KTO JEST BEZ GRZECHU...

Data: 2009-12-26 22:36:07
Autor: Prawusek
KTO JEST BEZ GRZECHU...
.... niech pierwszy weźmi kamień i rzuci"...

    Po tym, gdy Jaruzel dostał w zdradzieckie ryło nagromadziły się duże
ilości list tych, których by kamieniami na wzór  Izraelitów. Ale nic się nie
dzieje, czyżby wszyscy bezgrzeszni wyjechali?
    Nie!!!  Znalazł się taki, który wszystkich cweli  Torba GWna - Mycnik.
Tak to od niego od Mycnika trzeba zacząć i od rzyda do rzyda, az się skończy
ta ohyda.

Data: 2009-12-27 09:31:52
Autor: Jadrys
KTO JEST BEZ GRZECHU...
W dniu 2009-12-26 22:36, Prawusek pisze:
[...]

Ojczyzną p. Michnika jest Polska. Więc dlaczego miałby stąd wyjeżdżać/emigrować?

Data: 2009-12-27 10:06:42
Autor: Prawusek
KTO JEST BEZ GRZECHU...
"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hh761q$6c1$1news.onet.pl...
> [...]
skończy
> ta ohyda.

Ojczyzną p. Michnika jest Polska. Więc dlaczego miałby stąd

Ja piszę o Mycniku.
A co do Michnika to usynowił tego jewrejskogo riebionka niejaki sekretiar
ukrainskoj kompartii Schechter...  Wynika stąd, że z pochodzenia Naszy a z
kraju narodzin jewrej ukrainskij.

Data: 2009-12-27 18:17:15
Autor: marek czaplicki
KTO JEST BEZ GRZECHU...
Prawusek pisze:
[...]

fajnie piszesz. zupełnie jak Alex w "Mechanicznej pomarańczy".

Data: 2009-12-28 11:12:51
Autor: matusm
KTO JEST BEZ GRZECHU...

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hh761q$6c1$1news.onet.pl...
[...]

Jezeli juz to ZSRR ,tatus sowiecki agent ciagle najwyzej z klanu ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-12-28 11:29:46
Autor: Prawusek
KTO JEST BEZ GRZECHU...
"matusm" <matusm@poczta.onet.pl> wrote in message

Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku Matusm!

:-)))))))))))))))) Panslavista = Prawusek

Data: 2009-12-28 11:28:58
Autor: Jadrys
KTO JEST BEZ GRZECHU...
W dniu 2009-12-27 23:14, Barnim pisze:
[...]

Nie sądzę by było to prawdziwe stwierdzenie.

Jego ojciec był zdrajcą. Był wysokim funkcjonariuszem Komunistycznej
Partii Zachodniej Ukrainy, kwestionującej nie tylko ład polityczny RP
ale i jej integralność terytorialną.

Za coś takiego należy się normalnie w trakcie wojny kula w łeb.
Chyba wsadzono skurwysyna do kryminału wyłącznie dlatego
że to był to wówczas czas pokoju.

Matka Michnika również łajdaczyła się antypolską robotą,
wykazując się szczególnie w czasie okupacji stalinowskiej.

Myślę, że Adam Michnik utracił jakiekolwiek prawo do polskości,
tym bardziej biorąc pod uwagę jego własną gadzinową działalność.

Równie dobrze można by twierdzić, że ojczyzną syna Hansa Franka
jest Polska, gdyby akurat Hans Frank miał syna, który urodziłby się
akurat w Polsce.

Barnim

Zawsze byłem (i jestem) zdania że nie należy za grzechy rodziców obciażać dzieci. Z tego co wiem p.Adam Michnik urodził się na terytorium Polski, a więc w pełni zasługuje na miano Polaka. - Polaka mimo tego że w swojej Gazecie wypisuje czasem kłamliwe bzdury pożałowania godne.

KTO JEST BEZ GRZECHU...