KUB w F1

Data: 2018-11-22 11:18:31
Autor: Rowerex
KUB w F1
Jakby ktoś nie wiedział, to KUB jest zapalonym rowerzystą. Cholernie się cieszę, że wraca do F1 - czekałem na to wiele lat.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-11-23 07:20:24
Autor: Marcin N
KUB w F1
W dniu 2018-11-22 o 20:18, Rowerex pisze:
Jakby ktoś nie wiedział, to KUB jest zapalonym rowerzystą. Cholernie się cieszę,
że wraca do F1 - czekałem na to wiele lat.

Najlepsze jego lata już przepadły. Nie spodziewam się żadnych sukcesów.

--
MN

Data: 2019-03-15 09:54:45
Autor: ń
KUB w F1
Dużo starszy od K. Stocha czy od C. Ronaldo?

-- -- -

Data: 2018-11-23 07:38:20
Autor: Maciek
KUB w F1
W dniu 22.11.2018 o 20:18, Rowerex pisze:
Jakby ktoś nie wiedział, to KUB jest zapalonym rowerzystą.

Chyba pierwszy człowiek, który objechał kolarką tory F1 przed startami GP w sezonie :)

Cholernie się cieszę,
że wraca do F1 - czekałem na to wiele lat.

Również się mega cieszę, że udało mu się dostać angaż na kierowcę.
No i trzymam kciuki za dalsze sukcesy.

Data: 2018-11-23 08:48:06
Autor: Piotr Majka
KUB w F1
W dniu 23.11.2018 o 07:38, Maciek pisze:
W dniu 22.11.2018 o 20:18, Rowerex pisze:
Jakby ktoś nie wiedział, to KUB jest zapalonym rowerzystą.

Chyba pierwszy człowiek, który objechał kolarką tory F1 przed startami GP w sezonie :)

Skądże, Alonso również jeździ :)

Data: 2018-11-23 09:09:16
Autor: Maciek
KUB w F1
Skądże, Alonso również jeździ :)

Wow, faktycznie :) Wiedzą co dobre :)

Data: 2018-11-24 11:59:44
Autor: Budzik
KUB w F1
Użytkownik Rowerex rowerex@op.pl ...

Jakby ktoś nie wiedział, to KUB jest zapalonym rowerzystą. Cholernie
się cieszę, że wraca do F1 - czekałem na to wiele lat.

Z formuła1 jest jeden problem, ida tam niekoniecznie najlepsi kierowcy ale ci co maja kase...
Kubica miał szczescie ze premier chlapnał na niego, wiec orlen wylozył lekka reka sporo kasy.
Czy mi sie to podoba? Mimo wszystko srednio no chyba ze orlen ma plany stac sie swiatowym koncernem i to sa naprawde przemyslane wydatki reklamowe. Ale jakos watpie...

Ale Kubicy zycze wszystkie najlepszego - jego upór i dazenie do celu jest fantastyczny!

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

Data: 2018-11-24 05:19:31
Autor: Rowerex
KUB w F1
W dniu sobota, 24 listopada 2018 12:59:46 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Kubica miał szczescie ze premier chlapnał na niego, wiec orlen wylozył lekka reka sporo kasy.

Zwykle piszesz z sensem, ale tutaj chrzanisz głupoty

Czy mi sie to podoba? Mimo wszystko srednio no chyba ze orlen ma plany stac sie swiatowym koncernem i to sa naprawde przemyslane wydatki reklamowe. Ale jakos watpie...

Można to powiedzieć o każdym sponsorze, nawet tym którego malutkie logo znajduje się w miejscu rzadko pokazywanym przez kamery.

Nie rozumiem, czemu Orlen ma być taki zły - jeśli ktoś uważa, że to "państwowe" pieniądze, czyli "nas obywateli" pochodzące z podatków, to ja mam propozycję - jeśli ktoś nie chce dokładać nic ze swojej kieszeni do jakiegokolwiek sponsoringu, to wystarczy wypisać sobie w notesie wszystkie firmy, marki, producentów i instytucje sponsorujące sportowców czy kogokolwiek innego i po prostu ich produktów nie kupować - to bardzo proste.

Ale Kubicy zycze wszystkie najlepszego - jego upór i dazenie do celu jest fantastyczny!

Rzekłbym nawet że wzorcowy - daje szaremu człowiekowi nadzieję, że o ile istnieją rzeczy dla niego nierealne, to warto się o nie starać, choćby nie miało to żadnego sensu, ot tak, dla własnej przyjemności, że człowiek próbował, a nie że się poddał, położył i kwiczy.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-11-25 08:59:59
Autor: Budzik
KUB w F1
Użytkownik Rowerex rowerex@op.pl ...

Kubica miał szczescie ze premier chlapnał na niego, wiec orlen
wylozył lekka reka sporo kasy.

Zwykle piszesz z sensem, ale tutaj chrzanisz głupoty

:)

[...]

Nie mowimy o jakims małym logo, o jakiejs małej reklamie tylko o 100 milionach... 100 milionach za miejsce dla Kubicy... Naprawde mam mieszane uczucia czy tych pieniedzy nie mozna zainwestowac efektywniej...

[...]
Ale tak sie po prostu nie da...
Od kogo bedziesz kupował paliwo?

[...]

Pełna zgoda. Wzorcowy.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2018-11-25 06:03:10
Autor: Rowerex
KUB w F1
W dniu niedziela, 25 listopada 2018 10:00:01 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Nie mowimy o jakims małym logo, o jakiejs małej reklamie tylko o 100 milionach... 100 milionach za miejsce dla Kubicy... Naprawde mam mieszane uczucia czy tych pieniedzy nie mozna zainwestowac efektywniej...

Straszliwie płytkie spojrzenie - ta kasa jest jak opakowanie, nie widać co jest i co będzie w środku - a wiele dobrego w środku już się stało - nadzieja dla ludzi jest bezcenna.

Alternatywa? Te 100 baniek można było przeznaczyć na wycięcie większości drzew przy drogach publicznych w Polsce - zmniejszy się liczba wypadków, wzrośnie prędkość średnia, wzrośnie zużycie benzyny, budżet zarobi, będzie można wyciąć jeszcze więcej.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-11-25 15:14:13
Autor: n
KUB w F1
Lub na ustawienie np. 10 tysięcy "martwych policjantów", słupków przeciw parkowaniu, radarów, zakazów parkowania, strazy wiejskiej dla łapania rowerzystów na chodnikach.
Na tunel wzdłuż rzeki za mało (ale poczekajmy, aż P0 wróci, to zaczną budowę).

-- -- -

Data: 2018-11-25 16:59:58
Autor: Budzik
KUB w F1
Użytkownik n n@a.e ...

[...]
Znaczy nie masz zadnego pomysłu na SENSOWNE wydanie 100mln? Hmm...

A tak z ciekawości - dlaczego premierowi Morawieckiemu, kiedy jeszcze wydawał pieniadze BZWBK a nie spolki skarbu panstwa, ta inwestycja wydawała się chybiona?

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

Data: 2018-11-26 09:35:50
Autor: cytawa
KUB w F1
Budzik pisze:

A tak z ciekawości - dlaczego premierowi Morawieckiemu, kiedy jeszcze
wydawał pieniadze BZWBK a nie spolki skarbu panstwa, ta inwestycja
wydawała się chybiona?

