KURSKI Jacek Olgierd do PE na swiatlach cala dobe

Data: 2009-03-28 12:06:12
Autor: Badin
KURSKI Jacek Olgierd do PE na swiatlach cala dobe
urodzony w gdansku. startuje z podlasia. bardzo ciekawe.
ma szanse na glos kilkdziesieciu kierowcow jezeli do czerwca br razem z kolesiami z PiS zniesie ten durnowaty nakaz "mania swiatel". dla przypomnienia, nakaz wprowadzono na wniosek po, a klepnal go minister i prezydent z pis.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-28 12:09:22
Autor: Alex

Użytkownik ""Badin <heRsk>"" <?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:c41ss4dt65h5ve3329o5r467pp46thecca4ax.com...
[...]

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Dzialaj Pan, mje poparcie.
Tych idiotyzmow jest tyle, ze lud roboczy stoi i wytrzeszcza oczy.
Wrogowie rodzaju ludzkiego dzis ukradna nam godzine wiosny, zeby oddac godzine wstretnej
jesieni.
Kreca nawet czasem i sloncem.

Alex

Data: 2009-03-28 14:38:17
Autor: MH
[...]

Hesk , dej już qrva spokój z tymi światłami. Tak może pirdolić jedynie
ktoś , kto rocznie przejeżdża 100km .. I to chyba jeszcze jako pasażer PKS
albo MPK... Bzdurnych przepisów jest od uja i trochę , ale ten akurat jest
jak najbardziej sensowny. Ja rocznie wykręcam ładnych parę kilosów i WIEM !
To ma sens !! A Ty nie pirdol !!

MH

Data: 2009-03-28 15:31:48
Autor: Bad Behaviour
MH wrote:
[...]

A gdzie ty tyle jezdzisz? Po swoim ogrodzie? W Austrii wycofano sie z tego debilnego pomyslu jak zobaczono, ze jest wiecej wypadkow niz przed jego wprowadzeniem.

A i w Polandzie jest wiecej wypadkow niz wczesniej. Statystyki nie klamia.

Data: 2009-03-28 16:04:57
Autor: raff
[...]

W Austrii ze wzgledow "ekologicznych".

R.

Data: 2009-03-28 16:12:34
Autor: MH
MH wrote:

> [...]

A i w Polandzie jest wiecej wypadkow niz wczesniej. Statystyki nie klamia.

Proszę o link na owe statystyki.

MH

Data: 2009-03-28 16:49:07
Autor: Badin
On Sat, 28 Mar 2009 16:12:34 +0100, "MH" <logiznam3@op.pl> wrote:

Proszę o link na owe statystyki.

 w mojej sygnaturce. --

Data: 2009-03-28 16:49:02
Autor: Badin
On Sat, 28 Mar 2009 14:38:17 +0100, "MH" <logiznam3@op.pl> wrote:

Hesk , dej już qrva spokój z tymi światłami.

 a niby dlaczego ? wg mnie wychodzimy na durni i tyle.

Tak może pirdolić jedynie ktoś,kto rocznie przejeżdża 100km ...

 przestan bluzgac, dobra? nie jestes w swojej ciezarowce...

I to chyba jeszcze jako pasażer PKS albo MPK...

 albo stojac w ulicznym korku, w piekny wiosenny dzien
 i swiecac poprzednikowi w tablice rejestracyjne.  po jaka cholere pytam ? idioci jestesmy czy co ?

Bzdurnych przepisów jest od uja i trochę , ale ten akurat jest jak najbardziej sensowny.

 za miastem moze tak ale w miescie ?!

Ja rocznie wykręcam ładnych parę kilosów i WIEM !

 jasne. jestes zawodowym kierowca.
 jak przezyles do 2005 roku, jakim cudem ?

To ma sens !!

 jaki? swiecenie w tablice rejestracyjne w sloneczny dzien ?
 co ty jestes steve wonder ze nie widzisz z odl 200 m ?

A Ty nie pirdol !!

 przestan bluzgac, nie jestes za kolkiem...

Data: 2009-03-28 17:27:36
Autor: cirrus
[...]

Następny kandydat z teczki.

--
stevep

KURSKI Jacek Olgierd do PE na swiatlach cala dobe