KTO stoi za "zamachem" ?

Data: 2010-04-16 00:47:02
Autor: Hans Kloss
KTO stoi za "zamachem" ?
On 16 Kwi, 09:34, "'<he(R)sk>'" <WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:

- jezeli to nie ruscy to komu zalezalo na usmierceniu polskiej elity ?
Pe³okomuszerii
- kto osiaga korzysc ze smierci dowodcow sil zbrojnych ?
Pe³okomuszeria
- kto korzysta na smierci lecha kaczynskiego ?
Pe³okomuszeria
- kto korzysta na smierci zb. wassermana ?
Pe³okomuszeria
- kto korzysta na smierci p.gosiewskiego ?
Pe³okomuszeria

 jezli na pytania odpowiesz: nikt to masz problem z glowy.

 jezeli na te pytania odpowiesz: "ktos" (konkretnie) to
 zaczynaja sie schody...

 szukajmy anomalii

 - kto stoi tak wysoko, ze bedac widoczny pozostawal dotychczas
   w cieniu prezydenta korzysta na smierci w/w ?
pe³okomuch komoruski
 - kto mial leciec tym samolotem ale sie "wykrecil" ?
pe³okomuch Tusk, pe³okomuch schetyna, koalicjant pawlak
 - kto zdecydowal, ze samolot prezydencki wystartowal dokladnie
   o takiej godzinie, harmonogram tak byl napiety, a kazde
   opoznienie powodowalo, ze delegacja mogla nie zdazyc nawet
   na zakonczenie uroczystosci katynskich ?
pe³okomusze MSZ
 ciekaw jestem waszych teorii, a zwlaszcza teori zwolennikow pis ;o))

Czy¿by¶ sugerowa³ ¿e za katastrofê prezydenckiego samolotu
odpowiedzialna jest pe³okomuszeria? Hmmm, odwa¿na i nowatorska teza..
nale¿y jednak rozwa¿yæ  tak¿e inne ewentualno¶ci.
J-23

Data: 2010-04-16 10:25:08
Autor:
KTO stoi za "zamachem" ?
On Fri, 16 Apr 2010 00:47:02 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 16 Kwi, 09:34, "'<he(R)sk>'" <WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:

> - jezeli to nie ruscy to komu zalezalo na usmierceniu polskiej elity ?
Pe³okomuszerii

 a niby dlaczego ?

> - kto osiaga korzysc ze smierci dowodcow sil zbrojnych ?
Pe³okomuszeria

 a niby dlaczego ?

> - kto korzysta na smierci lecha kaczynskiego ?
Pe³okomuszeria

 a nie jego brat ? wreszcie bedzie mogl byc prezydentem...

> - kto korzysta na smierci zb. wassermana ?
Pe³okomuszeria

 a nie prezes pis ? nie lubili sie bardzo...

> - kto korzysta na smierci p.gosiewskiego ?
Pe³okomuszeria

 a nie prezes pis ? ostatnio nie lubili sie bardzo...

> [...]
>
>  szukajmy anomalii
>
>  - kto stoi tak wysoko, ze bedac widoczny pozostawal dotychczas
>    w cieniu prezydenta korzysta na smierci w/w ?

 a nie prezes pis ?

>  - kto mial leciec tym samolotem ale sie "wykrecil" ?
pe³okomuch Tusk, pe³okomuch schetyna, koalicjant pawlak

 tusk - nie. ale mial leciec jaroslaw kaczynski. wykrecil sie
 jednak opieka nad chora matka. akurat w tym dniu...

> [...]

>  ciekaw jestem waszych teorii, a zwlaszcza teori zwolennikow pis ;o))

Czy¿by¶ sugerowa³ ¿e za katastrofê prezydenckiego samolotu

 wiesz dobrze co sugeruje i ty dobrze znales odpowiedzi ;o))

Hmmm, odwa¿na i nowatorska teza..

 spiskowa. takie teorie pis uwielbia...

nale¿y jednak rozwa¿yæ  tak¿e inne ewentualno¶ci.

 wlasnie. zasialem watpliwosc, co ? ;o)))

 dales sie podejsc jak dziecko w wulkanicznym pyle ;o)))

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-16 03:14:46
Autor: Hans Kloss
KTO stoi za "zamachem" ?
On 16 Kwi, 10:25, "'<he®sk>'" <WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
On Fri, 16 Apr 2010 00:47:02 -0700 (PDT), Hans Kloss

 dales sie podejsc jak dziecko w wulkanicznym pyle ;o)))

Jedynie w twoim mocno ograniczonym rozumku. Tylko idiota albo pe³owiec
nie rozwa¿y w tym przypadku wszystkich mo¿liwych ewentualno¶ci po to
¿eby je pó¼niej kolejno eliminowaæ. Dopiero na podstawie tych tych
które zostan± po odrzuceniu absurdalnych/ma³o prawdopodobnych
scenariuszy dociekaæ mo¿na prawdy.
JH-23

Data: 2010-04-16 14:17:48
Autor: {he®sk}
KTO stoi za "zamachem" ?
On Fri, 16 Apr 2010 03:14:46 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  dales sie podejsc jak dziecko w wulkanicznym pyle ;o)))

Jedynie w twoim mocno ograniczonym rozumku.

 nie przenos na innych swoich problemow gentycznych.