Dorosly jestes a zadajesz takie pytania :O)

Jan Cytawa

Data: 2018-11-28 17:59:51
Autor: Budzik
KUB w F1
Użytkownik cytawa cytawa@hektor.umcs.lublin.pl ...

[...]

Bo to było pytanie retorycze :)

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2018-11-29 13:03:17
Autor: n
KUB w F1
Poniewaz nie jest to bank polski, więc ma jakiegoś tam Kubicę głeboko w d... .
Poza tym wolałbym pieniądze powierzyć zawodnikowi sumo niż F1 ;-)

-- -- -

Data: 2018-11-30 12:51:38
Autor: radekp@konto.pl
KUB w F1
Thu, 29 Nov 2018 13:03:17 +0100, w <ptokib$6di$1@node2.news.atman.pl>, "n"
<n@a.e> napisał(-a):

> [...]

> dlaczego premierowi Morawieckiemu, kiedy jeszcze wydawał pieniadze BZWBK a nie spolki skarbu panstwa, ta inwestycja wydawała się chybiona?

Akurat nie znasz całej historii o Santanderze i Kubicy.

PS. Pisze się pod cytatem.

Data: 2018-12-01 09:44:43
Autor: n
KUB w F1
No przecież Ty tłomaczyłes z polskiego na nasze.

-- -- -
Akurat nie znasz całej historii o Santanderze i Kubicy.

Data: 2018-11-26 12:51:32
Autor: Rowerex
KUB w F1
W dniu niedziela, 25 listopada 2018 18:00:00 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

A tak z ciekawości - dlaczego premierowi Morawieckiemu, kiedy jeszcze wydawał pieniadze BZWBK a nie spolki skarbu panstwa, ta inwestycja wydawała się chybiona?

Bo "sprawa się rypła" i stwierdził to po zaistnieniu "rypnięcia"? Bank zainwestował w coś niepewnego i jeszcze narzeka? Czy tam pracują ludzie na poziomie starszej osoby z demencją, która za namową oszusta wzięła niespłacalny kredyt i została eksmitowana na bruk? Przecież to byłaby dziecinada. Jak się coś rypnie, to zaczyna się gadanie w stylu "a po co mi to było" - taką naturę ma ludzka psychika, niezależnie czy to szary obywatel, prezes bank, czy nawet papież.

Zainwestowali świadomie wiedząc jakie jest ryzyko, a że nie wyszło, to się zaczęły prywatne żale, że np. "zarząd to idioci", bo podjął taką decyzję, a "ja prezes" nie miałem zamiaru płacić - tyle, że gdyby nie ten wypadek, to Kubica miał już podpisane "papiery" z Ferrari, a wtedy sponsorzy Kubicy byliby wniebowzięci - ale cóż, nie ma inwestycji w 100% pewnych.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-11-28 17:59:51
Autor: Budzik
KUB w F1
[...]

Przeciez ta wypowiedz dotyczyła inwestycji ktorej nie zrobili...
Radosc była własnie z tego ze udało sie nie zainwestowac dzieki wypadkowi...

Czy tam
pracują ludzie na poziomie starszej osoby z demencją, która za
namową oszusta wzięła niespłacalny kredyt i została eksmitowana na
bruk?

W bankach? Oczywiście! :) W rznieciu głupa to mistrzowie swiata!

Widze duza umiejetnosc prekognicji :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2018-11-25 16:59:58
Autor: Budzik
KUB w F1
[...]

Nadzieja? Bo Kubica poszedł do F1? :)))
Czy my jestesmy jakims Bangladeszem?

[...]

Z pewnoscia uratowałoby to wielu ludziom zycie.

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2019-03-16 07:51:18
Autor: ń
KUB w F1
A po co?
Jak odróżnić wartościowego, któremu warto ratować życie "za wszelką cenę", od niewartościowego dla którego byłyby to z punktu widzenia społeczeństwa utopione pieniądze?

-- -- -
Z pewnoscia uratowałoby to wielu ludziom zycie.

Data: 2019-03-15 10:08:31
Autor: ń
KUB w F1
Drzewa przekraczają przepisy ruchu drogowego i wskakują nagle na jezdnię?
Latarnie też polikwidować?
I kierownice żeby łbów nie rozbijać i przednie szyby żeby nie wylatywać?
Do tego wszystkie drogi jednokierunkowe, żeby busy z tirami się nie zderzały!
A może raczej dyskoteki dla wiejskich podlotków i wprowadzić prohibicję?

-- -- -

Data: 2019-03-15 23:59:55
Autor: Budzik
KUB w F1
Użytkownik ń ku@ta.sie ...

[...]

Mozesz podejsc do tematu w druga strone i poustawiac miedzy drzewami dzidy skieruwane ostrzem do drogi i zastosować dokładnie taka sama argumentacje. --
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,
że w ten sposób staje się potworem."  Fryderyk Nietzsche

Data: 2019-03-22 10:51:26
Autor: ń
KUB w F1
Nie rozumiesz, czemu służą drzewa przy drogach?
Do osłony przed deszczem, wiatrem, słońcem, śniegiem.
Jak cztery gnoje wracają z wiejskiej dyskoteki niech zadzwonią po taksówkę.
I zlikwidować mosty, bo samobójców pełno!
Sznury też (za socjalizmu prawie się udało ze sznurkiem od snopowiązałki).
I banany, wg normy unijnej słuszne winny być jedynie banany bez skórek!

-- -- -

Data: 2019-03-24 08:59:59
Autor: Budzik
KUB w F1
[...]

Nie.

Do osłony przed deszczem, wiatrem, słońcem, śniegiem.

Bzdury.
One owszem słuzyły do osłony przed słoncem w czasach kiedy asfalt rozpływał się pod wpływem słonca a klimatyzacje miało jedno auto na tysiac ale dzis juz nie mamy takich problemów i takich wymagań.
Widziałes jakies drzewa przy autostradzie?

Jak cztery gnoje wracają z wiejskiej dyskoteki niech zadzwonią po
taksówkę.

Twoim zdaniem w wypadkach gdzie samochód uderza w drzewo gina tylko gnoje z wiejskiej dyskoteki? IMO mocno ryzykowna teza...

I zlikwidować mosty, bo samobójców pełno!

Mylisz celowe działanie z wypadkiem...

Sznury też (za socjalizmu prawie się udało ze sznurkiem od
snopowiązałki). I banany, wg normy unijnej słuszne winny być jedynie
banany bez skórek!

A z problemami emocjonalnymi to nie ma nawet co dyskutować...

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2018-11-25 12:56:46
Autor: Maciek
KUB w F1
> [...]

milionach... 100 milionach za miejsce dla Kubicy... Naprawde mam mieszane
uczucia czy tych pieniedzy nie mozna zainwestowac efektywniej...

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/pkn-orlen-wyniki-2018-rekordowy-kwartal,147,0,2419603.html

skrócony link :

https://tinyurl.com/ycaukbx8

W gwoli ścisłości ok 100mln na 2 lata na sponsoring Williamsa i możliwość wsadzenie Kubicy za kierownicę ;-)

Mamy Polaka w sporcie, którym interesuje się cały świat.
Robert również jest rozpoznawalny na globie i ma kibiców wszędzie.
Do tego ma niesamowitą historię za sobą, która nie oszukujmy się również zwraca uwagę na jego osobę. Oczywista promocja również dla kraju.

