KTW Lotnisko w Pyrzowicach - gdzie zaparkowa膰 na 2 tygodnie ?

Data: 2012-07-04 01:57:42
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
KTW Lotnisko w Pyrzowicach - gdzie zaparkowa膰 na 2 tygodnie ?
Witam zmotoryzowanych ;)

Jako, 偶e nikt nie poratowa艂 kart膮 RYANAIR celem dokonania p艂atno艣ci za lot RYANAIRem z Wroc艂awia, wyb贸r pad艂 na Wizzair. W zwi膮zku z powy偶szym pojawia si臋 kwestia dojechania na Pyrzowice.

Niby mog臋 "dojecha膰 z dodatkowym kierowc膮" na pyrzowice, kt贸y dowiezie mnie i wr贸ci sobie do WRO, a potem mnie stamt膮d odbierze ... ale zwi臋ksza to znacznie koszty (lec臋 ja, kierowca wiezie mnie do Katowic, i wraca, przez co p艂aci 2 x A4 i 2 x paliwo, to samo przy powrocie, bo l膮duj臋 r贸wnie偶 w KTW) - zatem zadaj臋 n/w pytanie.

Gdzie w Katowicach, czy gdziekolwiek w GOP mo偶na przycupn膮膰 autem na 2 tygodnie, 艁ATWO dojecha膰 na lotnisko, i najlepiej za free ???

Jak wspomnia艂em - mog臋 si臋 zdesantowa膰 na Katowice wspomagaj膮c si臋 "zewn臋trzym kierowc膮". ale jest to ekonomicznie nieuzasadnione. Najpro艣ciej i najtaniej jest bez "zewn臋trznego kierowcy" podjecha膰 gdzie艣 w GOP, zaparkowa膰 auto (nie musi to by膰 parking strze偶ony (AutoCasco). Pytanie do 艣l膮skiej braci - gdzie najtaniej (najlepiej za darmo i bez 艂amania przepis贸w) zostawi膰 auto bez zwy偶kowego ryzyka na jum臋 czy w艂am ... Miejsce musi by膰 jak najbli偶sze komunikacji zbiorowej w stron臋 lotniska. Prosz臋 o porady :D

Data: 2012-07-03 23:40:15
Autor: mariusz-net
KTW Lotnisko w Pyrzowicach - gdzie zaparkowa na 2 tygodnie ?
Osobi禼ie korzysta砮m z tego:
http://www.katowice-airport.com/pl/dla-podroznych/parkingi-parking-2
Nie jest za darmo tylko za 69pln/2tyg ale za to blisko.

Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-07-04 09:43:55
Autor: Big Jack
KTW Lotnisko w Pyrzowicach - gdzie zaparkowa na 2 tygodnie ?
W wiadomo禼i
*U縴tkownik* napisa(-a):

Osobi禼ie korzysta砮m z tego:
http://www.katowice-airport.com/pl/dla-podroznych/parkingi-parking-2
Nie jest za darmo tylko za 69pln/2tyg ale za to blisko.

Blisko, bo przy samym lotnisku. Ale w okolicach Pyrzowic zdaje si istnieje dobrze rozwini阾a sie parking體, gdzie mo縩a zostawi autko nawet w gara縰 je秎i komu na tym zale縴 a jest akurat taka mo縧iwo舵, dowioz na lotnisko z tego parkingu i a p蠹niej z lotniska spowrotem dowioz na parking. Oczywi禼ie nie ma tutaj mowy 縠by by硂 darmo, ale per saldo i tak wyjdzie taniej jak niepotrzebne bujanie si 2x tam i nazad.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-07-04 05:27:28
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2012-07-04 01:57, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
Jako, 偶e nikt nie poratowa艂 kart膮 RYANAIR celem dokonania p艂atno艣ci

P艂atno艣膰 inn膮 kart膮 to koszt 20 z艂 chyba.
Jazda do Pyrzowic chyba jednak wi臋cej wyniesie.

Gdzie w Katowicach, czy gdziekolwiek w GOP mo偶na przycupn膮膰 autem na 2
tygodnie, 艁ATWO dojecha膰 na lotnisko, i najlepiej za free ???

Nie ma sensu parkowa膰 w Katowicach czy GOP celem wylotu z Pyrzowic (lotnisko znajduje si臋 do艣膰 daleko od miasta).

Jest kilka parking贸w, w艂膮czaj膮c lotniskowy.
Ja wielokrotnie korzysta艂em z tego, przy stacji benzynowej BP, droga dojazdowa na lotnisko:
http://www.parkingpyrzowice.pl/

Problemu nie ma 偶adnego, zostawiasz auto na ogrodzonym parkingu, zawo偶膮 na terminal i odbieraj膮 bez dodatkowej op艂aty. Je艣li przylecisz p贸藕niej - nie ma problemu - dop艂ata wg normalnej stawki (5 z艂 za dob臋).

P.

