KTO zapłaci za fanaberie ministra?

Data: 2017-08-21 11:51:17
Autor: Lord Donate
KTO zapłaci za fanaberie ministra?
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/ponad-25-mln-zl-na-akcje-policji-zamiast-porzadku-pilnowali-sejmu/t4k3t43

Ilu policjantów potrzeba do zabezpieczenia pustego Sejmu? Odpowiedź może szokować. Tuż przed świętami Bożego Narodzenia do pilnowania budynku przy Wiejskiej decyzją Mariusza Błaszczaka (48 l.), szefa MSWiA, ściągnięto niemal 7 tys. funkcjonariuszy!"

Jak dowiedział się Fakt, niespełna sześć dni tej policyjnej ochrony kosztowało 2,3 mln zł! A na Wiejską wysłano dokładnie 6863 funkcjonariuszy."

To się nazywa zarządzanie naszymi pieniędzmi! Brawo Ucho Prezesa! Brawo!

CL

Data: 2017-08-21 03:24:36
Autor: Zenek Kapelinder
KTO zapłaci za fanaberie ministra?
Tez mi sie nie podoba ze tym co zadyme zrobili nie wystawiono rachunkow i za nich wszyscy musza zaplacic.

Data: 2017-08-21 14:09:03
Autor: Lord Donate
PSIKUTAS "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:656ad82e-1ce3-406a-a870-fe5271555788googlegroups.com...
Tez mi sie nie podoba ze tym co zadyme zrobili nie wystawiono rachunkow i za nich wszyscy musza zaplacic.

ZENUŚ, TY NORMALNIE GADASZ. CO SIE STAŁO? SMUTNI CIE ODWIEDZILI? ;-)))

CL

Data: 2017-08-21 08:58:35
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
użytkownik Lord Donate napisał:

Jak dowiedział się Fakt, niespełna sześć dni tej policyjnej ochrony kosztowało 2,3 mln zł! A na Wiejską wysłano dokładnie 6863 funkcjonariuszy."

Gdyby nie wysłali policji, to policjanci kasy by nie dostali?:)

Du ju kidding pajdaku?

Data: 2017-08-21 19:20:59
Autor: Lord Donate
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:ce7a51dd-8346-47d6-9381-2d7d65677699googlegroups.com...
[...]

Zapyaj właściwego ministra.

Du ju kidding pajdaku?

Fuck U pajacu. Miesiecznica lipcowa kosztowała 760 000 zł. Cieszysz się?

CL

Data: 2017-08-21 11:30:50
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
KTO zapłaci za fanaberie ministra?
użytkownik Lord Donate napisał:

> Gdyby nie wysłali policji, to policjanci kasy by nie dostali?:)

Zapyaj właściwego ministra.

Ty pastujesz głupoty, więc ciebie pytam.

> Du ju kidding pajdaku?

Fuck U pajacu. Miesiecznica lipcowa kosztowała 760 000 zł. Cieszysz się?

Skąd ta suma? I pyt. j.w. Czy policjanci bez zabezpieczania miesięcznic
czy sejmu, nie dostaną wypłaty? Oni na akord robią?

Data: 2017-08-21 17:56:01
Autor: japanizer

https://r-scale-72.dcs.redcdn.pl/scale/o2/tvn/web-content/m/p1/i/0efbe98067c6c73dba1250d2beaa81f9/cd6dbedb-c743-4c2e-a097-4e9408405507.jpg?type=1&srcmode=4&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=640&srch=2000&dstw=640&dsth=2000&quality=80

Data: 2017-08-21 19:22:32
Autor: Zenek Kapelinder
KTO zapłaci za fanaberie ministra?
dobry dokument. Sporo z niego mozna wyczytac. Przede wszystkim to ze miesiecznice zaczely byc kosztowne od czasu kiedy pis wygral wybory i niezadowolona opozycja zaczela robic zadymy. Wychodzi ze duze wydatki jakie ponosi policja sa z winy przeciwnikow miesiecznic. Przed wygranymi przez pis wyborami miesiecznice im nie przeszkadzaly. Po wyborach poszli na wojne totalna w ktorej pokrzywdzeni jestesmy wszyscy z wyjatkiem policjantow ktorzy dostaja kase za zbedne nadgodziny. W skali kraju kwoty sa smieszne co nie znaczy ze nie mozna by ich wydac lepiej. Zbedne wydatki na policje pokazuja skurwysynstwo opozycji. I zeby tylko o takie male pieniadze chodzilo to mozna by to przebolec. Ale nie da sie przebolec i zapomniec skurwysynom ze w parlamencie europejskim sa za sankcjami dla Polski. Oj przyjdzie do nich seryjny samobojca. Bo wzieli kase za zalatwianie dziwnym ludziom mozliwosci robienia przekretow i sie z umow nie wywiazali bo przegrali wybory. I ci co dawali lapowki zechca zwrotu pieniedzy plus utracone zyski. Mozliwe ze dostali odroczony termin do kolejnych wyborow. Jak znowu przegraja to ich dni beda policzone. W sumie dobrze wyjdzie bo nie trzeba bedzie kopac dolow i kupowac wapna.

