KTO zaprosił niemieckich anarchistów ?

Data: 2011-11-11 07:28:29
Autor: matador
KTO zaprosił niemieckich anarchistów ?
KTO zaprosił niemieckich anarchistów na dzisiejsze Święto ?

matador.

Data: 2011-11-11 09:49:58
Autor: brat_olin
matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:

KTO zaprosił niemieckich anarchistów na dzisiejsze Święto ?

Niejaki Blumsztajn.  A tutaj te gnoje:
http://tylkownowymekranie.nowyekran.pl/post/37193,lewackie-bojowki-z-niemiec-w-warszawie

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-11-12 05:55:53
Autor: stevep
Dnia 11-11-2011 o 18:49:58 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):

[...]

To to "wiarygodne" żródło, które w rozróbach zauważyło wyłącznie lewicę, a  mówiło się, że nie wie lewica co robi prawica.

--
stevep

Data: 2011-11-11 16:42:22
Autor: pluton
KTO zaprosił niemieckich anarchistów ?
KTO zaprosił niemieckich anarchistów na dzisiejsze Święto ?

Bo to zli anarchisci byli. Franc Mauer.

Rząd Donalda Tuska jest szkodliwy dla Polski. Jaroslaw Kaczynski.

Rząd Donalda Tuska jest szkodliwy dla Polski. Zbigniew Ziobro.

Widocznie mieli ochote przyjechac. Pani Wladzia, emerytka.

Same Panie tego przyjechaly. Pan Jan, dozorca.

Krzyz musi byc usuniety z Sejmu. Janusz Palikot.

Byly 2 wstrzasy. Antoni Macierewicz.

Nullification

Data: 2011-11-11 07:47:13
Autor: matador
On 11 Lis, 16:42, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Same Panie tego przyjechaly. Pan Jan, dozorca.

Krzyz musi byc usuniety z Sejmu. Janusz Palikot.

Jesteś jak Monisia Olejnik, nie wiesz a nadajesz.

matador.

Data: 2011-11-11 17:00:51
Autor: pluton
KTO zaprosił niemieckich anarchistów ?
Jesteś jak Monisia Olejnik, nie wiesz a nadajesz.

Bo ja jezdem wykrztalciuch i wiem costam costam.

Nullification

Data: 2011-11-11 08:14:21
Autor: matador
On 11 Lis, 17:00, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Jesteś jak Monisia Olejnik, nie wiesz a nadajesz.

....  i wiem costam costam.

.... czyli jednak z Czerskiej.

matador.

Data: 2011-11-11 20:28:25
Autor: pluton
KTO zaprosił niemieckich anarchistów ?
> Jesteś jak Monisia Olejnik, nie wiesz a nadajesz.

....  i wiem costam costam.

... czyli jednak z Czerskiej.

z Kruczej.

Nullification

Data: 2011-11-11 08:17:01
Autor: matador
KTO zaprosił niemieckich anarchistów ?
On 11 Lis, 17:00, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Jesteś jak Monisia Olejnik, nie wiesz a nadajesz.

Bo ja jezdem wykrztalciuch i wiem costam costam.

.... czyli jednak ktoś z Czerskiej.

matador.

Data: 2011-11-11 18:42:50
Autor: stevep
Dnia 11-11-2011 o 16:47:13 matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Krzyz musi byc usuniety z Sejmu. Janusz Palikot.

Byly 2 wstrzasy. Antoni Macierewicz.

Jesteś jak Monisia Olejnik, nie wiesz a nadajesz.

A ty wiesz i bździsz.

--
stevep

Data: 2011-11-11 16:49:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:4932dbb1-ca63-4f10-b66d-b04b2428d212r28g2000yqj.googlegroups.com...
KTO zaprosił niemieckich anarchistów na dzisiejsze Święto ?

matador.

===============================

Anarchiści, jak nazwa wskazuje nie potrzebują niczyjego zaproszenia. Chyba, że się mylę?

