle, ile kaĹźdy motocykl tj. ile wlejesz. p.s. nie ukrywam, Ĺźe 69(0) teĹź mi chodzi po gĹowie. Zdrav, -- BlueTWIN no-moto, no-fun |
|
Data: 2009-03-04 11:44:00 | |
Autor: Zyga | |
KTM Duke 690 | |
BlueTWIN pisze:
Salut, nie rĂłbcie sobie jaj. ja wiem Ĺźe to pytanie do Ĺatwych nie naleĹźy, zwĹaszcza jak siÄ jest wĹaĹcicielem takiego moto i Ĺmiga nim na co dzieĹ. Ale moĹźe przy odrobinie wysiĹku jakieĹ choÄby przybliĹźone spalanie uda siÄ ustaliÄ? I wyklepaÄ na klawiaturze? pzdr Zyga |
|
Data: 2009-03-04 11:58:23 | |
Autor: Kefir | |
KTM Duke 690 | |
Elou!
"Zyga" <zyga.dude@wp.pl> wrote in message news:golm5i$b37$1atlantis.news.neostrada.pl... BlueTWIN pisze: Tak. Da sie. Dotychczasowo ujezdzane przeze mnie motocykle, przy jezdzie miejskiej, na fabrycznych ustawieniach, spalaly w zaleznosci od pogody, temperamentu i fantazji jezdzca i gestosci ruchu od 5 do 9 l/100 km. Praktyczne info dla wspomnianego singielka: z racji pojemnosci, dolny punkt okreslajace przedzial mozna zmniejszyc o ok. litr. Zakladajac zas dlubanie w przelozeniach lub akcesoryjny "wyfuk", gorny mozna o litr podniesc, czyli wyjdzie 4-10 l/100 km. To wlasnie usilowal uzmyslowic Ci Bluetwin. Jesli taka informacja nie spelnia oczekiwan, spojrzyj do danych katalogowych. Najszybszy portal tez Cie pewnie nie zawiedzie. Jesli masz zyczenie moge podac Ci stosowne linki? Uczynie to chetnie gdyz lubie pomagac ludziom. -- Pozdrawiam, Artu / Kef STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli? |
|
Data: 2009-03-04 14:27:39 | |
Autor: Norbi | |
KTM Duke 690 | |
Kefir pisze:
Jesli masz zyczenie moge podac Ci stosowne linki? Uczynie to chetnie gdyz lubie pomagac ludziom. Co to dzisiaj dzien dobroci ? :D Norbi KFazer'03 |
|
Data: 2009-03-04 14:40:03 | |
Autor: Kefir | |
KTM Duke 690 | |
Elou!
"Norbi" <norbisz1@o2.pl> wrote in message news:gom054$2qs$1nemesis.news.neostrada.pl... Kefir pisze: Na zrozumiale postawione pytanie (pomijamy belkot/ filtrujemy sikacza) zawsze podaje odpowiedz. O ile umiem znalezc odpowiedz i czas, oczywiscie. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X To nie jest forum scigacza, trafiles na grupe dyskusyjna pl.rec.motocykle. Pomocne linki: FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|
Data: 2009-03-04 14:36:36 | |
Autor: Rafael | |
KTM Duke 690 | |
Zyga <zyga.dude@wp.pl> napisał(a):
Ale może przy odrobinie wysiłku jakieś choćby przybliżone spalanie uda się ustalić? I wyklepać na klawiaturze? odrobina wysiłku przy użyciu googla: masz "Average fuel consumption" na: http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/KTM/KTM-690-Duke-2008-current/ trzeba się wspomóc jeszcze tym: http://www.convertworld.com/pl/spalanie-paliwa/ Pozdro Rafael Bandit650 -- |
|
Data: 2009-03-04 17:55:11 | |
Autor: saj | |
KTM Duke 690 | |
Zyga pisze:
pzdr joĹ, nie mow, ze zakupic zamierzasz takiego sprzeta? kupuj, kupuj, wiosna idzie :) pozdro, saj |
|
Data: 2009-03-05 12:04:14 | |
Autor: Zyga | |
KTM Duke 690 | |
saj pisze:
nie mow, ze zakupic zamierzasz takiego sprzeta? kupuj, kupuj, wiosna idzie :) a bo ja wiem, ciasno na moim. Ale najpierw bym musiaĹ swojego sprzedaÄ. A troszkÄ go rozebraĹem i czasami coĹ przy nim dĹubiÄ. Np wystrugaĹem sobie nowÄ kierownicÄ, wĹaĹnie jedzie na lakier. zdrowiejesz coĹ? pzdr Zyga |
|