KUPIĘ KTM 950 ADVENTURE!!!!

Data: 2012-05-25 11:52:52
Autor:
KUPIĘ KTM 950 ADVENTURE!!!!
Jak w temacie może ma ktoś coś ciekawego.

Data: 2012-05-25 14:06:52
Autor: Magic
KUPIĘ KTM 950 ADVENTURE!!!!
W dniu 2012-05-25 13:52, fijar1.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
Jak w temacie może ma ktoś coś ciekawego.

Ja mam ciekawą kolekcję znaczków, chcesz obejrzeć ?
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-05-25 05:15:09
Autor: Kefir
KUPIĘ KTM 950 ADVENTURE!!!!
Elou!
On May 25, 2:06 pm, Magic <maciejsajeckiCI...@wp.pl> wrote:
W dniu 2012-05-25 13:52, fijar1.WYT...@gazeta.pl pisze:

> Jak w temacie może ma ktoś coś ciekawego.

Ja mam ciekawą kolekcję znaczków, chcesz obejrzeć ?

Niech zgadne: jesli nie zaciekawi to bedzie mogl sie ubrac i pojsc do
domu?
:o)

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania za pieniadze)

Data: 2012-05-25 14:19:45
Autor: $heikh el $hah
KUPIĘ KTM 950 ADVENTURE!!!!
W dniu 2012-05-25 13:52, fijar1.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
Jak w temacie może ma ktoś coś ciekawego.

Ja mam Internet.
Nie wiem jak ty.

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-06-25 16:36:26
Autor: binek91
KUPIĘ KTM 950 ADVENTURE!!!!
  napisal

Jak w temacie może ma ktoś coś ciekawego.

witam! moj przyjaciel w niemczech ma taki motocykl 2003 rok, 100% bez wypadkowy, chce 4500euro moj numer to 698 617 934. pozdrawiam :)

Data: 2012-06-25 16:37:27
Autor: binek91
KUPIĘ KTM 950 ADVENTURE!!!!
binek91 napisal

  napisal

Jak w temacie może ma ktoś coś ciekawego.

witam! moj przyjaciel w niemczech ma taki motocykl 2003 rok, 100% bez
wypadkowy, chce 4500euro moj numer to 698 617 934. pozdrawiam :)

 JAK BYM NIE ODBIERAŁ NAPISZ SMSA ODEZWE SIE POZNIEJ :)

KUPIĘ KTM 950 ADVENTURE!!!!