KTO stoi za Amber Gold ? M. Plicha - to tylko krysza:)

Data: 2012-08-08 21:59:42
Autor: Observatore
KTO stoi za Amber Gold ? M. Plicha - to tylko krysza:)

Kolejny raz przekreca naiwniakow na pokazna sume. http://monsieurb.nowyekran.pl/post/70612,ambergate

* Arogancja ludzi z Amber Gold pokazuje że protekcje (tzw. krysza) znajdują
się bardzo wysoko. My widzimy możliwy związek całej afery z wzrostem siły
Obwodu Kaliningradzkiego, przyczółku Rosji w strategicznie ważnej części Unii
Europejskiej.

Polskie słupy w spółce Amber Gold wydają się drwić sobie z polskich służb,
nadzoru finansowego czy też prokuratury. Taka pewność siebie bez odpowiednich
protekcji (tzw. kryszy) byłaby samobójstwem. Tusk nabrał wody w usta ale popatrzmy bliżej na geopolitykę, być może tam leży
odpowiedź:

 - Kaliningrad znajduje się 200 km od Trójmiasta (siedziby Amber Gold i OLT)

 - Kilka tygodni temu uruchomiono “mały ruch przygraniczny”, który pozwala na
ułatwione przemieszczanie się Rosjan po północy Polski i po Trójmieście - w Kaliningradzie budowana jest nowa elektrownia atomowa która może
dostarczać w przyszłości prąd do Polski, wystarczy tylko aby nasz nowy ekspert
od atomu w PGE, geodeta Aleksander Grad, podpisał kiedy trzeba i jak trzeba umowę:

http://monsieurb.nowyekran.pl/post/68191,jadra-grada

- po upadku NRD, Kaliningrad jest jedynym post-niemieckim terenem
kontrolowanym przez Rosję, otoczonym teraz przez kraje Unii Europejskiej.

 Co prawda Rosja już używa Łotwy jako konia trojańskiego w Unii Europejskiej,
ale Obwód Kaliningradzki ma duże znaczenie strategiczne jako węzeł portowy,
lotniczy i energetyczny

- ukraiński oligarcha Igor Kolomoyski który stoi za Amber Gold / OLT ma
świetne układy z rosyjskimi służbami, bez problemu rozwinął swój biznes
bankowy w Rosji i krajach nadbałtyckich i niedawno zainwestował w Evraz,
koncern należący do Romana Abramowicza, protegowanego oligarchy Kremla

- po przejęciu ukraińskiej linii lotniczej AeroSvit, Kolomoyski otworzył nowe
połączenia lotnicze z Kaliningradem (i St. Petersburgiem)

- gdyby Kolomoyskiemu udało się przejecie LOT-u, geopolityczna układanka
nabrałaby rozmachu: http://monsieurb.nowyekran.pl/post/70579,olt-mial-kupic-lot

*Ihor Kołomojski

Data i miejsce urodzenia:  13 lutego 1964 Dniepropetrowsk, Ukraińska SRR, ZSRR

Ukraiński biznesmen, magnat mediowy, właściciel klubu piłkarskiego Dnipro
Dniepropetrowsk, działacz społeczności żydowskiej na Ukrainie, od 2008 prezes
Zjednoczonej Wspólnoty Żydowskiej w kraju.

Posiada dwa obywatelstwa: ukrainskie i izraelskie.
Ma swietne uklady z sowieckimi sluzbami specjalnymi i cieszy sie poparciem
kagiegistow Putina. --

Data: 2012-08-08 22:17:15
Autor: Observatore
Kto stoi za Amber Gold?

Kto stoi za Amber Gold?

Polscy naiwniacy stoją.

oni stoja teraz tylkiem do wiatru, a za Amber Gold - stoja ci co opisano ich w
tekscie.
Glosowali na cwianiakow to teraz maja. Moze w koncu naucza sie kiedys rozumu:))

Data: 2012-08-09 18:18:14
Autor: Przemysław M.
Kto stoi za Amber Gold?
Dnia Wed, 8 Aug 2012 22:17:15 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

Kto stoi za Amber Gold?

Polscy naiwniacy stojŕ.

oni stoja teraz tylkiem do wiatru, a za Amber Gold - stoja ci co opisano ich w
tekscie.
Glosowali na cwianiakow to teraz maja. Moze w koncu naucza sie kiedys rozumu:))

Nie wiesz kto stoi za Amber Gold?!!! PUTIN.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-08-09 00:07:59
Autor: Grzegorz Z.
Observatore napisał:

Kolejny raz przekreca naiwniakow na pokazna sume.