Z Orlenem, gdzieś czytałem, chodzą słuchy, że będzie to dłuższa współpraca Roberta w kwestii popularyzacji i rozwoju motorsportu w kraju.

IMHO będzie się dziać, świetnie zainwestowane pieniądze, które Orlenowi wpadły. A nie jest to suma dla tego koncernu z kosmosu. Możliwe, że wydaliby to inaczej a człowiek by nawet na nich nie zwrócił uwagi.
....a tak? Czy tego się chce czy nie, już jest o nich głośno.

No i poza wszystkim Robert jeździ na rowerze i to jak! :)

Data: 2018-11-25 16:59:58
Autor: Budzik
KUB w F1
Użytkownik Maciek maciek@ ...

> [...]

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/pkn-orlen-wyniki-2
018-rekordowy-kwartal,147,0,2419603.html skrócony link :

No i? To niech obniza cene paliwa :)

W gwoli ścisłości ok 100mln na 2 lata na sponsoring Williamsa i możliwość wsadzenie Kubicy za kierownicę ;-)

Dokładnie.

[...]
Naprawde mam mocno mieszane uczucia co do skutecznosci takiej reklamy.
Ile kojarzysz firm z f1, pomijajac firmy produkujace samochody?

Z Orlenem, gdzieś czytałem, chodzą słuchy, że będzie to dłuższa współpraca Roberta w kwestii popularyzacji i rozwoju motorsportu w
kraju.
Znaczy co? Te 100mln to super bo by Kubice podkupił ktos inny?

[...]
Wpadły? nie wpadły tylko zarobili na nas...
Ze nie jest to suma dla TEGO koncernu z kosmosu to co?
A ze byliby w stanie wydac gorzej to tez taki sobie argument...

No i poza wszystkim Robert jeździ na rowerze i to jak! :)

No tego argumentu to nawet nie bede probował obalic :)))

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2018-11-26 09:28:22
Autor: Maciek
KUB w F1
> No i?

No i zarobili kasę - dla mnie można powiedzieć "ekstra", druga sprawa tak czy owak, stać ich.

> To niech obniza cene paliwa :)

Tak, niech rząd zniesie chociaż akcyzę lub VAT na paliwa ;-)

> Naprawde mam mocno mieszane uczucia co do skutecznosci takiej reklamy.
> Ile kojarzysz firm z f1, pomijajac firmy produkujace samochody?

Z F1? Trochę kojarzę, oczywiście w większości te, które rzucają się od razu w oczy tak jak np. w przypadku Williamsa - Martini czy Rexona.
Produktami pierwszej firmy nie pogardzę a te drugie kupuję a mógłbym co innego ;-)

> Znaczy co? Te 100mln to super bo by Kubice podkupił ktos inny?

Nie mam pojęcia jaką strategię rozwoju ma Orlen więc wole nie wchodzić za głęboko w ich buty.
No ale jeżeli faktycznie mają zamiar rozwijać sporty motorowe z Kubicą na czele, bardzo dobry krok o zasięgu globalnym i pozytywnych skutkach na wielu podłożach.

> Wpadły? nie wpadły tylko zarobili na nas...

Tak, czyli nie ukradli nam ale my pieniążki do nich dobrowolnie zanieśliśmy otrzymując w zamian towar a oni z chęcią je przygarnęli. Dzięki temu są bogaci.

> Ze nie jest to suma dla TEGO koncernu z kosmosu to co?

To to, że to ich kasa i oni decydują co z nią zrobić.

> A ze byliby w stanie wydac gorzej to tez taki sobie argument...

Oczywiście nikt nie jest wróżką ale osobiście do tej pory żadna reklama Orlenu na mnie nie zadziałała, przynajmniej nieświadomie.
Teraz pojadę i zatankuje u nich bak chociaż mają to samo paliwo drożej niż na Auchanie. Zarobią na mnie więcej, zrobię to świadomie.

Jak prześledzisz społeczność kibiców Roberta i F1 w Polsce to zobaczysz, że są osoby, które od teraz będą tankować tylko i wyłącznie na Orlenie. Niektórzy będą specjalnie latać na sklep itd.

> No tego argumentu to nawet nie bede probował obalic :)))

Widziałem zdjęcia z jego Garminem, średnie na poziomie 30km/h na dystansie 100km ! :)

Data: 2018-11-28 17:59:51
Autor: Budzik
KUB w F1
Użytkownik Maciek maciek@nospam.pl ...

> [...]

sprawa tak czy owak, stać ich.

> To niech obniza cene paliwa :)

Tak, niech rząd zniesie chociaż akcyzę lub VAT na paliwa ;-)

W sumie to na jedno wychodzi bo to tylko przekładanie z kieszeni do kieszeni.

> [...]
od razu w oczy tak jak np. w przypadku Williamsa - Martini czy
Rexona. Produktami pierwszej firmy nie pogardzę a te drugie kupuję a

Kupujesz rexone dlatego ze znasz logo z f1? wow...
Ilu konsumentów tak postepuje?

> [...]
No ale jeżeli faktycznie mają zamiar rozwijać sporty motorowe z
Kubicą na czele, bardzo dobry krok o zasięgu globalnym i pozytywnych

Ale przeciez orlen w sportach motorowych nie jest od dzis.

> Wpadły? nie wpadły tylko zarobili na nas...

Tak, czyli nie ukradli nam ale my pieniążki do nich dobrowolnie zanieśliśmy otrzymując w zamian towar a oni z chęcią je przygarnęli.
Dzięki temu są bogaci.

Przypominam ze to nie zadni oni tylko spolka skarbu panstwa...

> [...]

Teraz pojadę i zatankuje u nich bak chociaż mają to samo paliwo
drożej niż na Auchanie. Zarobią na mnie więcej, zrobię to świadomie.

OMG, imo sam sie okłamujesz ze tak wygladaja decyzje konsumenckie...
Moze w jakims promilu..

Jak prześledzisz społeczność kibiców Roberta i F1 w Polsce to
zobaczysz, że są osoby, które od teraz będą tankować tylko i
wyłącznie na Orlenie. Niektórzy będą specjalnie latać na sklep itd.

Pewnie ze 20 sie znajdzie...

> No tego argumentu to nawet nie bede probował obalic :)))

Widziałem zdjęcia z jego Garminem, średnie na poziomie 30km/h na dystansie 100km ! :)

Pozazdroscic.

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2018-11-29 23:21:11
Autor: Maciek
KUB w F1
[...]

Tego to ja nie napisałem. Powiem może tak. Nie czuję potrzeby zmiany produktu a reklama i logo w jakimś stopniu może na to wpływać, być może bardziej podświadomie. No ale nie jestem specem od marketingu.

Ilu konsumentów tak postepuje?

Nie wiem.

[...]

Nie rozumiem co masz na myśli dając tą odpowiedź.

[...]

Mam wrażenie, że myślimy inaczej. Dla mnie spółka -> akcjonariusze = oni.
W ogóle też nie widzę przeciwwskazań w traktowaniu Orlenu jako firmy, która zarobiła i może zainwestować w co jej się podoba.

[...]

IMHO możesz być w błędzie i w sumie nie mam interesu aby forsować inny obraz. Przyjąłbym, że jest to wartość ciężka do policzenia.

