KUB w F1

Data: 2018-11-24 11:59:44
Autor: Budzik
KUB w F1
Użytkownik Rowerex rowerex@op.pl ...

Jakby ktoś nie wiedział, to KUB jest zapalonym rowerzystą. Cholernie
się cieszę, że wraca do F1 - czekałem na to wiele lat.

Z formuła1 jest jeden problem, ida tam niekoniecznie najlepsi kierowcy ale ci co maja kase...
Kubica miał szczescie ze premier chlapnał na niego, wiec orlen wylozył lekka reka sporo kasy.
Czy mi sie to podoba? Mimo wszystko srednio no chyba ze orlen ma plany stac sie swiatowym koncernem i to sa naprawde przemyslane wydatki reklamowe. Ale jakos watpie...

Ale Kubicy zycze wszystkie najlepszego - jego upór i dazenie do celu jest fantastyczny!

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

Data: 2018-11-24 05:19:31
Autor: Rowerex
KUB w F1
W dniu sobota, 24 listopada 2018 12:59:46 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Kubica miał szczescie ze premier chlapnał na niego, wiec orlen wylozył lekka reka sporo kasy.

Zwykle piszesz z sensem, ale tutaj chrzanisz głupoty

Czy mi sie to podoba? Mimo wszystko srednio no chyba ze orlen ma plany stac sie swiatowym koncernem i to sa naprawde przemyslane wydatki reklamowe. Ale jakos watpie...

Można to powiedzieć o każdym sponsorze, nawet tym którego malutkie logo znajduje się w miejscu rzadko pokazywanym przez kamery.

Nie rozumiem, czemu Orlen ma być taki zły - jeśli ktoś uważa, że to "państwowe" pieniądze, czyli "nas obywateli" pochodzące z podatków, to ja mam propozycję - jeśli ktoś nie chce dokładać nic ze swojej kieszeni do jakiegokolwiek sponsoringu, to wystarczy wypisać sobie w notesie wszystkie firmy, marki, producentów i instytucje sponsorujące sportowców czy kogokolwiek innego i po prostu ich produktów nie kupować - to bardzo proste.

Ale Kubicy zycze wszystkie najlepszego - jego upór i dazenie do celu jest fantastyczny!

Rzekłbym nawet że wzorcowy - daje szaremu człowiekowi nadzieję, że o ile istnieją rzeczy dla niego nierealne, to warto się o nie starać, choćby nie miało to żadnego sensu, ot tak, dla własnej przyjemności, że człowiek próbował, a nie że się poddał, położył i kwiczy.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-11-25 08:59:59
Autor: Budzik
KUB w F1
Użytkownik Rowerex rowerex@op.pl ...

Kubica miał szczescie ze premier chlapnał na niego, wiec orlen
wylozył lekka reka sporo kasy.

Zwykle piszesz z sensem, ale tutaj chrzanisz głupoty

:)

[...]

Nie mowimy o jakims małym logo, o jakiejs małej reklamie tylko o 100 milionach... 100 milionach za miejsce dla Kubicy... Naprawde mam mieszane uczucia czy tych pieniedzy nie mozna zainwestowac efektywniej...

[...]
Ale tak sie po prostu nie da...
Od kogo bedziesz kupował paliwo?

[...]

Pełna zgoda. Wzorcowy.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2018-11-25 06:03:10
Autor: Rowerex
KUB w F1
W dniu niedziela, 25 listopada 2018 10:00:01 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Nie mowimy o jakims małym logo, o jakiejs małej reklamie tylko o 100 milionach... 100 milionach za miejsce dla Kubicy... Naprawde mam mieszane uczucia czy tych pieniedzy nie mozna zainwestowac efektywniej...

Straszliwie płytkie spojrzenie - ta kasa jest jak opakowanie, nie widać co jest i co będzie w środku - a wiele dobrego w środku już się stało - nadzieja dla ludzi jest bezcenna.

