KTO zaprosił niemieckich anarchistów ?

Data: 2011-11-11 16:42:22
Autor: pluton
KTO zaprosił niemieckich anarchistów ?
KTO zaprosił niemieckich anarchistów na dzisiejsze Święto ?

Bo to zli anarchisci byli. Franc Mauer.

Rząd Donalda Tuska jest szkodliwy dla Polski. Jaroslaw Kaczynski.

Rząd Donalda Tuska jest szkodliwy dla Polski. Zbigniew Ziobro.

Widocznie mieli ochote przyjechac. Pani Wladzia, emerytka.

Same Panie tego przyjechaly. Pan Jan, dozorca.

Krzyz musi byc usuniety z Sejmu. Janusz Palikot.

Byly 2 wstrzasy. Antoni Macierewicz.

Nullification

Data: 2011-11-11 07:47:13
Autor: matador
On 11 Lis, 16:42, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Same Panie tego przyjechaly. Pan Jan, dozorca.

Krzyz musi byc usuniety z Sejmu. Janusz Palikot.

Jesteś jak Monisia Olejnik, nie wiesz a nadajesz.

matador.

Data: 2011-11-11 17:00:51
Autor: pluton
KTO zaprosił niemieckich anarchistów ?
Jesteś jak Monisia Olejnik, nie wiesz a nadajesz.

Bo ja jezdem wykrztalciuch i wiem costam costam.

Nullification

Data: 2011-11-11 08:14:21
Autor: matador
On 11 Lis, 17:00, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Jesteś jak Monisia Olejnik, nie wiesz a nadajesz.

....  i wiem costam costam.

.... czyli jednak z Czerskiej.

matador.

Data: 2011-11-11 20:28:25
Autor: pluton
KTO zaprosił niemieckich anarchistów ?
> Jesteś jak Monisia Olejnik, nie wiesz a nadajesz.

....  i wiem costam costam.

... czyli jednak z Czerskiej.

z Kruczej.

Nullification

Data: 2011-11-11 08:17:01
Autor: matador
KTO zaprosił niemieckich anarchistów ?
On 11 Lis, 17:00, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Jesteś jak Monisia Olejnik, nie wiesz a nadajesz.

Bo ja jezdem wykrztalciuch i wiem costam costam.

.... czyli jednak ktoś z Czerskiej.

matador.

Data: 2011-11-11 18:42:50
Autor: stevep
Dnia 11-11-2011 o 16:47:13 matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Krzyz musi byc usuniety z Sejmu. Janusz Palikot.

Byly 2 wstrzasy. Antoni Macierewicz.

Jesteś jak Monisia Olejnik, nie wiesz a nadajesz.

A ty wiesz i bździsz.

--
stevep

KTO zaprosił niemieckich anarchistów ?