Data: 2017-08-21 20:10:37
Autor: japanizer
On Tuesday, August 22, 2017 at 11:22:33 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
dobry dokument. Sporo z niego mozna wyczytac. Przede wszystkim to ze miesiecznice zaczely byc kosztowne od czasu kiedy pis wygral wybory i niezadowolona opozycja zaczela robic zadymy.

A nie pomyślałeś, że miesięcznice to skutek choroby psychicznej Jarosława Kaczyńskiego, który najpierw wsadził brata w samolot z pilotami bez uprawnień, a potem kazał bratu lądować w gęstej mgle na lotnisku nieprzystosowanym do innych lądowań niż bezwietrzna, bezchmurna i słoneczna pogoda, z generałem "śmiało się zmieścisz" Błasikiem w kabinie pilotów?

Pewnie że nie pomyślałeś.

Data: 2017-08-22 06:59:58
Autor: Lord Donate
KTO zapłaci za fanaberie ministra?
WON !!!

Data: 2017-08-22 06:59:03
Autor: Lord Donate
KTO zapłaci za fanaberie ministra?

PAJAC "Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka" <franek.zyto@gmail.com> napisał w
wiadomości news:15491d6d-7046-4224-a493-43f0557c21c4googlegroups.com...
> [...]

Skąd ta suma? I pyt. j.w. Czy policjanci bez zabezpieczania miesięcznic
czy sejmu, nie dostaną wypłaty? Oni na akord robią?

Masz coś do powiedzenia w temacie czy tylko będziesz pieprzyć jak
potłuczony? Jak nie to WON [(c) J.Kaczyński] na drzewo!

CL

Data: 2017-08-21 16:15:26
Autor: Lord Donald
W dniu 21.08.2017 o 11:51, Lord Donate pisze:
[...]

Skoro nie płacisz w kraju podatków to nie masz się czym martwić, nie twoja kasa nie twój problem. W twoim przypadku i fachu wypadało by ci się jedynie martwić aby syfa lub coś gorszego od fryca nie przywieść i nie zarazić tym swojej rodzinki, bo kto wtedy zapłaci za jej leczenie.

Data: 2017-08-21 19:19:29
Autor: Lord Donate
KTO zapłaci za fanaberie ministra?
W O N !!!

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:oneptt$1s9d$1gioia.aioe.org...
[...]

Po raz kolejny powtarzam ci, lecz się! Nie mieszkam w Niemczech! Wbij to sobie do łba! Co ci się w nim pieprzy.

CL

Data: 2017-08-22 07:34:48
Autor: Lord Donald
W dniu 21.08.2017 o 19:19, Lord Donate pisze:
[...]

Srajdak, a co za różnica czy w Niemczech cze we Włoszech? Komu druta ciągniesz za eurocenta, antypolska gnida z ciebie taka sama. Posty są do takich antypolskich gnid jak ty a nie tylko dla ciebie. Jest was sporo, którzy nasrali na nasz kraj, porzucili tutaj swoje rodziny jak kukułcze jajo, które musimy utrzymać z podatków i socjalu. Tam za połowę pensji głodowej dają dupy, mieszkając w baraku czy kontenerze. Zachowujecie się jag gnidy plując w necie na nasz kraj aby podbudować się i uzasadnić swój wybór i los. Nie dość, że my u nas w kraju mamy was za gnidy to jeszcze tak samo mają was tam gdzie ich najechaliście, bo gnoicie im rynek pracy godząc pracować za połowę pensji głodowej, zniżając pensje. Bo przecież jak ci ludzie mają z wami konkurować jak wy macie wszystko w dupie, mieszkacie w barakach a kraj wam utrzymuje, kształci i leczy porzucone rodzinki, a w nie płacicie podatków. Jak już żerujecie na kraju, i utrzymujemy twoją rodzinkę to przynajmniej na nas nie plujcie. Takie gnidy w każdym kraju zasługują na duł z wapnem. Tylko my w Polsce się z wami cackamy, w innym kraju tacy jak ty dużo nie cwaniakują, zaraz ich zgarną.

Data: 2017-08-21 18:18:01
Autor: A. Filip
KTO zapłaci za fanaberie ministra? [koszty Sejmowych fanaberii totalnej opozycji]
"Lord Donate" <ciemnylud@kupi.to> pisze:
[...]

Mieli wykluczyć scenariusz że totalna opozycja będzie okupować nie tylko
salę posiedzeń plenarnych Sejmu posłami?  Może tłum dzielnych demonstrantów
spod Sejmu by do Sejmu nie wtargnął, *a może by wtargnął*.

PO fakcie każdy totalny idiota rżnie głupa obrzydliwie.

Data: 2017-08-21 19:25:16
Autor: Lord Donate
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

A może by nie wtargnął? Podaj link potwierdzający twoje przemyslenia.

CL

Data: 2017-08-21 11:32:12
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
KTO zapłaci za fanaberie ministra?
użytkownik Lord Donate napisał:

A może by nie wtargnął? Podaj link potwierdzający twoje przemyslenia.

CL

Po chj? Kamień jest bardziej pojętny od ciebie.