Rowerex podał adres chyba głównego bloga gdzie jest najwięcej kibiców Kubicy. Sporo deklarowało, że chłodziło Martini od zeszłego roku w oczekiwaniu na dobre info:) Nie mówiąc już o tym, że czekali lata na powrót.
Ostatnie dni pokazały, że jedna informacja na temat Kubicy może zatkać serwer bloga lub wygenerować przyrost postów liczony w tyś. w krótkim czasie.
Również niepoliczalną liczbą są osoby tylko obserwujące ale przychylne sprawie.

Data: 2018-11-26 11:32:13
Autor: borsuk
KUB w F1
W dniu 2018-11-26 o 09:28, Maciek pisze:

Widziałem zdjęcia z jego Garminem, średnie na poziomie 30km/h na dystansie 100km ! :)

Może jeździł na torze w Monza? :)

Data: 2018-11-27 08:12:03
Autor: Maciek
KUB w F1
W dniu 26.11.2018 o 11:32, borsuk pisze:
W dniu 2018-11-26 o 09:28, Maciek pisze:

Widziałem zdjęcia z jego Garminem, średnie na poziomie 30km/h na dystansie 100km ! :)

O to chodziło ;-)

https://www.wykop.pl/tag/kubica/wszystkie/next/entry-31389577/

Może jeździł na torze w Monza? :)

Pewnie też ;-)
Z ostatnich przecieków, można wywnioskować, że kręci cały czas nieźle:

https://naszosie.pl/2018/11/10/robert-kubica-najszybszy-w-brazylii/
https://tinyurl.com/y78njmwc

Kilka wypowiedzi:
https://tinyurl.com/y8mkfo8q

Data: 2018-11-26 23:00:27
Autor: radekp@konto.pl
KUB w F1
Sat, 24 Nov 2018 05:19:31 -0800 (PST), w
<0afd5f95-b11d-4b1b-b2d5-3c55e360ed3d@googlegroups.com>, Rowerex
<rowerex@op.pl> napisał(-a):

> [...]

Zwykle piszesz z sensem, ale tutaj chrzanisz głupoty

Akurat ma pełno rację. Gdyby nie długi język Pinokia, kasy raczej by nie było.

> [...]

Można to powiedzieć o każdym sponsorze, nawet tym którego malutkie logo znajduje się w miejscu rzadko pokazywanym przez kamery.

Nie każdy sponsor jest państwowy.

[...]

Ale nie o to chodzi. Chodzi o to, że premier chlapnął, że to super iż Kubica
miał wypadek, bo nie chciał płacić z prywatnej kasy.
Ale z państwowej to już co innego -- można płacić nawet na kierowcę bez
przyszłości by tylko zmazać plamę.

Data: 2018-11-24 14:02:34
Autor: n
KUB w F1
Z Kubicą jest taki plus, że niezależnie od wyników będzie miał pozytywny oddźwięk reklamowy.

Data: 2018-11-25 08:59:59
Autor: Budzik
KUB w F1
Użytkownik n n@a.e ...

Z Kubicą jest taki plus, że niezależnie od wyników będzie miał
pozytywny oddźwięk reklamowy.

Wydac 100 milionów i miec negatywny to byłoby dopiero cos :)))

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2018-11-25 15:03:16
Autor: n
KUB w F1
No np. goldcośtam i OLT-express Tuska.

-- -- -
Wydac 100 milionów i miec negatywny to byłoby dopiero cos

Data: 2018-11-25 06:16:49
Autor: rmikke
KUB w F1
On Sunday, 25 November 2018 15:03:21 UTC+1, n  wrote:
No np. goldcośtam i OLT-express Tuska.

-- -- -
> Wydac 100 milionów i miec negatywny to byłoby dopiero cos

Ale oni zgarnęli kasę, a nie wydali.

Data: 2018-11-26 07:03:48
Autor: zbrochaty
KUB w F1
W dniu czwartek, 22 listopada 2018 20:18:32 UTC+1 użytkownik Rowerex napisał:
Jakby ktoś nie wiedział, to KUB jest zapalonym rowerzystą. Cholernie się cieszę, że wraca do F1 - czekałem na to wiele lat.

Pozdr-
-Rowerex

Zupełnie bez sensu. Najpierw wsadzili Rydzykowi w d.... 80 mln.
Teraz  k u p i l i  Kubicy miejsce w ostatniej druzynie z najslabszym samochodem za 100 mln.
Ten facet juz mial swoja szanse i w glupi sposob ja zmarnowal. Jego "fenomen" w moto "sporcie" polega na tym, ze ma obnizony poziom strachu, co pokazaly jego "wystepy" w rajdach, gdzie co wyscig rozbijal samochod.

Sa inne lepsze sposoby wydania 100 baniek.... Pragne zwrocic uwagę, ze budzet calej polskiej lekkiej atletyki to ok. 17 mln zł. Plywacy mają jeszcze mniej. A medali ostatnio trochę było.
Jaka promocja Polski?, czy ktos czytal Financial Times w trakcie afery KNF ?
Albo co pisali o nas po zamieszaniu z Izraelem i USA ?
Nawet jakby wygral sezon, to nie zrekompensuje strat.
Są lepsze sposoby wydania 100 mln, chocby na promocję sportu amatorskiego... Wszystkim wyjdzie na zdrowie.
Jak chce sie scigac to niech znajdzie sobie prywatnego sponsora.
Sądze ze już za kilka miesięcy pokażą sie opinie:
K u b i c a   -   o d d a j   m o j e    s t o   m i l i o no w ...

Data: 2018-11-26 09:03:13
Autor: andrzej.ozieblo
KUB w F1
W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 16:03:51 UTC+1 użytkownik zbro...@gmail.com napisał:

Zupełnie bez sensu. Najpierw wsadzili Rydzykowi w d.... 80 mln.
Teraz  k u p i l i  Kubicy miejsce w ostatniej druzynie z najslabszym samochodem za 100 mln.

Mam podobne zdanie, choć wyraziłbym je mniej otwarcie. :) Oczywiście życzę Kubicy jak najlepiej. Ma talent. Myślę, że miał pecha w wypadku, gdy o mało nie stracił ręki. To się mogło zdarzyć każdemu.

Ale nie mogę zrozumieć tego zainteresowania tematem Kubicy. Od kilku lat czytając newsy tu i tam wciąż napotykam informacje, że Kubica to, Kubica tamto. Że już prawie podpisał kontrakt z... by za chwilę dowiedzieć się, że jednak nie. Dziennikarze, nawet ci niskich lotów, nie piszą niczego co nie znalazłoby zainteresowania. Widać temat Kubicy jest chwytny, choć od lat już niczego nie osiąga w sporcie samochodowym. Dlaczego tak jest, nie mam pojęcia. Mnie ten temat kompletnie nie interesuje. Podobnie jak osiągnięcia Gortata w NBA czy nawet Lewandowskiego w Bayernie. Nie muszę leczyć własnych kompleksów. Ale np. chętnie oglądałem, i do pewnego stopnia przeżywałem, występy siatkarzy na ostatnich mistrzostwach. Naszych piłkarzy też chętnie oglądałbym i przeżywałbym, tylko nie ma czego. :)

Data: 2018-11-26 10:24:44
Autor: Rowerex
KUB w F1
W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 18:03:15 UTC+1 użytkownik andrzej...@gmail.com napisał:
[...]

Czytałeś papkę medialną dla mas - poczytaj np.: https://powrotroberta.blogspot.com/

Fani tego sportu dali by sobie rękę uciąć i przeszczepić Kubicy gdyby tylko istniała możliwość, że mu to w czymś może pomóc.

