KUPA , ty dalej słuchasz takiego gówna jak Metalica ??

Data: 2009-02-28 23:32:11
Autor: MH
KUPA , ty dalej słuchasz takiego gówna jak Metalica ??
Ozziemu to mog± odchody zbierać ... To jest klasa :

http://www.youtube.com/watch?v=HdAXPWvy4E8

MH

Data: 2009-02-28 23:40:08
Autor: Lorn
MH pisze:
Ozziemu to mog± odchody zbierać ... To jest klasa :

http://www.youtube.com/watch?v=HdAXPWvy4E8

Ozzy tak, ale złote czasy Black Sabbath. :>

Data: 2009-02-28 23:48:31
Autor: MH
MH pisze:
> Ozziemu to mog± odchody zbierać ... To jest klasa :

Ozzy tak, ale złote czasy Black Sabbath. :>

Najlepszy (moim zdaniem) ich album , to 'Technical Ecstasy' - chyba '78/79 o ile
dobrze pamiętam. Niestety , nic qrva z tego albumu nie mogę znaleĽć na Youtube..

MH --

Data: 2009-02-28 15:57:43
Autor: mrdevilyn
On Feb 28, 11:48 pm, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:

Najlepszy (moim zdaniem) ich album , to 'Technical Ecstasy' - chyba '78/79

Pomine uwage że to grupa o polityce...pomine stwierdzenie że metalijki
słuchaj± wyłacznie fagoty, pedały i onani¶ci.. ale jakim cudem za
najlepszy album żelaznego składu BS mozna uznać ich album NAJGORSZY to
juz przerasta moje zrozumienie.
Jedynka- genialna, zapowiedz nowego gatunku- black metalu, nagrana z
wyprzedzeniem prawie 20 lat, bez dwóch zdań ich najlepsza muzycznie
płyta
Dwójka- najbardziej popularna, wywarla chyba najwiekszy wpływ na cały
gatunek heavy metal
Trójka, czwórka- esencja tego co dzis nazywamy "stoner rock", do dzis
inspiracja dla  kapel graj±cych w tym stylu
Piatka, szóstka- obnizenie lotów ale nadal daj± sie słuchać, nawet
dzi¶
Technical extasy- jak j± Ozzy usłyszał to zawyrokował ze dalej to juz
bez niego- i słusznie bo ta płyta jest zwyczajnie o klase słabsza od
poprzednich
... no dobra, "never say die" ze skruszonym (na moment) Ozzym jest
jeszcze gorsza ale jej Ozzy użyczył jedynie swego głosu
J-23

Data: 2009-03-01 00:41:56
Autor: MH
mrdevilyn@gmail.com napisał(a):
On Feb 28, 11:48=A0pm, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:

> Najlepszy (moim zdaniem) ich album , to 'Technical Ecstasy' - chyba '78/7=
9

Pomine uwage =BFe to grupa o polityce...

A srał t± cał± politykę .. jest weekend...

pomine stwierdzenie =BFe metalijki
s=B3uchaj=B1 wy=B3acznie fagoty, peda=B3y i onani=B6ci.. ale jakim cudem za
najlepszy album =BFelaznego sk=B3adu BS mozna uzna=E6 ich album NAJGORSZY t=
juz przerasta moje zrozumienie.
Jedynka- genialna, zapowiedz nowego gatunku- black metalu, nagrana z
wyprzedzeniem prawie 20 lat, bez dw=F3ch zda=F1 ich najlepsza muzycznie
p=B3yta
Dw=F3jka- najbardziej popularna, wywarla chyba najwiekszy wp=B3yw na ca=B3y
gatunek heavy metal
Tr=F3jka, czw=F3rka- esencja tego co dzis nazywamy "stoner rock", do dzis
inspiracja dla  kapel graj=B1cych w tym stylu
Piatka, sz=F3stka- obnizenie lot=F3w ale nadal daj=B1 sie s=B3ucha=E6, nawe=
dzi=B6
Technical extasy- jak j=B1 Ozzy us=B3ysza=B3 to zawyrokowa=B3 ze dalej to j=
uz
bez niego- i s=B3usznie bo ta p=B3yta jest zwyczajnie o klase s=B3absza od
poprzednich
... no dobra, "never say die" ze skruszonym (na moment) Ozzym jest
jeszcze gorsza ale jej Ozzy u=BFyczy=B3 jedynie swego g=B3osu

Generalnie zgadzam się z Tob± co do jednego , pierwsze albumy BS wyprzedzały o
20 lat epokę i faktycznie wnosiły do muzyki nowe trendy. Jednakże (moim
zdaniem) , ostatnie lata ich działalno¶ci pomimo iż nie wnosiły już niczego
awangardowego , ich twórczo¶ć była już dojrzała. Oszlifowany diament.
OK , możesz mieć inne zdanie , ale .. kwestia gustu.

MH

Data: 2009-02-28 23:50:37
Autor: logiznam
> [...]
dobrze pamiętam. Niestety , nic qrva z tego albumu nie mogę znaleĽć na Youtube..

Album oczywi¶cie mam w swojej dupnej kolekcji.

MH

Data: 2009-02-28 23:54:24
Autor: Lorn
MH pisze:
MH pisze:
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=Z47_OUfcK6U
http://www.youtube.com/watch?v=oJRNkfTp91U
http://www.youtube.com/watch?v=fCjmSIzDB-E

Szukaj, a znajdziesz :)

Data: 2009-03-01 00:07:26
Autor: MH
MH pisze:

> [...]
> dobrze pamiętam. Niestety , nic qrva z tego albumu nie mogę znaleĽć na Youtube..

Dzięki.. Skoncentrowałem się i  znalazłem mój ulubiony kawałek z tego albumu na
Youtube. Niestety , jako¶ć fatalna. W oryginale , to perełka !!

http://www.youtube.com/watch?v=9dQ883tu8dA

MH

Data: 2009-03-01 00:22:28
Autor: Lorn
MH pisze:
MH pisze:
MH pisze:
[...]

Lepszej jako¶ci "chyba" brak... fakt, kawałek fenomenalny.

Data: 2009-03-01 00:43:45
Autor: raff
[...]

Technical Extasy ?

Jest kilka, moim zdaniem, lepszych.

R.

Data: 2009-03-02 10:15:04
Autor: Nazgul
raff pisze:
Technical Extasy ?

Jest kilka, moim zdaniem, lepszych.

No...

http://www.youtube.com/watch?v=lboS7psz-qc

Data: 2009-03-02 10:04:41
Autor: Nazgul
MH pisze:
Ozziemu to mog± odchody zbierać ... To jest klasa :

http://www.youtube.com/watch?v=HdAXPWvy4E8

To lepsze:
http://www.youtube.com/watch?v=mVQ19Auuto0

Zwłaszcza pocz±tek - wbija w ¶cianę :)

KUPA , ty dalej słuchasz takiego gówna jak Metalica ??