KTO stoi za "zamachem" ?

Data: 2010-04-16 09:34:43
Autor:
KTO stoi za "zamachem" ?

Dla zwolennikow teorii spiskowej - do przemyslenia.

jak przy kazdej zbrodni ktos musi na niej korzystac.
jezeli nikt nie korzysta to zwykle zbrodnia jest przypadkowa.

- jezeli to nie ruscy to komu zalezalo na usmierceniu polskiej elity ?
- kto osiaga korzysc ze smierci dowodcow sil zbrojnych ?
- kto korzysta na smierci lecha kaczynskiego ?
- kto korzysta na smierci zb. wassermana ?
- kto korzysta na smierci p.gosiewskiego ?

 jezli na pytania odpowiesz: nikt to masz problem z glowy.

 jezeli na te pytania odpowiesz: "ktos" (konkretnie) to  zaczynaja sie schody...

 szukajmy anomalii

 - kto stoi tak wysoko, ze bedac widoczny pozostawal dotychczas
   w cieniu prezydenta korzysta na smierci w/w ?
 - kto mial leciec tym samolotem ale sie "wykrecil" ?
 - kto zdecydowal, ze samolot prezydencki wystartowal dokladnie
   o takiej godzinie, harmonogram tak byl napiety, a kazde
   opoznienie powodowalo, ze delegacja mogla nie zdazyc nawet    na zakonczenie uroczystosci katynskich ?

 ciekaw jestem waszych teorii, a zwlaszcza teori zwolennikow pis ;o))

  --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-16 00:47:02
Autor: Hans Kloss
KTO stoi za "zamachem" ?
On 16 Kwi, 09:34, "'<he(R)sk>'" <WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:

- jezeli to nie ruscy to komu zalezalo na usmierceniu polskiej elity ?
Pełokomuszerii
- kto osiaga korzysc ze smierci dowodcow sil zbrojnych ?
Pełokomuszeria
[...]

pełokomuch komoruski
 - kto mial leciec tym samolotem ale sie "wykrecil" ?
pełokomuch Tusk, pełokomuch schetyna, koalicjant pawlak
 - kto zdecydowal, ze samolot prezydencki wystartowal dokladnie
   o takiej godzinie, harmonogram tak byl napiety, a kazde
   opoznienie powodowalo, ze delegacja mogla nie zdazyc nawet
   na zakonczenie uroczystosci katynskich ?
pełokomusze MSZ
 ciekaw jestem waszych teorii, a zwlaszcza teori zwolennikow pis ;o))

Czyżbyś sugerował że za katastrofę prezydenckiego samolotu
odpowiedzialna jest pełokomuszeria? Hmmm, odważna i nowatorska teza..
należy jednak rozważyć  także inne ewentualności.
J-23

Data: 2010-04-16 10:25:08
Autor:
KTO stoi za "zamachem" ?
On Fri, 16 Apr 2010 00:47:02 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 16 Kwi, 09:34, "'<he(R)sk>'" <WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:

> - jezeli to nie ruscy to komu zalezalo na usmierceniu polskiej elity ?
Pełokomuszerii

 a niby dlaczego ?

> - kto osiaga korzysc ze smierci dowodcow sil zbrojnych ?
Pełokomuszeria

 a niby dlaczego ?

> - kto korzysta na smierci lecha kaczynskiego ?
Pełokomuszeria

 a nie jego brat ? wreszcie bedzie mogl byc prezydentem...

> - kto korzysta na smierci zb. wassermana ?
Pełokomuszeria

 a nie prezes pis ? nie lubili sie bardzo...

> - kto korzysta na smierci p.gosiewskiego ?
Pełokomuszeria

 a nie prezes pis ? ostatnio nie lubili sie bardzo...

> [...]
>
>  szukajmy anomalii
>
>  - kto stoi tak wysoko, ze bedac widoczny pozostawal dotychczas
>    w cieniu prezydenta korzysta na smierci w/w ?

 a nie prezes pis ?

>  - kto mial leciec tym samolotem ale sie "wykrecil" ?
pełokomuch Tusk, pełokomuch schetyna, koalicjant pawlak

 tusk - nie. ale mial leciec jaroslaw kaczynski. wykrecil sie
 jednak opieka nad chora matka. akurat w tym dniu...

> [...]

>  ciekaw jestem waszych teorii, a zwlaszcza teori zwolennikow pis ;o))

Czyżbyś sugerował że za katastrofę prezydenckiego samolotu

 wiesz dobrze co sugeruje i ty dobrze znales odpowiedzi ;o))

Hmmm, odważna i nowatorska teza..

 spiskowa. takie teorie pis uwielbia...

należy jednak rozważyć  także inne ewentualności.

 wlasnie. zasialem watpliwosc, co ? ;o)))

 dales sie podejsc jak dziecko w wulkanicznym pyle ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-16 03:14:46
Autor: Hans Kloss
KTO stoi za "zamachem" ?
On 16 Kwi, 10:25, "'<heÂŽsk>'" <WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
On Fri, 16 Apr 2010 00:47:02 -0700 (PDT), Hans Kloss

 dales sie podejsc jak dziecko w wulkanicznym pyle ;o)))

Jedynie w twoim mocno ograniczonym rozumku. Tylko idiota albo pełowiec
nie rozważy w tym przypadku wszystkich możliwych ewentualności po to
żeby je później kolejno eliminować. Dopiero na podstawie tych tych
które zostaną po odrzuceniu absurdalnych/mało prawdopodobnych
scenariuszy dociekać można prawdy.
JH-23

Data: 2010-04-16 14:17:48
Autor: {heÂŽsk}
KTO stoi za "zamachem" ?
On Fri, 16 Apr 2010 03:14:46 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  dales sie podejsc jak dziecko w wulkanicznym pyle ;o)))

Jedynie w twoim mocno ograniczonym rozumku.

 nie przenos na innych swoich problemow gentycznych.