Dla ludzi nie interesujących się F1 jest to kasa wywalona w błoto, a dla fanów sportów motorowych to błogosławieństwo, a ogłoszenie powrotu Kubicy do ścigania był najszczęśliwszym dniem od lat, na który czekali 8 lat. I ja też czekałem przez te wszystkie lata śledząc to czego dokonywał w WRC2 i WRC kierując niemal jedna ręką i ogrywając na wielu OS'ach największych tego sportu.

Kiedyś oglądałem piłkę nożną, ale teraz nie potrafię, nawet ostatnich MŚ nie oglądałem, próbowałem ale nic z tego nie wyszło. Kompletnie nie trawię siatkówki - nie wiem co w tym ciekawego, dla mnie to dziwny sport dla osób wysokich, a koszykówka to równie dziwny sport dla jeszcze wyższych - więc jeśli ktoś krytykuje wywalanie kasy w F1, to ja tak samo odbieram wywalanie kasy w siatkówkę i koszykówkę. Piłka nożna przynajmniej jest popularnym sportem wśród młodzieży i to niezależnie od tego czy to wieś, czy miejska metropolia.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-11-27 09:34:19
Autor: radekp@konto.pl
KUB w F1
Mon, 26 Nov 2018 10:24:44 -0800 (PST), w
<70f8e746-733f-4255-ab3c-ebc508dfce9e@googlegroups.com>, Rowerex
<rowerex@op.pl> napisał(-a):

Dla ludzi nie interesujących się F1 jest to kasa wywalona w błoto,

No nie -- osoby interesujące się F1 wiedzą, że to kasa wywalona w błoto.

Data: 2018-11-27 11:02:53
Autor: cytawa
KUB w F1
Rowerex pisze:

[...]

I tu nie masz racji. Zarowno siatkowka jak i koszykowka to rowniez sporty masowe dla niskich. Ja ze swoim wzrostem (174) mam mnostwo frajdy z uprawiania siatkowki. Zybys widzial ile zawodnikow (w tym bylych) bierze udzial w Mistrzostwach Polski Oldboy'ow. (za wlasne pieniadze) I to wcale nie sa wysocy. W wieku okolo 60 lat zostali praktycznie tylko niscy. Ponadto ci naprawde wysocy nie sa tacy sprawni jak niscy. Ciagle sa jakies turnieje.

Pilka nozna w wydaniu profesjonalnym drenuje z pieniedzy caly polski sport. POnadto, co mnie szczegolnie boli, jest siedliskiem wszelkiego kibolskiego zla.

Jan Cytawa

Data: 2018-11-27 02:42:41
Autor: Rowerex
KUB w F1
W dniu wtorek, 27 listopada 2018 11:02:54 UTC+1 użytkownik cytawa napisał:
Rowerex pisze:

> [...]

Pilka nozna w wydaniu profesjonalnym drenuje z pieniedzy caly polski sport. POnadto, co mnie szczegolnie boli, jest siedliskiem wszelkiego kibolskiego zla.

Masz rację, bo sam wiem że nie mam racji - po prostu na głupie argumenty odpowiadam czasem jeszcze głupszymi, tudzież absurdalnymi i ten był absurdalny.

Każdy sport ma fanów, amatorów, półzawodowców oraz zawodowców i każdy rodzaj sportu jest wartościowy. A że są sporty nie wymagające wielu nakładów jak bieganie i są sporty wymagające kosmicznych nakładów jak F1, to mamy różnice w budżetach czy kontraktach sponsorskich - można kręcić nosem, ale inaczej nie będzie, na pewno nie w sporcie motorowym.

Niemniej to sport na najwyższym poziomie ciągnie sport amatorski i jedno bez drugiego żyć nie może - natomiast patrzenie tylko na "kasę" wydaną teraz czy przez rok na sport zawodowy w dodatku na naszego rodaka, to (powtórzę raz jeszcze) uproszczenie, spłycanie tematu i ogromna krótkowzroczność.

Sponsorowanie sportu motorowego przez koncern paliwowy to naturalna kolej rzeczy, jak paliwo w baku, czy plama oleju na torze F1 też w Baku...

Kubica to skromny tytan pracy o ogromnym talencie i sercu - gdyby chodziło o kogoś pokroju Hamiltona (talent czystej wody, ale zarazem typowy szpaner i narcyz), albo kogoś pokroju Raikkonena (talent, ale zarazem luzak i imprezowicz), to mógłbym kręcić nosem - ale w przypadku Kubicy wątpliwości nie mam i mam nadzieję, że znajdzie jeszcze innych sponsorów w Polsce.  Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-11-28 17:59:51
Autor: Budzik
KUB w F1
Użytkownik Rowerex rowerex@op.pl ...

a koszykówka to równie dziwny sport dla jeszcze wyższych

Protestuje.
Od kilku lat koszykowka cały czas staje sie sportem dla ludzi wysokich ale nie najwyzszych.
Tym najwyzszym coraz trudniej - gra staje sie za szybka...

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2018-11-29 13:04:23
Autor: n
KUB w F1
A myślałem, że dla czarnych, podobnie jak np. piłka nożna.

-- -- -
Od kilku lat koszykowka cały czas staje sie sportem dla ludzi wysokich

Data: 2018-11-26 10:44:50
Autor: Rowerex
KUB w F1
W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 16:03:51 UTC+1 użytkownik zbro...@gmail.com napisał:

Są lepsze sposoby wydania 100 mln, chocby na promocję sportu amatorskiego...

Opinia, że nie ma to związku ze sportem amatorskim to wyraz totalnej indolencji i niewiedzy. Amatorski sport motorowy (a taki istnieje i pora by się porządnie rozwinął) z niecierpliwością czekał na dobre wieści o Kubicy, bo to dla tego sportu dar z niebios. Sam Kubica udziela się w klubach kartingowych dla dzieciaków, łącznie z finansowaniem takich klubów i ma wśród tej młodzieży status Boga.

Polacy mają żyłkę do ścigania się samochodami - i lepiej by od młodości robili to na torach kartingowych czy amatorskich torach wyścigowych, niż na ulicach miast czy wsi.

Kwestią czasu jest powstanie w Polsce większej ilości amatorskich torów wyścigowych czy kartingowych dla młodzieży, nawet przebąkuje się o torze F1 - a powrót Kubicy to ku temu znakomity "impuls wzmacniający", i idę o zakład, że część z takich torów będzie nosiła imię Roberta Kubicy, tak samo jak istnieją skocznie narciarskie imienia Adama Małysza.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-11-27 04:05:49
Autor: Olivander
KUB w F1
Sport, szmort.

Mnie gorszy i odstręcza korumpująca potęga przemysłu motoryzacyjnego i paliwowego. Wiele psów wiesza się na Big Farmie i wiele słusznie, ale to mały pikuś przy w/w. Nikt nie pozwoli na reklamę TV narkotyków, onkostatyków, innych mocnych leków, a nikt nie gorszy się reklama "dynamicznego" "sportowego" pojazdu służącego niby tylko do wożenia zadka do pracy i sklepu, bo inaczej jest "plebejsko". Nikt nie gorszy się wtłaczania ludzi w uzależnienie od transportu indywidualnego, kosztem wszelkich alternatyw. Odpowiedzią cywilizacji na smród i smog ma być korek pojazdów od Tesli? C'mon!.. Niestety, choć KUB Wielkim Sportowcem jest, jest też elementem tej układanki. I rozbił wszystko i wszędzie, absolutnie nieodpowiedzialnie zaryzykował i o mało przegrał by życie, moim zdaniem niekoniecznie zasłużył na kolejną szansę. A znalazł naśladowców, właśnie wśród amatorów, których też czasem trzeba zdrapywać, a na ich leczenie jest mniej środków, niż na jego. Wybaczcie, ale dla mnie to nie jest postać jednoznaczna. W mojej bajce - zakazał bym nie tylko walk kogutów. Analogicznie, nie dla zdrowia drobiu, lecz dla zdrowia dusz kibiców.

