KTO JESZCZE WIERZY ZE RUSCY NAM POMAGAJA ?!

Data: 2010-06-10 10:48:44
Autor: Neko
KTO JESZCZE WIERZY ZE RUSCY NAM POMAGAJA ?!
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał

Moskale maja w dupie ze rozbil sie samolot. Ruscy zawsze mysleli
tylko o sobie i o wlasnej dupie.

Dobra, troche sie rozpedzilem, a daleki jestem do skrzywdzenia kogokolwiek

Prostuje:

Mowiac Moskali mam na mysli ten caly bandycki KGB-owy system Putina, czekistow,
zwolennikow Stalina, ludzi zdeprawowanych, Zyrinowskich,
Niesiolow zyjacych nienawiscia i tak dalej.

Jestem przekonany, ze czesc spoleczenstwa to NIE Moskale. To po prostu
ludzie narodowosci rosyjskiej, ktorzy przejeli sie tragedia.

W koncu ogladalismy znicze, ktore zapalali. Same sie nie zapalaly.

KTO JESZCZE WIERZY ZE RUSCY NAM POMAGAJA ?!