KTM Ultra Fire vs Kelly's Magnus 2009 vs inny w tej cenie

Data: 2009-07-03 10:47:16
Autor: Błażej
KTM Ultra Fire vs Kelly's Magnus 2009 vs inny w tej cenie
Witam

Przymierzam się do zakupu roweru. Głównie interesują mnie rowery MTB
(z hamulcami tarczowymi) - do pojeżdżenia trochę po ulicy, trochę po
terenie, lasach (w zasadzie pół na pół).

W oko wpadły mi 2 rower, mianowicie:

Kellys Magnus 2009
http://www.markowerowery.pl/product.php?id...id_categories=0

KTM Ultra Fire
http://www.markowerowery.pl/product.php?id...id_categories=0

Który byście polecili z tych dwóch? Ewentualnie co innego ciekawego w
podobnej cenie?

Data: 2009-07-07 09:59:46
Autor: frank.castle0407@googlemail.com

KTM Ultra Firehttp://www.markowerowery.pl/product.php?id...id_categories=0

Który byście polecili z tych dwóch? Ewentualnie co innego ciekawego w
podobnej cenie?

kona caldera 2007 - 606 funtow x 5 okolo = 3030 okolo

KTM Ultra Fire vs Kelly's Magnus 2009 vs inny w tej cenie