KUMIE BACO !!!

Data: 2011-05-09 14:14:43
Autor: MH
KUMIE BACO !!!
Syćko na to wewskazuje , ze bemdem we Twoich łokolicach zatydzień..
Womduś jako wis , mekanikiem łod awtóf dobrym jez..  Juz mi sykuje mojego
Trabamta na trasem..  Łoleju syćka tom podolewoł , zrobilimy dzisiejki test..
KOPYTO mój Trambamt ma teroski łokrutne !!!

MH

Data: 2011-05-09 16:23:48
Autor: u2
KUMIE BACO !!!
W dniu 2011-05-09 16:14,  MH pisze:
[...]

Sodomita MH nadaje do swojej kozy spod nowego targu :)

Data: 2011-05-09 14:41:43
Autor: MH
KUMIE BACO !!!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> KOPYTO mój Trambamt ma teroski łokrutne !!!
> Sodomita MH nadaje do swojej kozy spod nowego targu :)

=================

JUTU.. , trolejlurem Ciem , boś młodym ześ jez... No cóz .. Wyrozomiłym zem
tyz jez , pojomć umiem , ze umłodego rozum siem jeze rosckwita..  Tak mniem
siem wydawo , ze tok cołkiekgupi to tyś nie jez .. !! Jeze trochem i wim , ze
rozumu wieldze nabemdzies..  I wówcas nie bemdzies zobowiomzany radzić ku mnie
Ponie MH , jeno jako chop s chopem per MH.. A jako wis , fizycnym pracownikiem
jezem .. Zawodowom cienckom skołem we wtym kierunku łukońcyłem...

MH       --

Data: 2011-05-09 16:46:15
Autor: u2
KUMIE BACO !!!
W dniu 2011-05-09 16:41,  MH pisze:
A jako wis , fizycnym pracownikiem
jezem .. Zawodowom cienckom skołem we wtym kierunku łukońcyłem...

Jasne, zajmujesz sie zawodowo swoja kozą sodomito :)

Data: 2011-05-09 16:53:38
Autor: Polok_Prawdziwy
KUMIE BACO !!!
[...]

Ostow go KUMIE psyzyciu, bopseca wis, ze z GUPCAMI siem ani niedeskutuje, ani
siem ich niebije, bototo itak GUPIE siem ostanie....

Data: 2011-05-09 16:50:43
Autor: Polok_Prawdziwy
KUMIE BACO !!!
[...]

Ciesem siem straśnie i łokrutnie
- musis mi ino pedzieć dokładnie kiedy, ale tosem popsez jelektronicne trombity
łobeblomy...

Data: 2011-05-09 17:03:29
Autor: u2
KUMIE BACO !!!
W dniu 2011-05-09 16:50, Polok_Prawdziwy pisze:
KOPYTO mój Trambamt ma teroski łokrutne !!!

Ciesem siem straśnie i łokrutnie

No tak, sodomita wiedzie łokrutny dyskurs z sodomitą. typowe dla zboków
spod nowego targu.

Data: 2011-05-09 15:30:45
Autor: MH
KUMIE BACO !!!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

No tak, sodomita wiedzie łokrutny dyskurs z sodomitą. typowe dla zboków
spod nowego targu.
======================

===============

JUTU gupieloku jedyn !!!  Nicego inksego wewtym gupielokowatym łebie ni mos  ,
ino te komzy co ci ze skinola wisom ??!!!  Łobetsej sem kinola , i na zaś
łopytoj nos ,  cy wolno Ci głos zabroć na psp...

Wyrozumiołym jez , to zezwolenie łostanies bez wielgich problemów..  Bo Ciem
torelujem..  Cosik momdrości nabemdzies , cosik załapies inksego powitsa s Wiosnom , to po
inksemu bemdzies wyzieroł na łocywistomłocywistość kiera ciem łotaca !!

MH

Data: 2011-05-09 17:36:12
Autor: u2
KUMIE BACO !!!
W dniu 2011-05-09 17:30,  MH pisze:
inksemu bemdzies wyzieroł na łocywistomłocywistość kiera ciem łotaca

Nie moja wina, żeś się zadajesz z kozą sodomito spod nowego targu :)

Data: 2011-05-09 15:43:55
Autor: MH
KUMIE BACO !!!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-05-09 17:30,  MH pisze:
> inksemu bemdzies wyzieroł na łocywistomłocywistość kiera ciem łotaca

Nie moja wina, żeś się zadajesz z kozą sodomito spod nowego targu :)

========================

Juzek Ci jutu radził , cobyś siem swych psodków łopytoł ło cosik tom..
Kaś chopie beł pocon. Jeno  WIM !! Na Targu !! Ali cy na Nowym , abo Śtarym ,
no dyć tygo niewim..   Łopytaj siem natargowisku , i dej nom tukej jakomsik
łodpedź jakoś pocenty siem łostoł...

MH

Data: 2011-05-09 17:45:32
Autor: u2
KUMIE BACO !!!
W dniu 2011-05-09 17:43,  MH pisze:
łodpedź jakoś pocenty siem łostoł...

MH

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Smierdzi GWnem na kilometr sodomito spod nowego targu :)

KUMIE BACO !!!