KUPNO-SPRZEDAŻ SAMOCHODU A OC PILNE

Data: 2009-04-26 22:41:30
Autor: ginger
KUPNO-SPRZEDAŻ SAMOCHODU A OC PILNE

Użytkownik <luko2@go2.pl> napisał w wiadomości news:4355e703-0ba4-47a5-b08d-0b2ec4437fc6z8g2000prd.googlegroups.com...

Oc jest tylko do 5 maja. Jak teraz zrobić aby nic później nie
przychodziło do płacenia za oc?

Przy okazji - czy ktoś zna jakieś OC które można kupic np na miesiac, lub kilka miesiecy? Mam podobny przypadek jak LUko - ale OC kończy sie mi 9 maja i nie wiem czy uda mi się sprzedac auto do tego czasu...

Data: 2009-04-27 03:28:34
Autor: żółta pięta
[...]

w liberty direct mozesz rozlozyc na 12 rat. polisa zawierana jest na rok.

Data: 2009-04-26 23:52:04
Autor: BearBag
On 27 Kwi, 03:28, żółta pięta <d...@b.a> wrote:
> Przy okazji - czy ktoś zna jakieś OC które można kupic np na miesiac, lub
> kilka miesiecy? Mam podobny przypadek jak LUko - ale OC kończy sie mi 9
> maja i nie wiem czy uda mi się sprzedac auto do tego czasu...

mozesaz tylko jesli jestes handlarzem i ubezpieczasz na firme. Dla
zwyklego czleka tylko polisy na rok, ewentualnie na raty comiesieczne
ale wychodzi o wiele drozej i tak potraca i conajmniej na miesiac do
przodu przy sprzedazy.

Data: 2009-04-27 12:59:56
Autor: J.F.
On Mon, 27 Apr 2009 03:28:34 +0200,  żółta pięta wrote:
[...]

przez mBank mozna rozlozyc polisy roznych firm.

J.

Data: 2009-04-27 17:07:24
Autor:
KUPNO-SPRZEDAŻ SAMOCHODU A OC PILNE
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):
On Mon, 27 Apr 2009 03:28:34 +0200,  żółta pięta wrote: >> Przy okazji - czy ktoś zna jakieś OC które można kupic np na miesiac, lub >> kilka miesiecy? Mam podobny przypadek jak LUko - ale OC kończy sie mi 9 >> maja i nie wiem czy uda mi się sprzedac auto do tego czasu...

>w liberty direct mozesz rozlozyc na 12 rat. polisa zawierana jest na rok. przez mBank mozna rozlozyc polisy roznych firm.

J.

ale to mimo wszystko drozej wychodzi, sam to przerabialem. Zdecydowanie lepiej
jest wykupic polise przez internet w jakims najtanszym TU i zaplacic od razu z
gory za caly rok....

Data: 2009-04-27 19:30:26
Autor: J.F.
On Mon, 27 Apr 2009 17:07:24 +0000 (UTC),    wrote:
> [...]

jest wykupic polise przez internet w jakims najtanszym TU i zaplacic od razu z

Ale nie wtedy jak zamierzasz auto sprzedac w najblizszym czasie.

A taniej moze sie okazac drozej jak portfel pusty :-)

J.

Data: 2009-04-27 12:53:01
Autor: BearBag
KUPNO-SPRZEDAŻ SAMOCHODU A OC PILNE

Ale nie wtedy jak zamierzasz auto sprzedac w najblizszym czasie.

A taniej moze sie okazac drozej jak portfel pusty :-)

kiedys juz o tym pisalem, postapilem tak samo. Chcialem sprzedac auto
za miesiac wiec ubezpieczylem na miesieczne raty przez mbank z HDI. Po
sprzedazy auta sciagali mi jeszcze skladke przed dwa miesiace (zamiast
miesiac) i tyle na tym zaoszczedzilem. Kasy nie udalo sie odzyskać bo
HDI odsylala do mbanku a mbank do HDI. Po tygodniu i wielu telefonach
(na moj koszt) okazalo sie ze niby winna jest czesc firmy spoza PL
ktora zawarla umowe z mbankiem. Odpuscilem bo dla 80zl nie chcialo mi
sie tracic wiecej czasu. Ale wnioski są takie że nie masz zadnego
wplywu na te raty, bedą ci sciagać z konta dopoki cos na nim bedzie
albo im sie uwidzi że umowa jednak dobiegla konca.

KUPNO-SPRZEDAŻ SAMOCHODU A OC PILNE