KTO WIE?

Data: 2010-04-06 09:00:57
Autor: Barnim
KTO WIE?

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hpe2k4$ig0$1nemesis.news.neostrada.pl...

From: "Panslavista" <prawusek@interia.pl>
Subject: KTO  WIE?
Date: 6 kwietnia 2010 03:14

    Wczoraj nadano film jak młoda góralska para wyprowadzała się z domu
rodziców na swoje, obejrzałem kawałek tego filmu i nie wiem, jaki to zespół
grał, szukałem w programach tv ale nie znalazłem tytułu programu. Muzyka
przepiękna -

klezmerska?

Barnim

Data: 2010-04-06 09:29:56
Autor: Panslavista
KTO WIE?

From: "Panslavista" <prawusek@interia.pl>
Date: 6 kwietnia 2010 03:14

[...]

Naucz się czytać po polsku. Przecież widać, że nie po polskawemu.

Data: 2010-04-06 10:27:13
Autor: Panslavista
KTO WIE?
"Barnim" <Barnim@litwa.pl> wrote in message news:hpem8t$hdo$1news.eternal-september.org...

Czy twóju nick nie jest błędnie zapisany?

Czy nie powinno być:  PARCHIM ?

KTO WIE?