KTO za to zaplaci?

Data: 2011-09-13 14:29:35
Autor: (He®Sk)
KTO za to zaplaci?

dlaczego ja mam placic za cudze dzieciaki w przedszkolu?

http://www.rp.pl/artykul/703862,716563-Oplaty-przedszkolne-- -czy-znikna.html

socjalizm cala morda! proponuje by pomyslodawcy popracowali
za darmo! mam tez propozycje: zniesc dotacje do partii politycznych. chca sie bawic, niech bawia sie za swoje.
wtedy wystarczy na darmowe przeedszkola!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-13 15:39:35
Autor: Alex
KTO za to zaplaci?

U¿ytkownik ""(HeRSk)"" <?.bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iimu67pks5omrv4879630miuldbvfni2tv4ax.com...

[...]

-- Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Dlatego, ¿e zmusi³ pan mnie do p³acenia za wiele innych rzeczy wbrew mojej
woli

Alex

Data: 2011-09-13 14:44:01
Autor: (He®Sk)
KTO za to zaplaci?
On Tue, 13 Sep 2011 15:39:35 +0200, "Alex" <parus@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]
> wtedy wystarczy na darmowe przeedszkola!

Dlatego, ¿e zmusi³ pan mnie do p³acenia za wiele innych rzeczy wbrew mojej

 niby o czego? prosze wymienic te "rzeczy". jestem ciekaw.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-13 21:20:38
Autor: Lorn
KTO za to zaplaci?
W dniu 2011-09-13 15:39, Alex pisze:

Dlatego, ¿e zmusi³ pan mnie do p³acenia za wiele innych rzeczy wbrew mojej
woli

Có¿ to takiego? Ciesze siê, ¿e zosta³em uwolniony od dop³at do skansenu jakim by³a stocznia :> Przedszkole, to nie przechowalnia dzieci. :>

Data: 2011-09-13 20:01:13
Autor: jadrys
KTO za to zaplaci?
W dniu 2011-09-13 15:29, "(He®Sk)" pisze:
[...]

A dlaczego ja mam wspomagać finansowo obrzydliwie bogatych  kumpli premiera?

Data: 2011-09-13 21:21:32
Autor: Lorn
KTO za to zaplaci?
W dniu 2011-09-13 20:01, jadrys pisze:
[...]

Rozwiń temacik... Kogo? :>

Data: 2011-09-13 22:37:19
Autor: jadrys
KTO za to zaplaci?
W dniu 2011-09-13 21:21, Lorn pisze:

A dlaczego ja mam wspomagać finansowo obrzydliwie bogatych kumpli premiera?

Rozwiń temacik... Kogo? :>

Nie udawaj że nie wiesz..

Data: 2011-09-13 22:49:34
Autor: jadrys
KTO za to zaplaci?
W dniu 2011-09-13 22:46, Lorn pisze:
[...]

Drażliwa sprawa, chyba dla wszystkich, a więc uchylę się od odpowiedzi.

Data: 2011-09-13 23:40:15
Autor: Lorn
KTO za to zaplaci?
W dniu 2011-09-13 22:49, jadrys pisze:
[...]

Ee no dawaj śmiało... Wiesz ale nie powiesz? :>

Data: 2011-09-14 23:44:57
Autor: jadrys
KTO za to zaplaci?
W dniu 2011-09-13 23:40, Lorn pisze:

Drażliwa sprawa, chyba dla wszystkich, a więc uchylę się od odpowiedzi.

Ee no dawaj śmiało... Wiesz ale nie powiesz? :>

Przecięz ty też to wiesz.. Każdy Polak mieszkający w kraju to wie.

Data: 2011-09-16 23:12:34
Autor: Lorn
KTO za to zaplaci?
W dniu 2011-09-14 23:44, jadrys pisze:
[...]

Nie ściemniaj tylko klep jak na spowiedzi... Kogo?

Data: 2011-09-14 01:21:45
Autor: stevep
KTO za to zaplaci?
Dnia 13-09-2011 o 22:49:34 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-09-13 22:46, Lorn pisze:
W dniu 2011-09-13 22:37, jadrys pisze:
W dniu 2011-09-13 21:21, Lorn pisze:

A dlaczego ja mam wspomagaæ finansowo obrzydliwie bogatych kumpli
premiera?

Rozwiñ temacik... Kogo? :>

Nie udawaj ¿e nie wiesz..

Rozwiñ temacik...

Dra¿liwa sprawa, chyba dla wszystkich, a wiêc uchylê siê od odpowiedzi.

Bo jeste¶ idiot±, który rozpowszechnia debilizmy, a potem sza.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-14 23:44:53
Autor: jadrys
KTO za to zaplaci?
W dniu 2011-09-14 01:21, stevep pisze:

Bo jesteś idiotą, który rozpowszechnia debilizmy, a potem sza.

Proponuję liczyć się ze słowami, sługusie.

Data: 2011-09-16 23:13:08
Autor: Lorn
KTO za to zaplaci?
[...]

Idiot± nie jest lecz zwyk³ym ignorantem :> Ten co wie, ale nie powie. :>

Data: 2011-09-13 22:40:14
Autor: bratsiostry
KTO za to zaplaci?
(He®Sk) pisze:
[...]

To ja na następne wybory lepiej się przygotuję:

Ugrupowanie Bratsiostry i Kolesie do Sejmu ma w środę przedstawić propozycję całkowitego zniesienia opłat za benzynę przeznaczoną do prywatnych pojazdów.

Ta radykalna propozycja rozwiązania problemu ma być ogłoszona na specjalnej konferencji w Sejmie.

Znany polityk bratsiostry, startujący do izby niższej parlamentu z ugrupowania Bratsiostry i Kolesie do Sejmu ma zaproponować, by benzyna w Polsce była bezpłatna. Stacje paliwowe zrezygnowałyby z opłat od kierowców pod warunkiem, że rząd na zasadzie subwencji będzie współfinansował paliwo. Opracowane zostały zabezpieczenia przed korzystaniem z subwencji obywateli innych krajów oraz nadużyć ze strony przedsiębiorców, którzy chcieliby się zaopatrywać w paliwo wg "stawki" obywatelskiej.

Z takim programem spoko stołek.

KTO za to zaplaci?