Data: 2018-11-27 09:35:41
Autor: radekp@konto.pl
KUB w F1
Mon, 26 Nov 2018 10:44:50 -0800 (PST), w
<f12bea93-59da-43e6-8e2e-6fa07f267580@googlegroups.com>, Rowerex
<rowerex@op.pl> napisał(-a):

Polacy mają żyłkę do ścigania się samochodami

Nie widać tego po wynikach w F3, GP2, F1, WRC itd.

Data: 2018-11-27 01:36:34
Autor: Rowerex
KUB w F1
W dniu wtorek, 27 listopada 2018 09:38:54 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
> Polacy mają żyłkę do ścigania się samochodami

Nie widać tego po wynikach w F3, GP2, F1, WRC itd.

Mylisz się - wystarczy spojrzeć na wyniki GP-Polski w F3, GP2 i F1 na torach Łorsow-Circuit w Warszawie, R_Marija-F-One w Toruniu, czy Wawel-Dragon-Arena w Krakowie, a o wyścigach na torach ulicznych wspominać chyba nie muszę. Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-11-27 22:51:08
Autor: radekp@konto.pl
KUB w F1
Tue, 27 Nov 2018 01:36:34 -0800 (PST), w
<fffbe05e-e882-42b1-b77b-2565a6a12dfd@googlegroups.com>, Rowerex
<rowerex@op.pl> napisał(-a):

Mylisz się - wystarczy spojrzeć na wyniki GP-Polski w F3, GP2 i F1 na torach Łorsow-Circuit w Warszawie, R_Marija-F-One w Toruniu, czy Wawel-Dragon-Arena w Krakowie, a o wyścigach na torach ulicznych wspominać chyba nie muszę.

Ale to lokalne wyścigi :)
Patrz na wyniki na arenie międzynarodowej -- a raczej ich kompletny brak.
Tylko Kubica błyszczał od małego, ale to było wieki temu.

Data: 2018-11-27 22:46:28
Autor: Rowerex
KUB w F1
W dniu wtorek, 27 listopada 2018 22:51:24 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
Tue, 27 Nov 2018 01:36:34 -0800 (PST), w
Rowerex

Lokalne nieistniejące wyścigi na nieistniejących torach

Patrz na wyniki na arenie międzynarodowej -- a raczej ich kompletny brak.
Tylko Kubica błyszczał od małego, ale to było wieki temu.

Wielu by chciało zabłyszczeć, ale nie mogą nawet spróbować, bo amatorski sport
motorowy jest w powijakach lub niemal nie istnieje, a dla wielu zwyczajnie niedostępny, bo mało torów, brak klubów, brak możliwości technicznych. Nawet talent i determinacja nic nie zdziałają, jeśli zbiegi okoliczności źle się ułożą
a w dodatku nie ma wsparcia finansowego - bogaci rodzice wyłożą własną kasę, biedniejsi na żadne wsparcie liczyć nie mogą, jedyne co im pozostaje to wydeptywanie ścieżek do sponsorów i liczenie szczęśliwe zbiegi okoliczności.

To grupa rowerowa, ale jako rowerzysta wolałbym by kierowcy mogli poszaleć na torach wyścigowych, a nie na ulicach. Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-11-28 09:37:23
Autor: borsuk
KUB w F1
W dniu 2018-11-28 o 07:46, Rowerex pisze:
biedniejsi na żadne wsparcie liczyć nie mogą, jedyne co im pozostaje to
wydeptywanie ścieżek do sponsorów i liczenie szczęśliwe zbiegi okoliczności.

wzruszyłem się do łez :)
Niech się ścigają w grach komputerowych, a potem wyjdą pojeździć na rowerze. Trochę taniej, zdrowiej i mądrzej.

Data: 2018-11-28 11:28:34
Autor: radekp@konto.pl
KUB w F1
Tue, 27 Nov 2018 22:46:28 -0800 (PST), w
<1253852f-37c8-472e-867a-2f44bf7417e3@googlegroups.com>, Rowerex
<rowerex@op.pl> napisał(-a):

W dniu wtorek, 27 listopada 2018 22:51:24 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
> Tue, 27 Nov 2018 01:36:34 -0800 (PST), w
> Rowerex

Lokalne nieistniejące wyścigi na nieistniejących torach

Nie -- to zwykłe lokalne wyścigi o małym znaczeniu. Brak czołówki.

> [...]

motorowy jest w powijakach lub niemal nie istnieje, a dla wielu zwyczajnie niedostępny, bo mało torów, brak klubów, brak możliwości technicznych. Nawet

To też czynnik, ale prawda jest taka, że przyszłych mistrzów nie mamy w ogóle.

Data: 2018-11-28 17:59:51
Autor: Budzik
KUB w F1
[...]

No to teraz pytanie które mi sie nasuneło.
Kubica zaczał jezdzic w wieku 6 lat.

Wezmy takiego 6-latka.
Mozna go bez wiekszego problemu i praktycznie bez znaczacych nakładów finansowych zapisac np na koszykówke, piłke nozna, judo i pewnie wiele innych sportów.
A czy mozna na karting? Pewnie ale koszty sa horrendalne!
Wyobrazmy sobie takie 50milionów zainwestowane w sport kartingowy dla njamłodszych, wyłapywanie talentów etc.
Naprawde dałoby gorszy efekt? Na lata!!!

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2018-11-28 12:23:01
Autor: Rowerex
KUB w F1
W dniu środa, 28 listopada 2018 18:59:53 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
A czy mozna na karting? Pewnie ale koszty sa horrendalne!
Wyobrazmy sobie takie 50milionów zainwestowane w sport kartingowy dla njamłodszych, wyłapywanie talentów etc.
Naprawde dałoby gorszy efekt? Na lata!!!

Nikt nie da 50 milionów na niepopularny sport amatorski - a w jaki sposób sport staje się popularny w danym kraju? Na pewno nie na siłę, bo ktoś sobie wymyśli, że sportem narodowym ma być np. snooker, brydż.

Ja bym postawił na wrestling - gdybym został ministrem sportu dałbym 50 milionów na kluby amatorskie wrestlingu. Na pierwszych zajęciach w klubach byłby pokaz filmu "Zapaśnik" - wg tego co piszesz, sukces byłby murowany, Polacy podbiliby USA.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2019-04-28 03:36:36
Autor: zbrochaty
KUB w F1
[...]

Ci wspaniali młodzieńcy w swych szalejących gruchotach....

"Polak nie zmieścił się w lewym zakręcie i rozbił bolid. Kierowcy nic się nie stało, ale nie wiadomo, czy wystartuje w niedzielnym wyścigu, bo przód i prawy bok jego williamsa został zniszczony."

Chyba lepiej i taniej jak będzie wzbudzał zachwyty swoja jazda na rowerze.

