KTO WPROWADZIL STAN WOJENNY?

Data: 2011-12-16 17:03:56
Autor: Obserwator
KTO WPROWADZIL STAN WOJENNY?

Prawidłowa odpowiedź na to pytanie brzmi oczywiście: Wojskowa Rada Ocalenia
Narodowego pod przewodnictwem generała Wojciecha Jaruzelskiego.

Jak twierdzą od lat żarliwi obrońcy tej decyzji i zarazem bezkrytyczni
zwolennicy Jaruzelskiego, została ona podjęta dla ratowania kraju przed
ewentualną sowiecką inwazją, a także przed całkowitą zapaścią gospodarczą.

A ja zadaję dwa pytania:

- kim był człowiek, który wypowiedział wojnę Polakom?

- dlaczego nie można mówić o groźbie obcej interwencji zbrojnej ani w 1981
roku, ani wcześniej?

Odpowiedź na pierwsze brzmi:

Jaruzelski był sowieckim, a nie polskim generałem przez pół wieku wiernie
wypełniającym rozkazy z Moskwy i rzetelnie dbającym aż do 1989 roku o to, aby
podległość PRL (a zwłaszcza jej struktur siłowych) kremlowskim zwierzchnikom
była pełna.     Kompletnie nie obchodził go los narodów jęczących pod komunistycznym
jarzmem i z równym oddaniem wysyłał LWP do tłumienia Praskiej Wiosny w 1968
roku, buntu robotników polskiego Wybrzeża dwa lata później, a w 1981 roku do
zdławienia niepodległościowych aspiracji rodaków. (!!!)

      Z Polakami łączyło go wyłącznie obywatelstwo, bo przecież ojczyzną prawdziwego komunisty był Związek Sowiecki, a jego
granice sięgały tam, dokąd doszły oddziały Armii Czerwonej oraz idące w ślad
za nią czołówki GRU i NKWD.       Interesy Polski były mu więc równie obce, jak Czechosłowacji, Węgier, czy innych państw tzw. obozu socjalistycznego Jego tok rozumowania był prosty jak konstrukcja cepa:         kto podnosi rękę na sowiecką władzę, ten jest buntownikiem, którego należy surowo ukarać, bo do kontrrewolucji się strzela, a nie rozmawia
z nią.

A oto odpowiedź na drugie:

Armia Czerwona stacjonowała od 1944 roku na naszym terytorium za przyzwoleniem
rządzących PRL namiestników Moskwy, a Ludowe Wojsko Polskie było całkowicie
podległe dowództwu Układu Warszawskiego - zbrojnego ramienia Kremla. Wyprowadzenie go na ulice w 1970 i w 1981 roku przez sowieckie marionetki
rezydujące w Warszawie było więc kolejnym aktem zamanifestowania przez nie
lojalności Moskwie.

     A że stało się to za cenę przelanej krwi? Dla komunistycznych satrapów życie ich poddanych nigdy nie miało specjalnej
wartości.

Tak więc 13 grudnia 1981 roku sprawujący faktyczną władzę nad Polską generał
Wojciech Jaruzelski sam dokonał w niej sowieckiej interwencji zbrojnej siłami
podległej sobie armii. Gdyby napotkał jakiekolwiek problemy, z chętną pomocą pośpieszyliby mu
niezwłocznie jego koledzy-komuniści rządzący w innych opanowanych przez siebie
krajach Europy środkowo-wschodniej.     Ale poradził sobie bez niej.

http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-jerzego-bukowskiego/19929-kto-wprowadzil-stan-wojenny-w-polsce

Data: 2011-12-16 18:49:31
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcftls$6jp$1inews.gazeta.pl...

Prawidłowa odpowiedź na to pytanie brzmi oczywiście: Wojskowa Rada Ocalenia
Narodowego pod przewodnictwem generała Wojciecha Jaruzelskiego.

Gówno prawda! Stan wojenny wprowadził Putun do spółki z Tuskiem i Komorowskim. Sikorski był tylko twórcą planu. To on odpowiada za: http://www.kciuk.pl/Jaroslaw-Kaczynski-wielki-prekursor-przemian-D-a24041

BomBel

Data: 2011-12-16 21:11:16
Autor: (HeÂŽSk)
KTO WPROWADZIL STAN WOJENNY?
On Fri, 16 Dec 2011 18:49:31 +0100, "Leprechaun"
<brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]

Gówno prawda! Stan wojenny wprowadził Putun do spółki z Tuskiem i Komorowskim. Sikorski był tylko twórcą planu. To on odpowiada za: http://www.kciuk.pl/Jaroslaw-Kaczynski-wielki-prekursor-przemian-D-a24041

 a wlasnie, ze nie. stan wojenny wprowadzil lech walesa!  zrobil to by powstrzymac jaroslaw-polske-zbaw!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

KTO WPROWADZIL STAN WOJENNY?