Alternatywa? Te 100 baniek można było przeznaczyć na wycięcie większości drzew przy drogach publicznych w Polsce - zmniejszy się liczba wypadków, wzrośnie prędkość średnia, wzrośnie zużycie benzyny, budżet zarobi, będzie można wyciąć jeszcze więcej.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-11-25 15:14:13
Autor: n
KUB w F1
Lub na ustawienie np. 10 tysięcy "martwych policjantów", słupków przeciw parkowaniu, radarów, zakazów parkowania, strazy wiejskiej dla łapania rowerzystów na chodnikach.
Na tunel wzdłuż rzeki za mało (ale poczekajmy, aż P0 wróci, to zaczną budowę).

-- -- -

Data: 2018-11-25 16:59:58
Autor: Budzik
KUB w F1
Użytkownik n n@a.e ...

[...]
Znaczy nie masz zadnego pomysłu na SENSOWNE wydanie 100mln? Hmm...

A tak z ciekawości - dlaczego premierowi Morawieckiemu, kiedy jeszcze wydawał pieniadze BZWBK a nie spolki skarbu panstwa, ta inwestycja wydawała się chybiona?

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

Data: 2018-11-26 09:35:50
Autor: cytawa
KUB w F1
Budzik pisze:

A tak z ciekawości - dlaczego premierowi Morawieckiemu, kiedy jeszcze
wydawał pieniadze BZWBK a nie spolki skarbu panstwa, ta inwestycja
wydawała się chybiona?

Dorosly jestes a zadajesz takie pytania :O)

Jan Cytawa

Data: 2018-11-28 17:59:51
Autor: Budzik
KUB w F1
Użytkownik cytawa cytawa@hektor.umcs.lublin.pl ...

[...]

Bo to było pytanie retorycze :)

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2018-11-29 13:03:17
Autor: n
KUB w F1
Poniewaz nie jest to bank polski, więc ma jakiegoś tam Kubicę głeboko w d... .
Poza tym wolałbym pieniądze powierzyć zawodnikowi sumo niż F1 ;-)

-- -- -

Data: 2018-11-30 12:51:38
Autor: radekp@konto.pl
KUB w F1
Thu, 29 Nov 2018 13:03:17 +0100, w <ptokib$6di$1@node2.news.atman.pl>, "n"
<n@a.e> napisał(-a):

> [...]

> dlaczego premierowi Morawieckiemu, kiedy jeszcze wydawał pieniadze BZWBK a nie spolki skarbu panstwa, ta inwestycja wydawała się chybiona?

Akurat nie znasz całej historii o Santanderze i Kubicy.

PS. Pisze się pod cytatem.

Data: 2018-12-01 09:44:43
Autor: n
KUB w F1
No przecież Ty tłomaczyłes z polskiego na nasze.

-- -- -
Akurat nie znasz całej historii o Santanderze i Kubicy.

Data: 2018-11-26 12:51:32
Autor: Rowerex
KUB w F1
W dniu niedziela, 25 listopada 2018 18:00:00 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

A tak z ciekawości - dlaczego premierowi Morawieckiemu, kiedy jeszcze wydawał pieniadze BZWBK a nie spolki skarbu panstwa, ta inwestycja wydawała się chybiona?

Bo "sprawa się rypła" i stwierdził to po zaistnieniu "rypnięcia"? Bank zainwestował w coś niepewnego i jeszcze narzeka? Czy tam pracują ludzie na poziomie starszej osoby z demencją, która za namową oszusta wzięła niespłacalny kredyt i została eksmitowana na bruk? Przecież to byłaby dziecinada. Jak się coś rypnie, to zaczyna się gadanie w stylu "a po co mi to było" - taką naturę ma ludzka psychika, niezależnie czy to szary obywatel, prezes bank, czy nawet papież.

Zainwestowali świadomie wiedząc jakie jest ryzyko, a że nie wyszło, to się zaczęły prywatne żale, że np. "zarząd to idioci", bo podjął taką decyzję, a "ja prezes" nie miałem zamiaru płacić - tyle, że gdyby nie ten wypadek, to Kubica miał już podpisane "papiery" z Ferrari, a wtedy sponsorzy Kubicy byliby wniebowzięci - ale cóż, nie ma inwestycji w 100% pewnych.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-11-28 17:59:51
Autor: Budzik
KUB w F1
[...]