Data: 2011-11-11 17:00:10
Autor: Neko
KTO zaprosił niemieckich anarchistów ?
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Anarchiści, jak nazwa wskazuje nie potrzebują niczyjego zaproszenia. Chyba, że się mylę?

W telewizji podali, ze ich KTOŚ zaprosił.

Data: 2011-11-11 17:19:02
Autor: pluton
KTO zaprosił niemieckich anarchistów ?
W telewizji podali, ze ich KTOŚ zaprosił.

Telewizja prawde ci powie.

Nullification

Data: 2011-11-11 08:26:24
Autor: matador
On 11 Lis, 17:19, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> W telewizji podali, ze ich KTOŚ zaprosił.

Telewizja prawde ci powie.

Już nie. Spłonęły im "oczy i usta".

matador.

Data: 2011-11-11 17:58:24
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:j9jgqd$4t8$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Anarchiści, jak nazwa wskazuje nie potrzebują niczyjego zaproszenia. Chyba, że się mylę?

W telewizji podali, ze ich KTOŚ zaprosił.

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-11-11 18:44:11
Autor: stevep
KTO zaprosił niemieckich anarchistów ?
Dnia 11-11-2011 o 17:00:10 Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisaÂł

AnarchiÂści, jak nazwa wskazuje nie potrzebujÂą niczyjego zaproszenia.
Chyba, Âże siĂŞ mylĂŞ?

W telewizji podali, ze ich KTOÂŚ zaprosiÂł.

Przez wrodzoną sobie dyskrecje nie podajesz, która?

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-11 18:32:44
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ebd43f1$0$8446$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Mylisz się, bo to dobrze zorganizowani synkowie międzynarodówki syjonistycznej, bronią zawzięcie uprzywilejowanej pozycji tatusiów, w strukturach władz...

boukun

Data: 2011-11-11 18:55:10
Autor: boukun
[...]

http://tu154eu.salon24.pl/362862,faszysci-z-wyborczej

Faszyści z "Wyborczej"

Marsz oglądam okiem mediów niezależnych. Może to i lepiej, bo pewnie
wróciłbym z rozbitą głową - trudno, żeby polski obywatel stał
spokojnie, gdy niemieckie bojówki leją ludzi, którzy przyszli
zademonstrować swoje przywiązanie do Ojczyzny. Na Salonie24 Kazimierz
Wóycicki, Internaut i wielu innych relacjonuje, że ataku na grupę
rekonstrukcji historycznej dokonała mówiąca po niemiecku bojówka
uzbrojona w pałki.

Za przybłędy zza naszej zachodniej granicy lub celowo zaangażowanych
prowokatorów odpowiada bezpośrednio Gazeta Wyborcza, a zaraz za nią
Krytyka Polityczna. Przypomnę, że od miesiąca trwa akcja lżenia
Polaków - którą prowadzi Redaktor Blumsztajn - za zorganizowanie
proniepodległościowej manifestacji.

A może Krytyka Polityczna wyjaśni, jak doszło do zepchnięcia
anarchistów przez policję do ich redakcji. Znacie się dobrze czy może
bardzo dobrze?

Czytelnicy "Wyborczej" powinni zdać sobie sprawę z dwóch faktów.
Pierwszy jest taki, że Czerska używając, jako przykładu środowisk
skrajnych celowo dezawuuje ideę zorganizowania marszu niepodległości.
Dla "Wyborczej" polskość jest przeżytkiem i należy zrobić wszystko,
aby obrzydzić Polakom pojęcie Ojczyzny. I druga sprawa - Blumsztajn i
spółka celowo zachęcając do bitki z domniemanymi faszystami
organizacje anarchistyczne z Polski i zagranicy de facto sami
identyfikują się z faszystami oraz ich metodami walki zbrojnej.