Data: 2018-11-29 15:55:34
Autor: Zenek
KUB w F1
[...]

Ale o so chodzi ? hyp
Ta Kubica będzie teraz jeździła na rowerze ? Bo tak się temat rozwinął...chyba że sprawa z tym związana że jeździ w kasku :)

Data: 2019-03-23 11:23:32
Autor: zbrochaty
KUB w F1
[...]

Fajny artykuł na wirtualnej, trezwo opisuje istniejaca sytuacje...

P o c z a t e k   c y t a t u :
"Sensacyjne ustalenia. Williams kupuje śmieciarkę"
Przepraszam za żart nie najwyższych lotów. Mam jednak dość wmawiania mi, że należę do hejtujących Kubicę, nienawidzących Kubicy, zazdroszczących Kubicy. Do jednego się za to przyznam. Należę do "partii" ludzi trzeźwo myślących - Kubica w Williamsie, tym śmieciu na czterech kółkach, nie ma najmniejszych szans w F1.
Może wrócić, niedługo wróci, pewnie wróci, wróci, a wreszcie - wrócił! - tasiemiec z Robertem Kubicą w roli głównej przebił długością wszystkie brazylijskie telenowele razem wzięte.
Zaraz po powrocie Kubicy - chwała mu i podziw za heroiczne wysiłki, które umożliwiły mu powrót do F1 - zaczął się następny serial: Kubica poprawia ustawienia; Kubica wie, jak pomóc zespołowi; inżynierowie zachwyceni Kubicą; Kubica wie to, tamo i owamto.
Czego by Kubica nie wiedział, i jakiej "fantastycznej pracy na treningach nie wykonał", na koniec zawsze pojawić się musi konkret - wynik z zawodów. I będzie on smutny dla fanów Kubicy.
Nie ma nic złego w tym, że kibiców fascynuje postać polskiego kierowcy. Dziwiłbym się, gdyby nie fascynowała. Dla mnie nie do zaakceptowania jest forma, w jakiej o tych słusznie niewierzących w sportowy wynik Kubicy, piszą komentatorzy sportowi i wypowiadają się tzw. fachowcy. Wystarczy, że na jakimkolwiek forum pojawi się zdroworozsądkowy wpis, a ten, kto go zamieści, dostaje po głowie od fanatycznych kibiców.
W pierwszej chwili uśmiałem się jak norka, gdy przeczytałem, że w Grand Prix Australii Williams co prawda przegrał, ale Kubica wygrał (trzy okrążenia straty do zwycięzcy i ostatnie miejsce).
Chwilę podumałem. To powinno brzmieć inaczej: Williams i Kubica wygrali w Australii.
Dlaczego? Williams okazał się mistrzem świata w wyciąganiu kasy od sponsorów (w tym od Orlenu), a Kubica wygrał, bo nie każdy po tak traumatycznych przeżyciach i katastrofalnym w skutkach wypadku powróciłby do tak wymajającego sportu.
Co prawda Williams nie ma kasy nawet na części, a te, które ma, rozsiewa po torach, ale na pewno wystarczy mu pieniędzy na zainwestowanie w śmieciarkę. Będzie ona jechała za ostatnim w stawce, czyli Kubicą i zbierała to, co zgubi jego truposz, nazywany dumnie "bolidem".
I tą sensacyjną informacją o zakupie śmieciarki zakończę. Czuj duch, śmieciarka w ruch.
PS. Prośba do dziennikarzy sportowych. Pisząc o Williamsie, nie nadużywajcie słowa "sensacja". Nie zachłystujcie się również każdym zdaniem Kubicy, szczególnie gdy z kamienna twarzą opowiada o swoim gruchocie. To dopiero robi mu krzywdę, a nie kilka słów prawdy.
K o n i e c   c y  t a t u

Data: 2019-05-29 05:18:40
Autor: grzegorz zbrozek
KUB w F1
[...]

Troche zakulisowych spraw wylazi teraz o przyczynach kupienia Kubicy miejsca w Williamsie za 100 mln. P o c z a t e k   c y t a t u

Ustawka to materiał, który politycy proponują zaprzyjaźnionym mediom - zdjęcie w prywatnej sytuacji, ekskluzywny wywiad -- wszystko, co pozwala ocieplić wizerunek. Za rządów PiS ustawka zmieniła sens: dziś ma detonować tematy, które szkodzą władzy -- bronić polityków przed dziennikarzami. Obnażać knowania perfidnych wrogów.

Ratować premiera Kubicą

Październik 2018 r. Dziennikarze Onetu ujawniają zapis rozmowy premiera Mateusza Morawieckiego z restauracji ,,Sowa i Przyjaciele". Na nagraniu z 2013 r. ówczesny prezes banku BZ WBK stwierdza, że gdyby Kubica nie ucierpiał w wypadku w 2011 r., podpisałby kontrakt z Ferrari - a to byłoby nieopłacalne dla jego banku.

,,Na szczęście złamał rękę raz, drugi...." -- mówi Morawiecki o Kubicy. Dlaczego sponsorowanie kierowcy byłoby nieopłacalne? ,,Nie chcę, k...a, pięć dych co roku płacić. Sp...laj" - mówi premier na taśmach.

Tekst Onetu ukazuje się 15 października. Stawia premiera w złym świetle.

-- Wiedzieliśmy kilka dni przed publikacją, że powstaje. Fragment o Kubicy był marginalny, ale szkodliwy wizerunkowo, zwłaszcza miesiąc przed wyborami -- mówi jeden z warszawskich PR-- owców, który zna kulisy ratowania wizerunku premiera. -- Agencja PR, która współpracuje z rządem, była wtedy w kontakcie z włoską agencją Kubicy. Akcję dograli bardzo szybko. Nie wiem, kiedy zapadła decyzja, że Orlen zostanie sponsorem Kubicy, ale Roberta ściągali do Warszawy jak do pożaru. Nie zdążył się przebrać w marynarkę, wystąpił w jakiejś wyciągniętej kurteczce.

Akcja się udaje. 16 października Kubica wrzuca na Instagram swoje zdjęcie z niespodziewanego spotkania z Morawieckim: ,,Wizyta u Premiera. Polska zawsze wspiera swoich. I nam jeszcze doszedł jeden temacik do dzisiejszej agendy. No hard feelings i jedziemy dalej!" - pisze kierowca. Adam Bielan w TVN24 zapewnia, że spotkanie było planowane od miesięcy.

16 października newsa wypuszcza Super Express: Robert Kubica pojawił się w siedzibie Orlenu, spędził tam ponad godzinę. ,,Może to oznaczać, że firma pomoże wrócić kierowcy do Formuły 1" -- donosi gazeta. I ma rację: Orlen zostaje sponsorem Kubicy. Nieoficjalnie mówi się, że wyda na kierowcę około 40 mln zł.

PR-- owiec: -- Przykrywka się udała. Co prawda powstało przelotne wrażenie, że jako prezes banku Morawiecki nie chciał płacić Kubicy, a jako premier pełnymi garściami czerpie z państwowego, ale kto dziś o tym pamięta?

Przepalanka

-- Akcja jest prosta. Gdy zachodzi obawa, że w mediach urodzi się coś dużego o PiS, przepalamy temat - mówi ,,Newsweekowi" osoba zajmująca się obsługą medialną dużej instytucji publicznej.

