KUPIĘ KAMERE Z OBUDOWĄ

Data: 2009-11-25 13:39:40
Autor: Tomek Smoleń
KUPIĘ KAMERE Z OBUDOWĄ
Poszukuje niedrogiego zestawu lub samej obudowy do filmowania pod wodą, jestem laikiem w tym temacie, proszę o poradę ludzi znających sie w temacie, z góry dzięki.
Pozdrawiam.
Tomek Smoleń

Data: 2009-11-25 14:19:41
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
KUPIĘ KAMERE Z OBUDOWĄ

Użytkownik "Tomek Smoleń" <tomasz.smolen@dublet.com.pl> napisał w wiadomości news:5d3e.00000150.4b0d258cnewsgate.onet.pl...
Poszukuje niedrogiego zestawu lub samej obudowy do filmowania pod wodą, jestem
laikiem w tym temacie, proszę o poradę ludzi znających sie w temacie, z góry
dzięki.

A co to znaczy niedrogiego?

Mam do sprzedania kamerę Canon SD z obudową za jakieś 900pln. Sterowanie mechaniczne. Na upartego można włożyć dowolną kamerę włączając ją wcześniej. W komplecie są dwa reflektory Halogenowe oraz pojemniki z akumulatorami przy czym akumulatory raczej nie działają. Same reflektory są sprawne.

Z drugiej strony mam do sprzedania Canona HV30 kamera HD z obudową Gralmarine i konwerterem HD Raynoxa. Komplet 5500,00

pzdr, Karol
http://divezone.pl

KUPIĘ KAMERE Z OBUDOWĄ