W normalnym kraju manipulacjami medialnymi "Wyborczej" powinien zająć
się prokurator. Bo czy kibole, którzy zdaniem Czerskiej Prawdy
zaatakowali kordon nagle zaczęli mówić po niemiecku?

Wczoraj natomiast w warszawskim metrze, gdzie "Wyborcza" wykupiła
ekrany LCD i ogłupia pasażerów grzmiała mniej więcej taka informacja:
"opozycja zarzuca Wandzie Nowickiej, że jej fundacja otrzymała
wsparcie finansowe od firm farmaceutycznych produkujących środki
antykoncepcyjne". I koniec - żadnej informacji, że Nowicka właśnie
przegrała głośny proces z Najfeld i że fundacja Nowickiej otrzymała
wsparcie finansowe także od firm produkujących sprzęt i medykamenty do
wykonywania aborcji.

Ludzie mają się nie dowiedzieć. I to są właśnie Metody Goebbelsa.

Data: 2011-11-12 05:59:24
Autor: stevep
Dnia 11-11-2011 o 18:55:10 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Mógłbyś sprecyzować, które media są niezależne?

--
stevep

Data: 2011-11-12 16:14:46
Autor: raff

"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> wrote in message news:op.v4thhap950oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Bojowki z Niemiec przyjechaly wesprzec Tuska!

R.

Data: 2011-11-12 16:18:25
Autor: u2
W dniu 2011-11-12 16:14, raff pisze:
Bojowki z Niemiec przyjechaly wesprzec Tuska!

Zgadza sie, seweryn b. wezwal ich do walki z opozycja. Przekaonal ich,
ze Don Aldo to niemiec.

Data: 2011-11-12 17:14:30
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ebe8e41$0$8453$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-11-12 16:14, raff pisze:
Bojowki z Niemiec przyjechaly wesprzec Tuska!

Zgadza sie, seweryn b. wezwal ich do walki z opozycja. Przekaonal ich,
ze Don Aldo to niemiec.

Ty też. Może powiesz, żes mazur? ;)

BomBel

Data: 2011-11-12 17:17:42
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4ebe8e41$0$8453$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-11-12 16:14, raff pisze:
Bojowki z Niemiec przyjechaly wesprzec Tuska!

Zgadza sie, seweryn b. wezwal ich do walki z opozycja. Przekaonal ich,
ze Don Aldo to niemiec.

Czy ta gownazeria nie jest aby poklosiem (wnukami) nazistow ? Wdali sie w dziadkow.

R.

Data: 2011-11-12 17:19:33
Autor: Leprechaun

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j9m67d$81r$1news.onet.pl...

[...]

Ta gównażeria to kibole, wierny elektorat PiS.

BomBel

Data: 2011-11-12 17:22:38
Autor: u2
W dniu 2011-11-12 17:17, raff pisze:
Zgadza sie, seweryn b. wezwal ich do walki z opozycja. Przekaonal ich,
ze Don Aldo to niemiec.
Czy ta gownazeria nie jest aby poklosiem (wnukami) nazistow ? Wdali sie w dziadkow.

No wiesz, dujczlend yber ales ;)

Data: 2011-11-12 17:31:55
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ebe9d4f$0$8451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kibole to polscy patrioci - czy tak gnido?

BomBel

Data: 2011-11-13 10:00:01
Autor:
KTO zaprosił niemieckich anarchistów ?
On Sat, 12 Nov 2011 17:31:55 +0100, "Leprechaun"
<brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

> No wiesz, dujczlend yber ales ;)

Kibole to polscy patrioci - czy tak gnido?

BomBel

 pisowskie tyowarzystwo wciaz broni kiboli?  zycie ich niczego nie nauczylo?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-12 18:38:18
Autor: stevep
Dnia 12-11-2011 o 17:17:42 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

No proszę, bulterier już nieprawy, ale jego myśl wiecznie żywa.

--
stevep

KTO zaprosił niemieckich anarchistów ?