Data: 2012-07-04 06:24:07
Autor: huri_khan
KTW Lotnisko w Pyrzowicach - gdzie zaparkowa膰 na 2 tygodnie ?
Dnia Wed, 04 Jul 2012 05:27:28 +0200, Pan Piskorz napisa(a):

Jest kilka parking體, w潮czaj眂 lotniskowy.
Ja wielokrotnie korzysta砮m z tego, przy stacji benzynowej BP, droga dojazdowa na lotnisko:
http://www.parkingpyrzowice.pl/

Potwierdzam, chyba najlepszym wyj禼iem jest zostawienie na parkingu przy
BP. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-08-16 01:19:18
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2012-07-04 06:24, huri_khan pisze:

Jest kilka parking贸w, w艂膮czaj膮c lotniskowy.
Ja wielokrotnie korzysta艂em z tego, przy stacji benzynowej BP, droga
dojazdowa na lotnisko:
http://www.parkingpyrzowice.pl/
Potwierdzam, chyba najlepszym wyj艣ciem jest zostawienie na parkingu przy
BP.

Wracam do w膮tku i dzi臋kuj臋.

Skorzysta艂em z parkingu przy BP. Najta艅szy nie by艂 z wszystkich ofert, ale "najbli偶ej" i z ekspresow膮 obs艂ug膮 podw贸zkow膮 w cenie. Jako, 偶e lecia艂em z wizzairem (nie zna艂em terminala/bramki/etc - kierowca obeznany na pami臋膰 z tabel膮 odlot贸w podwi贸z艂 gdzie trzeba po podaniu kierunku odlotu, pom贸g艂 wy艂adowa膰/za艂adowa膰 baga偶e ... Jak tylko zaparkowa艂em w momencie gdy tylko sobie za偶yczy艂em (po opchaniu si臋 subwayem na BP) zosta艂em zawieziony na lotnisko, a po przylocie - po telefonie czeka艂em 4 minuty i zosta艂em odwieziony w cenie z powrotem na lotnisko.

B贸g zap艂a膰 wszystkim suflerom.
--
Rafa艂 "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wroc艂aw +48 71 718 70 90

Data: 2012-07-04 06:10:32
Autor: Radarro
KTW Lotnisko w Pyrzowicach - gdzie zaparkowa na 2 tygodnie ?
Rafa \SP\ Gil <usenet@motopower.pl> napisa(a): Alternatywnie jed przez WIES Pyrzowice przed lotniskiem (ale wtedy nie
jedziesz autobana A1). We wsi co dom, to parking, tez podwioza na letadlo,
albo podreptasz 400m do terminalu, bedzie jeszcze taniej niz BP.

A jak bedziesz w czarnej dupie to przyjedz beemka (jak ja masz jeszcze),
podwioze cie z Gliwic do Pyrzowic i zostawisz fure u mnie. Tylko wez jakis
czeski browar na rozliczenie ;p

Radarro
aus Gleiwitz

Data: 2012-07-04 11:04:43
Autor: Smerf
KTW Lotnisko w Pyrzowicach - gdzie zaparkowa na 2 tygodnie ?
Zdecydowanie najlepszym wyborem jest skorzystania z prywatnych parking體 w miejscowo禼i pyrzowice.
Zwo勘/odwo勘 - wi阠 nie musisz tacha swoich baga縴 kilkaset metr體 z parkingu lotniskowego.
Jest te du縪 taniej.

Ja kilkukrotnie korzysta砮m z parkingu http://parking-pyrzowice.com.pl/ - polecam

pzdr
mar

Data: 2012-07-04 13:04:38
Autor: ToMasz
W dniu 04.07.2012 01:57, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:

Gdzie w Katowicach, czy gdziekolwiek w GOP mo偶na przycupn膮膰 autem na 2
tygodnie, 艁ATWO dojecha膰 na lotnisko, i najlepiej za free ???
w dowolnym mie艣cie (np katowice) kt贸re ma po艂膮czenie autobusem do Lotniska oddalonego ze 20 km. tak wi臋c nie polecam

Do Pyrzowic dojedziesz autostrad膮 do samiutkiego ko艅ca, 800 od terminala. Ca艂a miejscowo艣膰 Pyrzowice, ka偶de podw贸rko jest zamienione w zestaw parking贸w. Im dlalej od pasa startowego tym ceny ni偶sze. ile? niewiem, ale jak lecisz samolotem, nie powinien to by膰 du偶y wydatek

ToMasz

Data: 2012-07-10 12:49:24
Autor: Micha艂 Paszek
[...]

A nie my艣la艂e艣 o PKP IC do Katowic i shuttle-busem na lotnisko? Bilet na PKP wyjdzie pewnie ze 60z艂 i 24 na autobus, kt贸ry jedzie spod "dworca" pod same drzwi terminalu w 50 minut. Odjazdy autobus贸w co godzin臋.

Data: 2012-07-10 15:10:04
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2012-07-10 12:49, Micha艂 Paszek pisze:

[...]

Nie my艣la艂em. W sobot臋 mia艂em do czynienia z polsk膮 kolej膮 w postaci IC, i ten kontakt po raz kolejny wybi艂 mi podr贸偶e kolej膮 na minimum kilka miesi臋cy.

KTW Lotnisko w Pyrzowicach - gdzie zaparkowa膰 na 2 tygodnie ?