Przeciez ta wypowiedz dotyczyła inwestycji ktorej nie zrobili...
Radosc była własnie z tego ze udało sie nie zainwestowac dzieki wypadkowi...

Czy tam
pracują ludzie na poziomie starszej osoby z demencją, która za
namową oszusta wzięła niespłacalny kredyt i została eksmitowana na
bruk?

W bankach? Oczywiście! :) W rznieciu głupa to mistrzowie swiata!

Widze duza umiejetnosc prekognicji :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2018-11-25 16:59:58
Autor: Budzik
KUB w F1
[...]

Nadzieja? Bo Kubica poszedł do F1? :)))
Czy my jestesmy jakims Bangladeszem?

[...]

Z pewnoscia uratowałoby to wielu ludziom zycie.

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2019-03-16 07:51:18
Autor: ń
KUB w F1
A po co?
Jak odróżnić wartościowego, któremu warto ratować życie "za wszelką cenę", od niewartościowego dla którego byłyby to z punktu widzenia społeczeństwa utopione pieniądze?

-- -- -
Z pewnoscia uratowałoby to wielu ludziom zycie.

Data: 2019-03-15 10:08:31
Autor: ń
KUB w F1
Drzewa przekraczają przepisy ruchu drogowego i wskakują nagle na jezdnię?
Latarnie też polikwidować?
I kierownice żeby łbów nie rozbijać i przednie szyby żeby nie wylatywać?
Do tego wszystkie drogi jednokierunkowe, żeby busy z tirami się nie zderzały!
A może raczej dyskoteki dla wiejskich podlotków i wprowadzić prohibicję?

-- -- -

Data: 2019-03-15 23:59:55
Autor: Budzik
KUB w F1
Użytkownik ń ku@ta.sie ...

[...]

Mozesz podejsc do tematu w druga strone i poustawiac miedzy drzewami dzidy skieruwane ostrzem do drogi i zastosować dokładnie taka sama argumentacje. --
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,
że w ten sposób staje się potworem."  Fryderyk Nietzsche

Data: 2019-03-22 10:51:26
Autor: ń
KUB w F1
Nie rozumiesz, czemu służą drzewa przy drogach?
Do osłony przed deszczem, wiatrem, słońcem, śniegiem.
Jak cztery gnoje wracają z wiejskiej dyskoteki niech zadzwonią po taksówkę.
I zlikwidować mosty, bo samobójców pełno!
Sznury też (za socjalizmu prawie się udało ze sznurkiem od snopowiązałki).
I banany, wg normy unijnej słuszne winny być jedynie banany bez skórek!

-- -- -

Data: 2019-03-24 08:59:59
Autor: Budzik
KUB w F1
[...]

Nie.

Do osłony przed deszczem, wiatrem, słońcem, śniegiem.

Bzdury.
One owszem słuzyły do osłony przed słoncem w czasach kiedy asfalt rozpływał się pod wpływem słonca a klimatyzacje miało jedno auto na tysiac ale dzis juz nie mamy takich problemów i takich wymagań.
Widziałes jakies drzewa przy autostradzie?

Jak cztery gnoje wracają z wiejskiej dyskoteki niech zadzwonią po
taksówkę.

Twoim zdaniem w wypadkach gdzie samochód uderza w drzewo gina tylko gnoje z wiejskiej dyskoteki? IMO mocno ryzykowna teza...

I zlikwidować mosty, bo samobójców pełno!

Mylisz celowe działanie z wypadkiem...

Sznury też (za socjalizmu prawie się udało ze sznurkiem od
snopowiązałki). I banany, wg normy unijnej słuszne winny być jedynie
banany bez skórek!

A z problemami emocjonalnymi to nie ma nawet co dyskutować...

