KTO WIE?

Data: 2010-04-06 03:15:03
Autor: Panslavista
KTO WIE?

From: "Panslavista" <prawusek@interia.pl>
Subject: KTO  WIE?
Date: 6 kwietnia 2010 03:14

    Wczoraj nadano film jak młoda góralska para wyprowadzała się z domu
rodziców na swoje, obejrzałem kawałek tego filmu i nie wiem, jaki to zespół
grał, szukałem w programach tv ale nie znalazłem tytułu programu. Muzyka
przepiękna - można powiedzieć, że jak na mszy - odwieczne melodie życia .

Data: 2010-04-06 08:34:46
Autor: jadrys
KTO WIE?
From: "Panslavista"<prawusek@interia.pl>
Date: 6 kwietnia 2010 03:14

[...]

Tytuł tego filmu? I na jakim kanale "leciał"?

Data: 2010-04-06 09:28:53
Autor: Panslavista
KTO WIE?

From: "Panslavista"<prawusek@interia.pl>
Date: 6 kwietnia 2010 03:14

[...]

Przecież o to pytam. Zaiste mokry Dyngus miałeś...

Data: 2010-04-06 13:25:05
Autor: jadrys
KTO WIE?

From: "Panslavista"<prawusek@interia.pl>
Date: 6 kwietnia 2010 03:14

[...]

No dobrze, to powiedz chociaż o której godzinie on "leciał".. Oj coś mi się wydaje że to raczej Ty miałeś "mokry" dyngus...

From: "Panslavista"<prawusek@interia.pl>
Date: 6 kwietnia 2010 03:14

[...]

    Chyba na Pulsie, a może Czwórce (przeprogramowałem telewizor). Tak się zastanawiam, gdyż zdawało mi się, że widziałem muzyka z Siwego Dymu... Piękny film, piękna muzyka góralska, no i ten obyczaj - pożegnanie panny młodej z rodzicami i ich błogosławieństwo, skrzynia z wyprawą, obraz Matki Boskiej.
    Kupiłbym płytę z tym filmem, nawet kilka - dla dzieci w UK i Hiszpanii.

Data: 2010-04-06 16:00:03
Autor: Neko
KTO WIE?
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

   Chyba na Pulsie, a może Czwórce (przeprogramowałem telewizor).

Mysle, ze na Osemce.

[...]

A dla dzieci w Izraelu?! Co z ciebie za ojciec?!

Data: 2010-04-06 17:56:23
Autor: Panslavista
KTO WIE?

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:hpfepd$d12$1news.onet.pl...
[...]

Nie wzoruję się na tobie.

From: "Panslavista"<prawusek@interia.pl>
Date: 6 kwietnia 2010 03:14

.

[...]

Ale o której godzinie? Czy był to polski film?

Data: 2010-04-06 15:59:08
Autor: Neko
KTO WIE?
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

No dobrze, to powiedz chociaż o której godzinie on "leciał".. Oj coś mi się wydaje że to raczej Ty miałeś "mokry" dyngus...

On zawsze mokry ma. Czy smingus czy barborka - grunt by sie "zmoczyc".

Data: 2010-04-06 09:00:57
Autor: Barnim
KTO WIE?

Data: 2010-04-06 09:29:56
Autor: Panslavista
KTO WIE?

From: "Panslavista" <prawusek@interia.pl>
Date: 6 kwietnia 2010 03:14

[...]

Naucz się czytać po polsku. Przecież widać, że nie po polskawemu.

Data: 2010-04-06 10:27:13
Autor: Panslavista
KTO WIE?
"Barnim" <Barnim@litwa.pl> wrote in message news:hpem8t$hdo$1news.eternal-september.org...

Czy twóju nick nie jest błędnie zapisany?

Czy nie powinno być:  PARCHIM ?

KTO WIE?