KTW Lotnisko w Pyrzowicach - gdzie zaparkować na 2 tygodnie ?

Data: 2012-07-04 06:10:32
Autor: Radarro
KTW Lotnisko w Pyrzowicach - gdzie zaparkować na 2 tygodnie ?
Rafał \SP\ Gil <usenet@motopower.pl> napisał(a): Alternatywnie jedź przez WIES Pyrzowice przed lotniskiem (ale wtedy nie
jedziesz autobana A1). We wsi co dom, to parking, tez podwioza na letadlo,
albo podreptasz 400m do terminalu, bedzie jeszcze taniej niz BP.

A jak bedziesz w czarnej dupie to przyjedz beemka (jak ja masz jeszcze),
podwioze cie z Gliwic do Pyrzowic i zostawisz fure u mnie. Tylko wez jakis
czeski browar na rozliczenie ;p

Radarro
aus Gleiwitz

--

KTW Lotnisko w Pyrzowicach - gdzie zaparkować na 2 tygodnie ?