KTM Emotion Life czy Scott Sporster 10 ?

Data: 2011-04-02 17:39:23
Autor: Rooobert K....
KTM Emotion Life czy Scott Sporster 10 ?
Witam,
Najbardziej interesuje mnie porównanie amortyzatorów - Scott to Suntour NCX-
D RL-A, lock-out Susp.fork 1 1/8, 63mm travel, Integr. 700C kontra KTM Suntour SF10 NEX4610 MLO.

I proszę oceńcie hamulce pod kątem bezawaryjności.

Różnica pomiędzy rowerami to ok. 1000 PLN.

Scott ma lepszy osprzęt (wiadomo cena) różnica na wadze jest stosunkowo duża, ale z uwagi na fakt, iż rower będzie użytkowany po płaskim terenie, pomimo wszystko wybrałbym KTM tylko czy ten amortyzator jest w miarę O.K. ?

Czy czasem KTM nie ma wolnobiegu ?

Ewentualnie, jaka propozycja w przedziale cenowym 3000 - 4000 PLN ?

Pozdr.
R...

Data: 2011-04-03 20:43:05
Autor: Rooobert K....
KTM Emotion Life czy Scott Sporster 10 ?
I znalazłem faworyta Kellys Definite. Dziękuję za uwagę.
Pozdr.
R...

--

KTM Emotion Life czy Scott Sporster 10 ?