KUPA MIECI...

Data: 2009-03-23 07:58:46
Autor: Panslavista
KUPA MIECI...
Nie ma rzeczy na świecie, której nie można trochę gorzej wykonać i trochę
taniej sprzedać.
Natomiast ludzie, którzy patrzą tylko na cenę - zawsze będą ofiarami takich
poczynań.
Niemądrze jest zapłacić za dużo, ale jeszcze gorzej jest, gdy zapłaci się za
mało.
Jeżeli zapłaci się za dużo - można stracić trochę pieniędzy i to wszystko.
Jednakże jeżeli zapłaci się za mało, wtedy czasem można stracić wszystko,
ponieważ zakupiony przedmiot może nie wypełniać przeznaczonych mu funkcji.
Reguła gospodarki nie dopuszcza, żeby za małą cenę otrzymać dużą wartość.
Wybierając najtańszą ofertę trzeba uwzględnić koszty ryzyka.
Gdy to się robi, wtedy ma się już wystarczającą ilość pieniędzy aby kupić
coś lepszego.

John Ruskin

Data: 2009-03-23 17:49:57
Autor: Jeffrey
KUPA MIECI...
Panslavista wrote:
[...]

trzeba tylko uważać żeby nie kupić tego co było za tanie za drogo, wtedy to jest podwójna porażka
z drugiej strony kiedy ja jestem wykonawcą i mój zysk to 30%, wymuszenie na mnie opustu 15% spowoduje gorszą usługę o 50% to chyba jasne

jeffrey

Data: 2009-03-23 18:27:43
Autor: Panslavista
KUPA MIECI...

Użytkownik "Jeffrey" <spass.wyciep@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Panslavista wrote:
> [...]

z drugiej strony kiedy ja jestem wykonawcą i mój zysk to 30%,
wymuszenie na mnie opustu 15% spowoduje gorszą usługę o 50% to chyba

I 90% odpływu klientów.

Data: 2009-03-23 21:30:34
Autor: Jeffrey
KUPA MIECI...
Panslavista wrote:

I 90% odpływu klientów.

niekoniecznie - poprostu staram się nie brać takich prac
ale jak obecnie 90% klientów zaczyna dziadować to trzeba będzie zweryfikować jakość

jeffrey

Data: 2009-03-23 22:18:33
Autor: Tomasz Nowicki
KUPA MIECI...
Dnia Mon, 23 Mar 2009 21:30:34 +0100, Jeffrey napisał(a):

Panslavista wrote:

I 90% odpływu klientów.

niekoniecznie - poprostu staram się nie brać takich prac
ale jak obecnie 90% klientów zaczyna dziadować to trzeba będzie zweryfikować jakość

To częsty błąd, na szczęście popełnia go też moja konkurencja :)

T.

Data: 2009-03-26 10:07:58
Autor: Mario
KUPA MIECI...
Panslavista pisze:
[...]

niby tak ale..
Na dniach bede kupowal diody do wykańczanego mieszkania i
TAKA SAMA listwa kosztuje 120zl/metr w sklepie i na bazarku 70zl/metr.
Roznica polega na tym ze w pierwszym przypadku sprzedawca musi zarobic na czynsz i może pensje pracownika. Drugi jedynie oplaca kawalek targowiska na ktorym ma stolik skladany. Obaj mają natomiast te same produkty. Przy zakupie 15metrów to już sie robi ładna suma jaką oszczędzę.

pozdrawiam
mario

KUPA MIECI...