Kto stoi za Amber Gold?

Polscy naiwniacy stoją.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-09 00:18:04
Autor: Grzegorz Z.

Observatore napisał:

Kolejny raz przekreca naiwniakow na pokazna sume.

Kto stoi za Amber Gold?

Polscy naiwniacy stoją.

Obama albo Putin?

Oraz Tusk i Żydzi. Sam widziałem jak ładowali tych grubych wąsatych emerytów do bydlęcych
wagonów i wywozili na podpisywanie umów.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-09 08:16:33
Autor: Przemysław W

Observatore napisał:

[...]

I masoneria.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-08-09 19:38:34
Autor: Grzegorz Z.

http://www.gs24.pl/apps/pbcsi.dll/bilde?Site=GS&Date=20120809&Category=SZCZECIN&ArtNo=120809567&Ref=AR&border=0&MaxW=580

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-10 19:28:22
Autor: pluton
[...]

Jakies przeddupie zadupia jest dla twoich strategicznie wazna czescia unii
??

- Kaliningrad znajduje się 200 km od Trójmiasta (siedziby Amber Gold i
OLT)

i 30 km od puszczy bialowieskiej.

- Kilka tygodni temu uruchomiono &#8220;mały ruch przygraniczny&#8221;,
który pozwala na
ułatwione przemieszczanie się Rosjan po północy Polski i po Trójmieście

beda popierdalac 200 km na rowerach po zakupy do gdanska ? To juz lepiej
zrobic 500 km do szczcina, po tansza kaszanke.

Nullification

Data: 2012-08-10 17:45:49
Autor: Observatore
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

beda popierdalac 200 km na rowerach po zakupy do gdanska ? To juz lepiej
zrobic 500 km do szczcina, po tansza kaszanke.

jecie kaszanke? i bedziecie jedli dalej z takim intelektem...

Data: 2012-08-10 21:01:19
Autor: pluton
> [...]
> zrobic 500 km do szczcina, po tansza kaszanke.

jecie kaszanke? i bedziecie jedli dalej z takim intelektem...

Czasem jemy, ale wiekszosc sprzedajemy ruskim. Jak juz cie
wypuszcza z tego kaliningradu to przyjedz do nas, damy ci kawalek.

Nullification

Data: 2012-08-10 19:13:51
Autor: Observatore
KTO stoi za Amber Gold ? M. Plicha - to tylko krysza:)
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Czasem jemy, ale wiekszosc sprzedajemy ruskim.

na rowerze im zawozicie? Kapusta tez handlujecie z ruskimi, a glaby kapusciane
wam oddaja i sie nimi zywicie?

Nasci, komentujcie - bo was suszy i potrzebujecie forsy na wodke ruska. --

Data: 2012-08-10 21:32:23
Autor: pluton
KTO stoi za Amber Gold ? M. Plicha - to tylko krysza:)
> Czasem jemy, ale wiekszosc sprzedajemy ruskim.

na rowerze im zawozicie?

Nie, sami po nia przyjezdzacie.

Kapusta tez handlujecie z ruskimi

Jak chcecie kupic, to czemu nie ?
Mozemy wam nawet gowno w kolorowych papierkach sprzedawac.

a glaby kapusciane
wam oddaja i sie nimi zywicie?

Z glabow robimy wodke Smirnoff i wysylamy na eksport
do czukocji.

Nullification

Data: 2012-08-10 19:45:23
Autor: Observatore
KTO stoi za Amber Gold ? M. Plicha - to tylko krysza:)

> na rowerze im zawozicie?

Nie, sami po nia przyjezdzacie.

to nie my, to wy przyjezdzacie do Polski.

> Kapusta tez handlujecie z ruskimi

Jak chcecie kupic, to czemu nie ?
Mozemy wam nawet gowno w kolorowych papierkach sprzedawac.

wy zawsze Polsce sprzedajecie gowno w papierkach. My wam wagony z weglem za
PRL-u, a wy nam wagony z butami do podzelowania.

> a glaby kapusciane
> wam oddaja i sie nimi zywicie?

Z glabow robimy wodke Smirnoff i wysylamy na eksport
do czukocji.

Wszystko wam sie juz popierniczylo od tego chlania ruskiej gorzaly, Marku Pluta.
Czukotka nalezy do was, a nie do Polski.

--

KTO stoi za Amber Gold ? M. Plicha - to tylko krysza:)