 Tylko idiota albo pełowiec

 pisowiec wie, ma monopol na prawde. jak ty.

nie rozważy w tym przypadku wszystkich możliwych ewentualności po to
żeby je później kolejno eliminować.

 wykazales wyjatkowym pieniactwem odpowiadajac na wszystkie pytania,
 ze  winne jest PO. swiadczy to o twoim "ograniczonym rozumku" ;o))

Dopiero na podstawie tych tych które zostaną

 boisz sie odpowiedzi, prawda?  wiesz ktom najbardziej skorzystal na smierci lecha.

po odrzuceniu absurdalnych/mało prawdopodobnych
scenariuszy dociekać można prawdy.

 wg ciebie wszyskiemu jest winne "pelostwo". jestes durniem, hans.

--

 HeSk

Data: 2010-04-16 05:40:46
Autor: zbig
KTO stoi za "zamachem" ?
On 16 Kwi, 14:29, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "{heRsk}" <*wc15?bigbred...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:6bkgs5521jqeurart84fut6lmpj6i46g2s4ax.com...

> [...]

> scenariuszy dociekać można prawdy.

 wg ciebie wszyskiemu jest winne "pelostwo". jestes durniem, hans.

A kto najbardziej skorzystał na śmierci Lecha? Wyjaw hesku, bo ja jestem
bardzo ciekaw?
Piotr
Oczywiście, że PiS.
W jednej chwili zyskał męczennika, wawelczyka oraz "pozbył się"
niepopularnego kandydata na prezydenta, utrwalanego na tej funkcji
tylko dzięki uporowi brata. PiS znacznie zyska  tez jako partia w
wyborach, jako ta która faktycznie została najbardziej przez los
dotknięta. Niezdecydowani dotychczas wyborcy będą w odruchu
wspólczucia kierować tam swoją sympatię. PO może tylko tracić, choćby
przez przedwczesne wystawienie na strzał swojego kandydata na
prezydenta.
Ktokolwiek teraz wystartuje z PiS z miejsca będzie mia większe szanse
jako "kontynuator dzieła"  przedwcześnie zmarłego bohatera.
Kampania będzie teraz dużo łatwiejsza. wszelka uzasadniona kiedyś
krytyka może być odebrana jako "szarganie pamięci" itd.
Naprawdę tak sobie nie pomyślałeś?

Data: 2010-04-16 05:57:35
Autor: zbig
KTO stoi za "zamachem" ?
On 16 Kwi, 14:46, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:

Co ja sobie pomyślałem, to później...
Czy powyższe oznacza, że to PiS zorganizował zamach?
Piotr
Niczego takiego takiego nie napisałem i nie uważam, żeby ktokolwiek
zorganizował tu jakiś "zamach". To był wypadek.

Data: 2010-04-16 15:33:16
Autor: ColgatesBilly
KTO stoi za "zamachem" ?
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:hq9l7a$o3$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "{heRsk}" <*wc15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:6bkgs5521jqeurart84fut6lmpj6i46g2s4ax.com...

[...]

Szkoda ze cyca nie ma, bo by sie poziom tego i wielu watkow podniosl.

Data: 2010-04-16 14:47:28
Autor: Panslavista
KTO stoi za "zamachem" ?

Może wulkan - swoim speedy streamem pyłu na lotnisko...

Data: 2010-04-16 14:58:51
Autor: (heÂŽsk)
KTO stoi za "zamachem" ?
On Fri, 16 Apr 2010 14:47:28 +0200, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote in message news:8PYxn.1397$e8.759uutiset.elisa.fi...

Może wulkan - swoim speedy streamem pyłu na lotnisko...

 znajoma moherka powiedziala dzis rano, ze to kaczynski daje
 znak by nie pochowac go na wawelu. kiedy powiedzialem jej,
 ze "chmure" wykorzystaja ci ktorzy mieli brac udzial w pogrzebie
 i nie przyleca moherka powiedzila, ze bluznie.

--

 HeSk

Data: 2010-04-16 14:53:11
Autor: (heÂŽsk)
KTO stoi za "zamachem" ?
> [...]

> A kto najbardziej skorzystał na śmierci Lecha?

 boisz sie odpowiedzi, prawda ?

Wyjaw hesku, bo ja jestem bardzo ciekaw?

 ja tez. wczesniej odpowiedzialem (?) hansowi. --

 HeSk

Data: 2010-04-16 07:46:17
Autor: A.
KTO stoi za
Data: 2010-04-16 08:06:02
Autor: A.
KTO stoi za
Data: 2010-04-16 10:25:09
Autor:
KTO stoi za
On Fri, 16 Apr 2010 08:06:02 +0000 (UTC), "A."
<zgagusia@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

kolejny link:

http://czarnowidz.salon24.pl/171138,mgla-a-il-76-nad-smolenskiem-tuz-przed-przylotem-prezydenta

 skoro byla mgla (nawet sztucznie wytworzona) to po jaka cholere
 tam ladowal ? presja czasu ? trzeba bylo wyleciec w piatek wieczor.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-16 11:35:06

[...]