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2018-11-25 12:56:46
Autor: Maciek
KUB w F1
> [...]

milionach... 100 milionach za miejsce dla Kubicy... Naprawde mam mieszane
uczucia czy tych pieniedzy nie mozna zainwestowac efektywniej...

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/pkn-orlen-wyniki-2018-rekordowy-kwartal,147,0,2419603.html

skrócony link :

https://tinyurl.com/ycaukbx8

W gwoli ścisłości ok 100mln na 2 lata na sponsoring Williamsa i możliwość wsadzenie Kubicy za kierownicę ;-)

Mamy Polaka w sporcie, którym interesuje się cały świat.
Robert również jest rozpoznawalny na globie i ma kibiców wszędzie.
Do tego ma niesamowitą historię za sobą, która nie oszukujmy się również zwraca uwagę na jego osobę. Oczywista promocja również dla kraju.

Z Orlenem, gdzieś czytałem, chodzą słuchy, że będzie to dłuższa współpraca Roberta w kwestii popularyzacji i rozwoju motorsportu w kraju.

IMHO będzie się dziać, świetnie zainwestowane pieniądze, które Orlenowi wpadły. A nie jest to suma dla tego koncernu z kosmosu. Możliwe, że wydaliby to inaczej a człowiek by nawet na nich nie zwrócił uwagi.
....a tak? Czy tego się chce czy nie, już jest o nich głośno.

No i poza wszystkim Robert jeździ na rowerze i to jak! :)

Data: 2018-11-25 16:59:58
Autor: Budzik
KUB w F1
Użytkownik Maciek maciek@ ...

> [...]

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/pkn-orlen-wyniki-2
018-rekordowy-kwartal,147,0,2419603.html skrócony link :

No i? To niech obniza cene paliwa :)

W gwoli ścisłości ok 100mln na 2 lata na sponsoring Williamsa i możliwość wsadzenie Kubicy za kierownicę ;-)

Dokładnie.

[...]
Naprawde mam mocno mieszane uczucia co do skutecznosci takiej reklamy.
Ile kojarzysz firm z f1, pomijajac firmy produkujace samochody?

Z Orlenem, gdzieś czytałem, chodzą słuchy, że będzie to dłuższa współpraca Roberta w kwestii popularyzacji i rozwoju motorsportu w
kraju.
Znaczy co? Te 100mln to super bo by Kubice podkupił ktos inny?

[...]
Wpadły? nie wpadły tylko zarobili na nas...
Ze nie jest to suma dla TEGO koncernu z kosmosu to co?
A ze byliby w stanie wydac gorzej to tez taki sobie argument...

No i poza wszystkim Robert jeździ na rowerze i to jak! :)

No tego argumentu to nawet nie bede probował obalic :)))

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2018-11-26 09:28:22
Autor: Maciek
KUB w F1
> No i?

No i zarobili kasę - dla mnie można powiedzieć "ekstra", druga sprawa tak czy owak, stać ich.

> To niech obniza cene paliwa :)

Tak, niech rząd zniesie chociaż akcyzę lub VAT na paliwa ;-)

> Naprawde mam mocno mieszane uczucia co do skutecznosci takiej reklamy.
> Ile kojarzysz firm z f1, pomijajac firmy produkujace samochody?

Z F1? Trochę kojarzę, oczywiście w większości te, które rzucają się od razu w oczy tak jak np. w przypadku Williamsa - Martini czy Rexona.
Produktami pierwszej firmy nie pogardzę a te drugie kupuję a mógłbym co innego ;-)

> Znaczy co? Te 100mln to super bo by Kubice podkupił ktos inny?

Nie mam pojęcia jaką strategię rozwoju ma Orlen więc wole nie wchodzić za głęboko w ich buty.
No ale jeżeli faktycznie mają zamiar rozwijać sporty motorowe z Kubicą na czele, bardzo dobry krok o zasięgu globalnym i pozytywnych skutkach na wielu podłożach.

> Wpadły? nie wpadły tylko zarobili na nas...

