KTORY BANK wystawi mi od ręki pokwitowani e zapłaty podatku z podpisem i pieczątką ?

Data: 2010-04-29 12:27:36
Autor: zenek
KTORY BANK wystawi mi od ręki pokwitowani e zapłaty podatku z podpisem i pieczątką ?
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl pisze:
złożyłem ORD-IN w izbie skarbowej i mam kilka dni
na doręczenie dowodu wpłaty podatku 40zł od ww. pisma

większość banków proponuje 1 darmowy przelew
papierowy z tzw. konta oszczędnościowego, ale
daje różne ograniczenia, np. w niektórych bankach
odbiorcą przelewu może być tylko konto w tym samym
banku albo konto tego samego posiadacza (przelew
tylko na własny ROR) itp.

nie znam banku, który pozwala bezprowizyjnie zapłacić
podatek z konta oszczędnościowego.

Czy jest taki w PL?

A na chuj ci podpis i pieczatka ?

KTORY BANK wystawi mi od ręki pokwitowani e zapłaty podatku z podpisem i pieczątką ?