-- Jak to wygląda? Kiedy do ministerstwa lub spółki skargi trafiają niewygodne pytania, siada się przy biurku i ustala strategię. Gdy rzecz może okazać się duża, a pytania dziennikarzy trafione, idzie się do zaprzyjaźnionych mediów, żeby rozbroić temat. W mojej firmie idzie się zazwyczaj do mediów braci Karnowskich - słyszymy.

-- Czy współpraca instytucji jest jakoś odnotowywana, fakturowana, pojawia się w dokumentach? -- Po co? Dzwonimy grzecznie i sugerujemy zrobienie z nami wywiadu. W przyjacielskiej atmosferze. Dziś nam ktoś pójdzie na rękę, jutro my zorganizujemy z jego wydawnictwem event za kilkadziesiąt tysięcy złotych.

Problem w tym - słyszymy - że tzw. ,,przepalanka" jest dziś regularnie nadużywana, choć powinna być opcją atomową. Przykład? Gdy chodzi o kontrowersje wokół finansów czy zarobków dobra praktyka PR każe wyjść z otwartą przyłbicą, do wszystkiego się przyznać, nie kluczyć. Można na tym tylko zyskać. Ale dziś każdy boi się podpaść. -- W efekcie wszyscy przepalają.. To doprowadziło do sytuacji, że przepalanka w zaprzyjaźnionych mediach jest jak przyznanie się do winy albo przynajmniej potwierdzenie, że coś jest na rzeczy - tłumaczy PR-owiec.

K o n i e c   c y t a t u

Data: 2019-05-29 06:45:43
Autor: Rowerex
KUB w F1
W dniu środa, 29 maja 2019 14:18:43 UTC+2 użytkownik grzegorz zbrozek napisał:

Ustawka to materiał (...)- tłumaczy PR-owiec.

Zwyczajnie opowiada o swojej pracy - zapytasz o coś kolarza, to rozmowa zejdzie na rowery i wyścigi - zapytasz lekarza, to zejdzie na tematy zdrowotne - to tzw. zboczenie zawodowe. A że pytanie miało cel, cóż..., cel to ustawka :)

mówi jeden z warszawskich PR-- owców

O - to jest super - można przy przemawianiu na wiecu wyborczym zacząć zdanie od słów "jak powiedział prezydent Lech Wałęsa...", ale to od razu zrazi do przemawiającego kandydata jakąś część wyborców, bo ci wbrew jego zapewnieniom uznają, że bynajmniej nie jest "apolityczny", więc aby tego uniknąć należy posłużyć się wypowiedzią kompletnie anonimowej osoby i zacząć tak: "jak powiedział mi niedawno mieszkaniec województwa pomorskiego, Pan Andrzej...", no i wyborcy jedzą takiemu z ręki... - czyli ustawka :)

K o n i e c   c y t a t u

A widzisz - celowo i rozmyślnie pominąłeś źródło cytatu, aby uczynić cytat bardziej wiarygodnym i obiektywnym, a przede wszystkim nie sugerować, że źródło artykułu może sympatyzować z czymś tam, ale nie sympatyzować z czymś tam innym... - znów ustawka :)

No i to dobitne i wyraźne podkreślenie tego, że to cytaty - no cóż, nic tak nie robi wrażenia na czytelnikach i słuchających jak "cytaty", bo cytat, to musi być coś prawdziwego, wielkiego, niepowtarzalnego i wybitnego - czyli znów ustawka :)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2019-05-29 19:40:55
Autor: radekp@konto.pl
KUB w F1
Wed, 29 May 2019 05:18:40 -0700 (PDT), w
<c32fec7b-406f-4db9-b643-14ab4a0c6b5e@googlegroups.com>, grzegorz zbrozek
<zbrochaty@gmail.com> napisał(-a):

[...]

No to było dosyć oczywiste, że to przykrywka dla ujawnionych taśm.
Ale zwróci na to uwagę z 1%, więc czemu nie stosować? Przecież z własnych nie
płaci :)

Data: 2019-05-29 11:28:46
Autor: Rowerex
KUB w F1
W dniu środa, 29 maja 2019 19:41:11 UTC+2 użytkownik rad...@konto..pl napisał:

No to było dosyć oczywiste, że to przykrywka dla ujawnionych taśm.
Ale zwróci na to uwagę z 1%, więc czemu nie stosować? Przecież z własnych nie
płaci :)

Akcję z taśmami nagrali partnerzy Kubicy, a jednym z nich był jego ówczesny menedżer Nico Rosberg - wyciągnęli nagrania Morawieckiego aby zmusić zarówno Morawieckiego jak i Orlen do szybszego podpisania umowy sponsorskiej, na czym zależało też Williamsowi - Claire Williams też siedzi w tym po uszy.

PiS wyrolowało opozycję aranżując ustawkę na ocieplenie wizerunku premiera, a opozycja twierdzi, że ma haka na PiS, i że to PiS zostało wyrolowane.... Ale tak naprawdę to zarówno PiS jak i opozycja zostali wrobieni przez Williamsa i otoczenie Kubicy, które podsunęło opozycji taśmy wyłącznie dla wyciągnięcia kasy z Orlenu - zatem wszystkie te niby-ujawnienia i pseudo-ustawki w Polsce służą przykryciu tego, że wszyscy zostali nabici w butelkę - każdy rżnie głupa i udaje kozaka, aby ukryć to, że łyknął przynętę jak młody pelikan.

A wszystko zaczęło się od tego, że ok. 13,799 ? 0,021 mld lat temu miał miejsce tzw. Wielki Wybuch - tzn. z nieskończenie gęstej i gorącej osobliwości początkowej w wyniku ustawki wyłonił się Wszechświat (przestrzeń, czas, materia, energia i oddziaływania).

Dowody na powyższe są oczywiste, fakty mówią same za siebie - wystarczy zestawić kilka dat, wydarzeń i następstw - proste i logiczne - są na to taśmy, nagrania i wszelkie dowody, do udowodnienia przed każdym sądem, łącznie z Sądem Ostatecznym.

Pojawiliście się na świecie, bo pierwsze przejawy życia na tej planecie musiały stosować "ustawki" w celu zdobycia pożywienia, obrony, ataku, rozmnażania itp, począwszy od najprymitywniejszych form żywych, pierwszych nici DNA, wirusów, jednokomórkowców, po wszystko co dalej powstało w wyniku ewolucji - bez "ustawek", czyli rżnięcia głupa, udawania i prokurowaniu sztucznych faktów w celu przetrwania i przedłużenia gatunku, nie powstałoby znane nam życie i żaden organizm żywy by nie przetrwał - przetrwały te najbardziej twórcze pod względem tworzenia "ustawek".

Homo Sapiens, który uważa, że "ustawki" są złe, z jednej strony wykazuje się inteligencją dostrzegając ich istnienie, a z drugiej zaprzecza własnej inteligencji i własnemu istnieniu uważając, że nie powinny istnieć i są złem - tak myślącym przedstawicielom Homo Sapiens należy zaproponować natychmiastową eutanazję, wszak ich życie nie ma sensu, bo życie to sztuka tworzenia ciągłych "ustawek".

No co - ktoś chce dalej polemizować? :D

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2019-05-29 20:50:09
Autor: Budzik
KUB w F1
[...]

Jakby na to nie patrzec - wszyscy wygrali. No moze poza podatnikami...

Ja w kazdym razie F1 paradoksalnie przestałem ogladac... nudne sie to po prostu zrobiło.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

KUB w F1