Tak, czyli nie ukradli nam ale my pieniążki do nich dobrowolnie zanieśliśmy otrzymując w zamian towar a oni z chęcią je przygarnęli. Dzięki temu są bogaci.

> Ze nie jest to suma dla TEGO koncernu z kosmosu to co?

To to, że to ich kasa i oni decydują co z nią zrobić.

> A ze byliby w stanie wydac gorzej to tez taki sobie argument...

Oczywiście nikt nie jest wróżką ale osobiście do tej pory żadna reklama Orlenu na mnie nie zadziałała, przynajmniej nieświadomie.
Teraz pojadę i zatankuje u nich bak chociaż mają to samo paliwo drożej niż na Auchanie. Zarobią na mnie więcej, zrobię to świadomie.

Jak prześledzisz społeczność kibiców Roberta i F1 w Polsce to zobaczysz, że są osoby, które od teraz będą tankować tylko i wyłącznie na Orlenie. Niektórzy będą specjalnie latać na sklep itd.

> No tego argumentu to nawet nie bede probował obalic :)))

Widziałem zdjęcia z jego Garminem, średnie na poziomie 30km/h na dystansie 100km ! :)

Data: 2018-11-28 17:59:51
Autor: Budzik
KUB w F1
Użytkownik Maciek maciek@nospam.pl ...

> [...]

sprawa tak czy owak, stać ich.

> To niech obniza cene paliwa :)

Tak, niech rząd zniesie chociaż akcyzę lub VAT na paliwa ;-)

W sumie to na jedno wychodzi bo to tylko przekładanie z kieszeni do kieszeni.

> [...]
od razu w oczy tak jak np. w przypadku Williamsa - Martini czy
Rexona. Produktami pierwszej firmy nie pogardzę a te drugie kupuję a

Kupujesz rexone dlatego ze znasz logo z f1? wow...
Ilu konsumentów tak postepuje?

> [...]
No ale jeżeli faktycznie mają zamiar rozwijać sporty motorowe z
Kubicą na czele, bardzo dobry krok o zasięgu globalnym i pozytywnych

Ale przeciez orlen w sportach motorowych nie jest od dzis.

> Wpadły? nie wpadły tylko zarobili na nas...

Tak, czyli nie ukradli nam ale my pieniążki do nich dobrowolnie zanieśliśmy otrzymując w zamian towar a oni z chęcią je przygarnęli.
Dzięki temu są bogaci.

Przypominam ze to nie zadni oni tylko spolka skarbu panstwa...

> [...]

Teraz pojadę i zatankuje u nich bak chociaż mają to samo paliwo
drożej niż na Auchanie. Zarobią na mnie więcej, zrobię to świadomie.

OMG, imo sam sie okłamujesz ze tak wygladaja decyzje konsumenckie...
Moze w jakims promilu..

Jak prześledzisz społeczność kibiców Roberta i F1 w Polsce to
zobaczysz, że są osoby, które od teraz będą tankować tylko i
wyłącznie na Orlenie. Niektórzy będą specjalnie latać na sklep itd.

Pewnie ze 20 sie znajdzie...

> No tego argumentu to nawet nie bede probował obalic :)))

Widziałem zdjęcia z jego Garminem, średnie na poziomie 30km/h na dystansie 100km ! :)

Pozazdroscic.

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2018-11-29 23:21:11
Autor: Maciek
KUB w F1
[...]

Tego to ja nie napisałem. Powiem może tak. Nie czuję potrzeby zmiany produktu a reklama i logo w jakimś stopniu może na to wpływać, być może bardziej podświadomie. No ale nie jestem specem od marketingu.

Ilu konsumentów tak postepuje?

Nie wiem.

[...]

Nie rozumiem co masz na myśli dając tą odpowiedź.

[...]

Mam wrażenie, że myślimy inaczej. Dla mnie spółka -> akcjonariusze = oni.
W ogóle też nie widzę przeciwwskazań w traktowaniu Orlenu jako firmy, która zarobiła i może zainwestować w co jej się podoba.

