KUP od czesnego za oobę na um.zlecenie

Data: 2010-01-02 09:31:35
Autor: Jarek
KUP od czesnego za oobę na um.zlecenie
Witam,
czy można zaliczyć do KUP opłacane przez pracodawcę czesne za szkołę od osoby na umowę zlecenia stałego? Z tego co wiem, to można, jeżeli jest to osoba zatrudniona na umowę o pracę, ale, czy tylko?
Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2010-01-02 12:40:29
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 2 Jan 2010, Jarek wrote:

[...]

*Wydaje mi się* (nie miałem osobiście do czynienia), że wszelkie
zaliczenia w koszt szkoleń i podobnych mają podstawę z *nakazie*
z Kodeksu Pracy (art.17 i 18)
  Wniosek: nie podlega pod KP, nie kwalifikuje się w KUP.

  A wykonawcy umów osobistych są ograniczeni w prawie do rozliczania
kosztów, od amortyzacji poczynając...

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-01-02 17:30:35
Autor: Jarek
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1001021226060.2972quad...
On Sat, 2 Jan 2010, Jarek wrote:

[...]

Dzękuję za Twoją sugestię. Też mi sie tak wydaje, chciałem się jednak upewnić na forum. W poniedziałek zadzwonię do informacji podatkowej i napiszę, co tam sądzą na ten temat.

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2010-01-04 10:08:59
Autor: Jarek
On Sat, 2 Jan 2010, Jarek wrote:

[...]

dzwoniłem do Informacji Podatkowej, gdzie uzyskałem informację, że do KUP można zaliczyć czesne, jeżeli zatrudniony jest pracownikiem na umowę o pracę.
Umowa zlecenia i o dzieło nie kwalifikuje się pod "pracownika".
Pozdrawiam,
Jarek

KUP od czesnego za oobę na um.zlecenie