 Tylko idiota albo pe³owiec

 pisowiec wie, ma monopol na prawde. jak ty.

nie rozwa¿y w tym przypadku wszystkich mo¿liwych ewentualno¶ci po to
¿eby je pó¼niej kolejno eliminowaæ.

 wykazales wyjatkowym pieniactwem odpowiadajac na wszystkie pytania,
 ze  winne jest PO. swiadczy to o twoim "ograniczonym rozumku" ;o))

Dopiero na podstawie tych tych które zostan±

 boisz sie odpowiedzi, prawda?  wiesz ktom najbardziej skorzystal na smierci lecha.

po odrzuceniu absurdalnych/ma³o prawdopodobnych
scenariuszy dociekaæ mo¿na prawdy.

 wg ciebie wszyskiemu jest winne "pelostwo". jestes durniem, hans.

Data: 2010-04-16 05:40:46
Autor: zbig
KTO stoi za "zamachem" ?
On 16 Kwi, 14:29, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
U¿ytkownik "{heRsk}" <*wc15?bigbred...@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:6bkgs5521jqeurart84fut6lmpj6i46g2s4ax.com...

> [...]

> scenariuszy dociekaæ mo¿na prawdy.

 wg ciebie wszyskiemu jest winne "pelostwo". jestes durniem, hans.

A kto najbardziej skorzysta³ na ¶mierci Lecha? Wyjaw hesku, bo ja jestem
bardzo ciekaw?
Piotr
Oczywi¶cie, ¿e PiS.
W jednej chwili zyska³ mêczennika, wawelczyka oraz "pozby³ siê"
niepopularnego kandydata na prezydenta, utrwalanego na tej funkcji
tylko dziêki uporowi brata. PiS znacznie zyska  tez jako partia w
wyborach, jako ta która faktycznie zosta³a najbardziej przez los
dotkniêta. Niezdecydowani dotychczas wyborcy bêd± w odruchu
wspólczucia kierowaæ tam swoj± sympatiê. PO mo¿e tylko traciæ, choæby
przez przedwczesne wystawienie na strza³ swojego kandydata na
prezydenta.
Ktokolwiek teraz wystartuje z PiS z miejsca bêdzie mia wiêksze szanse
jako "kontynuator dzie³a"  przedwcze¶nie zmar³ego bohatera.
Kampania bêdzie teraz du¿o ³atwiejsza. wszelka uzasadniona kiedy¶
krytyka mo¿e byæ odebrana jako "szarganie pamiêci" itd.
Naprawdê tak sobie nie pomy¶la³e¶?

Data: 2010-04-16 05:57:35
Autor: zbig
KTO stoi za "zamachem" ?
On 16 Kwi, 14:46, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:

Co ja sobie pomy¶la³em, to pó¼niej...
Czy powy¿sze oznacza, ¿e to PiS zorganizowa³ zamach?
Piotr
Niczego takiego takiego nie napisa³em i nie uwa¿am, ¿eby ktokolwiek
zorganizowa³ tu jaki¶ "zamach". To by³ wypadek.

Data: 2010-04-16 15:33:16
Autor: ColgatesBilly
KTO stoi za "zamachem" ?
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:hq9l7a$o3$1speranza.aioe.org...

U¿ytkownik "{heRsk}" <*wc15?bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:6bkgs5521jqeurart84fut6lmpj6i46g2s4ax.com...

[...]

Szkoda ze cyca nie ma, bo by sie poziom tego i wielu watkow podniosl.

Data: 2010-04-16 14:47:28
Autor: Panslavista
KTO stoi za "zamachem" ?

Mo¿e wulkan - swoim speedy streamem py³u na lotnisko...

Data: 2010-04-16 14:58:51
Autor: (he®sk)
KTO stoi za "zamachem" ?
On Fri, 16 Apr 2010 14:47:28 +0200, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote in message news:8PYxn.1397$e8.759uutiset.elisa.fi...

Mo¿e wulkan - swoim speedy streamem py³u na lotnisko...

 znajoma moherka powiedziala dzis rano, ze to kaczynski daje
 znak by nie pochowac go na wawelu. kiedy powiedzialem jej,
 ze "chmure" wykorzystaja ci ktorzy mieli brac udzial w pogrzebie
 i nie przyleca moherka powiedzila, ze bluznie.

Data: 2010-04-16 14:53:11
Autor: (he®sk)
KTO stoi za "zamachem" ?
> [...]

> A kto najbardziej skorzysta³ na ¶mierci Lecha?

 boisz sie odpowiedzi, prawda ?

Wyjaw hesku, bo ja jestem bardzo ciekaw?

 ja tez. wczesniej odpowiedzialem (?) hansowi. --