[...]

IMHO możesz być w błędzie i w sumie nie mam interesu aby forsować inny obraz. Przyjąłbym, że jest to wartość ciężka do policzenia.

Rowerex podał adres chyba głównego bloga gdzie jest najwięcej kibiców Kubicy. Sporo deklarowało, że chłodziło Martini od zeszłego roku w oczekiwaniu na dobre info:) Nie mówiąc już o tym, że czekali lata na powrót.
Ostatnie dni pokazały, że jedna informacja na temat Kubicy może zatkać serwer bloga lub wygenerować przyrost postów liczony w tyś. w krótkim czasie.
Również niepoliczalną liczbą są osoby tylko obserwujące ale przychylne sprawie.

Data: 2018-11-26 11:32:13
Autor: borsuk
KUB w F1
W dniu 2018-11-26 o 09:28, Maciek pisze:

Widziałem zdjęcia z jego Garminem, średnie na poziomie 30km/h na dystansie 100km ! :)

Może jeździł na torze w Monza? :)

Data: 2018-11-27 08:12:03
Autor: Maciek
KUB w F1
W dniu 26.11.2018 o 11:32, borsuk pisze:
W dniu 2018-11-26 o 09:28, Maciek pisze:

Widziałem zdjęcia z jego Garminem, średnie na poziomie 30km/h na dystansie 100km ! :)

O to chodziło ;-)

https://www.wykop.pl/tag/kubica/wszystkie/next/entry-31389577/

Może jeździł na torze w Monza? :)

Pewnie też ;-)
Z ostatnich przecieków, można wywnioskować, że kręci cały czas nieźle:

https://naszosie.pl/2018/11/10/robert-kubica-najszybszy-w-brazylii/
https://tinyurl.com/y78njmwc

Kilka wypowiedzi:
https://tinyurl.com/y8mkfo8q

Data: 2018-11-26 23:00:27
Autor: radekp@konto.pl
KUB w F1
Sat, 24 Nov 2018 05:19:31 -0800 (PST), w
<0afd5f95-b11d-4b1b-b2d5-3c55e360ed3d@googlegroups.com>, Rowerex
<rowerex@op.pl> napisał(-a):

> [...]

Zwykle piszesz z sensem, ale tutaj chrzanisz głupoty

Akurat ma pełno rację. Gdyby nie długi język Pinokia, kasy raczej by nie było.

> [...]

Można to powiedzieć o każdym sponsorze, nawet tym którego malutkie logo znajduje się w miejscu rzadko pokazywanym przez kamery.

Nie każdy sponsor jest państwowy.

[...]

Ale nie o to chodzi. Chodzi o to, że premier chlapnął, że to super iż Kubica
miał wypadek, bo nie chciał płacić z prywatnej kasy.
Ale z państwowej to już co innego -- można płacić nawet na kierowcę bez
przyszłości by tylko zmazać plamę.

Data: 2018-11-24 14:02:34
Autor: n
KUB w F1
Z Kubicą jest taki plus, że niezależnie od wyników będzie miał pozytywny oddźwięk reklamowy.

Data: 2018-11-25 08:59:59
Autor: Budzik
KUB w F1
Użytkownik n n@a.e ...

Z Kubicą jest taki plus, że niezależnie od wyników będzie miał
pozytywny oddźwięk reklamowy.

Wydac 100 milionów i miec negatywny to byłoby dopiero cos :)))

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2018-11-25 15:03:16
Autor: n
KUB w F1
No np. goldcośtam i OLT-express Tuska.

-- -- -
Wydac 100 milionów i miec negatywny to byłoby dopiero cos

Data: 2018-11-25 06:16:49
Autor: rmikke
KUB w F1
On Sunday, 25 November 2018 15:03:21 UTC+1, n  wrote:
No np. goldcośtam i OLT-express Tuska.

-- -- -
> Wydac 100 milionów i miec negatywny to byłoby dopiero cos

Ale oni zgarnęli kasę, a nie wydali.

KUB w F1