[market] KUPIE ORYGINALNE JET FINY + SPREZYNY

Data: 2009-08-03 20:26:01
Autor: Tomek Borkowski
[market] KUPIE ORYGINALNE JET FINY + SPREZYNY
Witam serdecznie, poszukuje oryginalnych jetow ze sprezynami na rozmiar stopy 44-45 uzywam butow DUI Roock Bots rozmiar 11. Chodzi mi o dopasowane pletwy jak i sprezyny. Oferty prosze kierowac na maila bora@-wytnijto-master.pl .

pozdrawiam

Tomek Borkowski

Data: 2009-08-03 21:13:58
Autor: Tomek Borkowski
[market] KUPIE ORYGINALNE JET FINY + SPREZYNY

dodam ze chodzi mi o nowy sprzet.

Data: 2009-08-05 14:04:58
Autor: Piotr Szadkowski
[market] KUPIE ORYGINALNE JET FINY + SPREZYNY
WITAM   -  skontaktuj się, jesli nadal aktualne... [adres mailowy odrzuciło]
                    kontakt:   SKYPE  -  henio1942  ;  042  6740337  w godz. 11 - 17
                    pozdrawiam  -  Piotr Szadkowski