[wAw] KUPIE używane TIME'Y MTB

Data: 2009-10-10 06:34:15
Autor: kml
[wAw] KUPIE używane TIME'Y MTB
Kupie używane timey MTB. Stan i model obojętny, jedyne czego wymagam to żeby się kręciły w miarę normalnie i żeby dało sie w nie wpiąć i wypiąć. Potrzebuje drugi komplet do roweru trenażerowego na zimę zatem wygląd etc jest totalnie nieistotny natomiast jest istotna niska cena. Tak widziałem te na alledrogo ale nie chcę płacić za wysyłkę którejś części wartości przedmiotu no i pan ma brzydki zwyczaj nie pisania do końca jak bardzo zakatowane są te części.

ZDECYDOWANIE Warszawa

kml
Last update 04/10/2009 napęd na 1041,71 km oraz nowe foty z Mazowsza.

Data: 2009-10-10 11:40:12
Autor: kosik
[wAw] KUPIE używane TIME'Y MTB

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:hap2s1$374$1inews.gazeta.pl...
przedmiotu no i pan ma brzydki zwyczaj nie pisania do końca jak bardzo zakatowane są te części.

No ma :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-10-10 12:38:26
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[wAw] KUPIE używane TIME'Y MTB
kml pisze:
[...]

Witaj. W lutym tego roku szukałem na preclu używanych pedałów SPD do mego mieszczucha po tym jak stare sie rozsypały.

Grupowicze nie mieli więc zacząłem szukać w serwisach rowerowych.
Udało mi sie kupić na Spójni używki SPD za 20 zł. Bloki gratis
Właśnie takich chaiałem, odrapanych używek aby nie kusiły złodzieja.

Pozdrawiam jednego marudę który uważał, że powinienem sobie kupić nowe i odrapać ;-)

Seco

Data: 2009-10-10 16:31:05
Autor: kml
[wAw] KUPIE używane TIME'Y MTB

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:hapo74$a8r$1achot.icm.edu.pl...

Pozdrawiam jednego marudę który uważał, że powinienem sobie kupić nowe i odrapać ;-)

Fajnie, ale ja potrzebuje w systemie time bo takich używam... Nic, dzięki za cynk :)

Data: 2009-10-10 08:21:08
Autor: Rowerex
KUPIE używane TIME'Y MTB
On 10 Paź, 15:31, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz...@seco.maupa.tlen.pl> napisał w
> [...]

> odrapać ;-)

Fajnie, ale ja potrzebuje w systemie time bo takich używam... Nic, dzięki za

Hmmm... ja mam jedną parę pedałów obsługującą górala, szosówkę i rower
trenażerowy. Nie możesz zwyczajnie przekręcić tych które masz? No
chyba, że się zapiekły na amen.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-10-10 17:27:42
Autor: kml
KUPIE używane TIME'Y MTB

Użytkownik "Rowerex" <rowerex@op.pl> napisał w wiadomości news:ea73abb0-7cf9-4cb6-a639-3c8eb7d5ec58m11g2000yqf.googlegroups.com...

Hmmm... ja mam jedną parę pedałów obsługującą górala, szosówkę i rower
trenażerowy. Nie możesz zwyczajnie przekręcić tych które masz? No
chyba, że się zapiekły na amen.
-- -

No właśnie nie :) albowiem w tym roku nie kupiłem trenażera tylko ciuchy "do jazdy dopóki się da" i powiem szczerze, że nie chce mi się pedziów przekładać w tę i nazad. Sprawa wygląda śmiesznie ale trenażerując w starych (miękkich butach) coś mnie boli w okolicach kolana więc wole kupić jakiekolwiek timy, mieć je do trenażera i jeździć w butach speca, które nie powodują żadnych przykrych dolegliwości.

Data: 2009-10-10 19:56:10
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[wAw] KUPIE używane TIME'Y MTB
kml pisze:

[...]

Witaj ponownie. Może i się znajdą pedały time. :-)

Seco