KTÓRY ŚWIAT JEST WAŻNIEJSZY

Data: 2010-06-30 13:48:50
Autor: no kto
KTÓRY ŚWIAT JEST WAŻNIEJSZY
Będąc uczestnikiem wielu snów po przebudzeniu w świecie rzeczywistym -
tak się składa że ostatnio akurat w 2010r. A.D. zadaję sobie czasem
pytanie, który z tych światów jest ważniejszy, prawdziwszy?

Macie coś takiego?

Właściwie to nie liczę, że uda się rozpocząć dyskusję, no bo z kim,
nie? Ale odpowiedzi nie zdradzę od razu. ;-)

Jednak mam małą podpowiedź dla ciekawskich. Jak wybiorą Komorowskiego
nic się w tym kraju nie ruszy, dalej zastój i złodziejstwo, a ja sobie
wyjadę z czystym sumieniem. Wkrótce potem będziecie mogli sobie
napisać nową wersję "Lorda Prospero" z biedy.

OSTRZEŻENIE! To już prawie prawie, no prawie ostatni taki tekst przed
wyborami. Nie chcę za mocno obciążać tych prostych psychik wieeelkich
POlaków miłujących dobrobyt za "europejskie" pieniądze, spokój i
normalność za wszelką cenę..

(których oczywiście nie dostaną tej powtórki choćby chodzili do góry
nogami).

KTÓRY ŚWIAT JEST WAŻNIEJSZY