Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   KTM exc 200

KTM exc 200

Data: 2009-06-06 12:12:14
Autor: michu
KTM exc 200
Pytalem sie kilka dni temu o dt 125, jutro ide ja ogladac, ale wpadl mi w oko jeszcze inny sprzecik:
http://motoallegro.pl/item644552796_ktm_200_exc_egs_nie_cr_yz_rm_kx_1999.html

Co sadzicie o takim KTM'ie, jak z awaryjnoscia? jak z cenami i dostepnoscia czesci? Czy cena 6 kPLN jest OK?
No i czy 50 koni w pierwszym crosie to aby nie przesada? :)
pozdrawiam
michu

Data: 2009-06-06 22:04:28
Autor: Jarecki [KenLee]
KTM exc 200
Użytkownik "michu"  napisał:

Pytalem sie kilka dni temu o dt 125, jutro ide ja ogladac, ale wpadl mi w oko jeszcze inny sprzecik:
http://motoallegro.pl/item644552796_ktm_200_exc_egs_nie_cr_yz_rm_kx_1999.html

*** Jesli to ma byc pierwszy sprzet, to zacznij od DT 125- latwiej ogarniesz i sprawi wiecej frajdy nie poniewierajac przy tym i nie wyciagnie z kieszeni tyle kasy. To dwa zupelnie inne swiaty. EXC/EGS jako sprzet blizszy sportu, nie liczy sie specjanie z portfelem wlasciciela. Abstrahujac od serwisu, spalanie na poziomie 10 -12 litrow to norma. Nie ma mocy z powietrza. DT nie powinien przekroczyc 6 litrow.

Co sadzicie o takim KTM'ie, jak z awaryjnoscia?

*** Mamy takiego na stanie z tym ze rocznik 2005. Serwisowany nie sprawia problemow, ale serwisowac trzeba czesto- przy intensywnej jezdzie tlok wymienia sie raz w sezonie (500-600 PLN). Stosowanie oleju innego niz te z oznaczeniem "Racing" nie jest wskazane.

 jak z cenami i
dostepnoscia czesci?

*** Dostepnosc bezproblemowa, ceny czesci zamiennych nieco nizsze niz w japonczykach, natomiast eksploatacyjne na tym samym poziomie.

 Czy cena 6 kPLN jest OK?

*** Niska cena, ale i stary rocznik- wypust jeszcze bez USD. Istotny jest stan techniczny, ktory mozna sprawdzic jedynie w trakcie ogledzin. Brak mocy i nierowna praca silnika moga oznaczac grube wydatki. podobnie wycieki z tylnego amortyzatora. Reszta o ile nie jest pokrzywiona, to jest do zrobienia, ale wyszstko to rowniez kosztuje.

No i czy 50 koni w pierwszym crosie to aby nie przesada? :)

*** Duzo lepiej zrobisz zaczynajac od DT, ale jesli sie juz uprzesz, to przynajmniej zacznij od lagodniejszego przelozenia koncowego. 14/50 w tym koniu moze juz niezle sponiewierac niewprawnego jezdzca. Tym bardziej, ze starsze roczniki mialy jeszcze mniej kulturalny sposob oddawania mocy (inne membrany i CDI).
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400 i EXC 200 zony

Data: 2009-06-07 18:47:30
Autor: michu
KTM exc 200
Jarecki [KenLee] pisze:

*** Duzo lepiej zrobisz zaczynajac od DT, ale jesli sie juz uprzesz, to przynajmniej zacznij od lagodniejszego przelozenia koncowego. 14/50 w tym koniu moze juz niezle sponiewierac niewprawnego jezdzca. Tym bardziej, ze starsze roczniki mialy jeszcze mniej kulturalny sposob oddawania mocy (inne membrany i CDI).


dzieki za wyczerpujaca odpowiedz, obejrzalem z mechaniorem dt'ka, jest w dobrym stanie i ja kupuje jutro, jednak te 50 HP w KTMie moglo by spowodowac ze wychaczyl bym drzewo czy cos podczas pierwszej jazdy i by bylo po zabawie :)
michu

KTM exc 200

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona